In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag het officieel niet, maar van morfineachtige dingen ga ik helemaal hallucineren.
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Dat is ook het mooie eraan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Dat zijn pas echte vrienden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgd![]()
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Kijk, ik zit natuurlijk op FOK! dus het is allemaal nogal een beetje groot en zo.. niet alleen 30cm maar ook dik, dus dat is dan gewoon als een zwaar extreem moeilijke poepbeurt of zo.. Hebben ze allemaal glijmiddelen voor hoor
[ afbeelding ]
Maar dan nog.. het lijkt mij geen pretje en ik word niet geil van bruine vegen op mijn pener en ook niet van klysma's.. zo van dat het allemaal schoongespoeld is en dat je dan lekker kan raggen zonder vegen.
Iederen zijn ding natuurlijk, ik veroordeel niets of niemand.. heb wel gekkere dingen gezien of van gehoord, iets met courgettes bijvoorbeeldMaar ik kan mij echt niet voorstellen dat ik iemand een plezier zou doen door mijn pener in iemands sterretje te duwen. Komt bij dat ik er zelf al helemaal niet opgewonden van zou worden.
Wowquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Maar het leverde wel goeie tv op.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.
Maar ieder zijn ding natuurlijk verder.
38 kilo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanradenquote:
Klinkt echt niet fijn neequote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.quote:
1.60m....denk anorexia, botten tellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.
Ja, nu weet ik wat ik heb en kan ik op tijd aan de bel trekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.
Mein Gott.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
160 cm vind ik echtDat soort vrouwtjes wil ik altijd beschermen, is een natuurlijk instinct denk ik.
Ik ben 188 cm en 110 kilo, een fokkin beer.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
160 cm vind ik echtDat soort vrouwtjes wil ik altijd beschermen, is een natuurlijk instinct denk ik.
Nou moet ik ook nog beschermd wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Nee moet niet, maar dat gevoel heb ik altijd bij kleine vrouwtjes.. ik wil ze altijd beschermen. Mijn ex was ook 165 cm, ik heb er iets mee of zo..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou moet ik ook nog beschermd worden
Ben jij dat?quote:
Is 1.71 ook nog okee?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar dat gevoel heb ik altijd bij kleine vrouwtjes.. ik wil ze altijd beschermen. Mijn ex was ook 165 cm, ik heb er iets mee of zo..
Yup, that's me. Maar die wapens heb ik ingeleverd hoor, die liggen op het politiebureau. Ik ben niet gevaarlijk, sterker nog.. ik ben eigenlijk heel lief en een schat van een kerel.. heb alleen zo nu en dan mijn buitjes, maar daar ben ik dan ook een "gekkie" voor en heb ik de juiste hulp en wordt er ook gewoon ingegrepen als het echt fout gaat.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Ik had me altijd een tenger iel ventje ingebeeld eigenlijk.![]()
Daar is niks mis meequote:
Ja hoorquote:
Daar heb ik iets meer moeite mee maar is in principe ook geen probleem. Ik ging eens daten met een leuke meid van mijn lengte en op hakken was die net even hoger.. dat is vreemd maar niet slecht.quote:
Mag dat niet? omgquote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
De vrouw mag niet langer zijn dan de man, ziet er niet uit.
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon had een ander beeld bij je.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yup, that's me. Maar die wapens heb ik ingeleverd hoor, die liggen op het politiebureau. Ik ben niet gevaarlijk, sterker nog.. ik ben eigenlijk heel lief en een schat van een kerel.. heb alleen zo nu en dan mijn buitjes, maar daar ben ik dan ook een "gekkie" voor en heb ik de juiste hulp en wordt er ook gewoon ingegrepen als het echt fout gaat.
Eens. Maar teveel verschil is ook weer niet fijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
De vrouw mag niet langer zijn dan de man, ziet er niet uit.
Ik ook van jou.. tot die "undercover" foto met pet van een meeting, die gaf nog niet veel weg.. maar de foto in je FoBo weer wel.. nu heb ik een duidelijk beeld. Je bent alleen wel langer dan mijquote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon had een ander beeld bij je.
Ik ben gewoon een knuffelige mooiboy.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook van jou.. tot die "undercover" foto met pet van een meeting, die gaf nog niet veel weg.. maar de foto in je FoBo weer wel.. nu heb ik een duidelijk beeld. Je bent alleen wel langer dan mij
Nou ik val zelf wel op grote mannenquote:
Ik stoor me er ook niet aanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik val zelf wel op grote mannenmijn ex was even lang als ik en dat vond ik wel wat minder.
Maar bij andere stelletjes vind ik het er niet raar uitzien als de vrouw langer is.
Ik ga niet op die tour, vriend. I'm straight.. Maar je bent geen lelijk nerdje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een knuffelige mooiboy.
Mijn ex was 1.95m, zag er niet uitquote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Maar teveel verschil is ook weer niet fijn.
Hetero's kunnen ook mannen wel complimenten geven hoor, dat is niet gay.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga niet op die tour, vriend. I'm straight.. Maar je bent geen lelijk nerdje.
Mijne 1.92.quote:
Ja, dat wil ik niet meer. Mijn beste vriend is 1.97m zijn vrouw is kleiner dan ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijne 1.92.
Verschil is een stuk kleiner dan bij jou en ik verrekte al mn nek
Ik probeer het niet eens meer te ontlopen, wordt het alleen maar erger doorquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier gaan schunnige grapjes over komen natuurlijk.
Wat voor schunnige grapjes?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier gaan schunnige grapjes over komen natuurlijk.
Als ze maar gelukkig zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik niet meer. Mijn beste vriend is 1.97m zijn vrouw is kleiner dan ik.
Je loopt echt voor gek, alsof hij met zijn kind op pad is.
Carnaval?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo zit ik er nu bij, ongeschoren aap. #Macho man "in the Navy"![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik ben niet gay! Maar wel een beertje
Alles voor jouw genotquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wij moeten er ook nog naar kijken.
Baard is altijd goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo zit ik er nu bij, ongeschoren aap. #Macho man "in the Navy"![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik ben niet gay! Maar wel een beertje
Dat is mooi om te horen! Ik heb geen hekel aan je hoor, en jij ook niet aan mij denk ik, maar ik mag niet meer in POL SCquote:
Zolang het maar verzorgd is kan het mooi zijn.quote:
En een 5 o'clock shadowquote:
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang het maar verzorgd is kan het mooi zijn.
Meh mij ook niet, maar 't moet van de baas helaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.
Dat kanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.
Heeft mijn voorkeur ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat kan
Maar baard en snor loop ik niet warm voor als het even op het eerste gezicht afhangt
Sommige mannen staat het wel vind ik. Ik vind het raarder als mannen die ik geschoren ken en ik heb ze een tijdje niet gezien ze opeens een baard of snor hebben of andersom. Het is wel vrij bepalend voor het gezicht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat kan
Maar baard en snor loop ik niet warm voor als het even op het eerste gezicht afhangt
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen! Ik heb geen hekel aan je hoor, en jij ook niet aan mij denk ik, maar ik mag niet meer in POL SC
Hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh mij ook niet, maar 't moet van de baas helaas.
Mjah, het is ook allemaal onzin en nog wat van het bewind van vroegah of zo.. "voorkeursbehandeling" .. kan wel bij Danny gaan slijmen en mailen maar daar heb ik geen zin in, Yvonne is ook nog een optie, die kent mij ook wel,, maar ik heb er geen zin in, het is wel goed zo. Ik heb hier mijn plekje wel gevonden, is ook een stuk minder serieus en minder steken en porren.quote:
Toch betaalt het beter dan je knutselhok.quote:
Volgens mij boert Bet best nog goed, hij is volgens mij wel vrij uniek op die markt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch betaalt het beter dan je knutselhok.
Best goed aint good enough.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij boert Bet best nog goed, hij is volgens mij wel vrij uniek op die markt.
Heerlijk in de auto, gewoon hetero, niets mis mee..quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
ABBA
Ik heb hun greatest hits CD wel.
Echt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
ABBA
Ik heb hun greatest hits CD wel.
Als je lekker gay wilt doen moet je gewoon:quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heerlijk in de auto, gewoon hetero, niets mis mee..
Ja, die vind ik ook wel om aan te horen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je lekker gay wilt doen moet je gewoon:
Het is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook wel om aan te horen.Maar die kerel vind ik echt eng. Toen al en nu ook nog..
Ik had geapplaudiseerdquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk.![]()
Heb met vrienden deze wel 's in de Benz op volume 100 gezet met alle ramen los en dan maar lekker meezwaaien met de handjes. Dan krijg je ook leuke blikken in de stad.
Het is fijn gay te zijn.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk.![]()
Heb met vrienden deze wel 's in de Benz op volume 100 gezet met alle ramen los en dan maar lekker meezwaaien met de handjes. Dan krijg je ook leuke blikken in de stad.
Het is fijn gay te zijn.
quote:
Zo hoort het ook, gewoon toegeven aan guilty pleasures.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Hier heb ik zoveel lol mee gehad als productiemedewerker bij het inventariseren... accountants op bezoek, echte mietjes... en dan keihard die muziek draaien en met je heupen swingen![]()
Fucking beren van kerels die gecontroleerd worden door kantoor nerdjes... en wij draaiden gewoon die muziek keihard door het magazijn
Ik vind het schitterend, "ik hou er zo van".. mijn collega stond echt nog net niet tegen het been van zo'n accountant aan te rijden.. geweldig, zo fout als de tyfusquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, gewoon toegeven aan guilty pleasures.
Het leven is ook zoveel leuker als je er gewoon van geniet, iedereen doet het en houdt wel van die muziek. Maar omdat 't niet "hetero en stoer" is doen ze maar alsof het kut is, om vervolgens tijdens een guilty pleasures concert 20 euro te betalen om er wel op te kunnen dansen want dan is het wel geaccepteerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend, "ik hou er zo van".. mijn collega stond echt nog net niet tegen het been van zo'n accountant aan te rijden.. geweldig, zo fout als de tyfusGewoon beetje lol trappen...
Na een halve fles wodka is niemand meer hetero en stoer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het leven is ook zoveel leuker als je er gewoon van geniet, iedereen doet het en houdt wel van die muziek. Maar omdat 't niet "hetero en stoer" is doen ze maar alsof het kut is, om vervolgens tijdens een guilty pleasures concert 20 euro te betalen om er wel op te kunnen dansen want dan is het wel geaccepteerd.
Gewoon lekker altijd doen, leuk toch
Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik mij er absoluut niet voor schaam. Ik hoef er alleen geen beelden bij van een zooi leernichten op een boot... dat is mij té visueel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het leven is ook zoveel leuker als je er gewoon van geniet, iedereen doet het en houdt wel van die muziek. Maar omdat 't niet "hetero en stoer" is doen ze maar alsof het kut is, om vervolgens tijdens een guilty pleasures concert 20 euro te betalen om er wel op te kunnen dansen want dan is het wel geaccepteerd.
Gewoon lekker altijd doen, leuk toch
Dan bukken ze vaak wel uiteindelijk ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na een halve fles wodka is niemand meer hetero en stoer.
Ach dat is hetzelfde als alle Brabanders beoordelen aan de hand van een weekje carnaval. Die lopen er normaliter ook niet zo bij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik mij er absoluut niet voor schaam. Ik hoef er alleen geen beelden bij van een zooi leernichten op een boot... dat is mij té visueel.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat is hetzelfde als alle Brabanders beoordelen aan de hand van een weekje carnaval. Die lopen er normaliter ook niet zo bij.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na een halve fles wodka is niemand meer hetero en stoer.
Ik ook niet maar dat ene nummer wel.. en deze, omdat die herkenbaar isquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
Marco Borsato vind ik na 2 flessen wodka nog niet leuk.
Wij gaan een keer naar Toppers.quote:
Nee, nee en neequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel leuk qua Nederlandstalig. En Spinvis en Stef Bos.
Geen Nederlandstaligquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blof niet?
Stef Bos niet?
Spinvis niet?
Dat nummer is ook zo hard op mijn lijf geschreven.... het is eng.. en mooi.. Het is een manier waarop ik mij kan verwoorden. Zo mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep mooi.
Tussen de liefde en de leegte is ook mooi. En kut.
Tja, vooral na 1990 vind ik dat er teveel van hetzelfde Nederlandstalige geneuzel is voortgebracht,van Bauer tot Blof...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje kortzichtig, omdat het wel in alle genres te vinden is.
De woorden zijn niet zo bijzonder, het is het gevoel wat het oproept. En dat vind ik bij dat nummer wel confronterend. Zelfs wanneer ik verliefd en leuk en gezellig en alles ben. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat nummer is ook zo hard op mijn lijf geschreven.... het is eng.. en mooi.. Het is een manier waarop ik mij kan verwoorden. Zo mooi.
Nee hoor, Hollandsch bloed enzo en elke vakantie bij opa en oma in de buurt van Leidenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je wat ongemakkelijk wordt van dat accent.
Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Mij gaat het meer om of een tekst mij raakt. kan zowel Engelstalig als Nederlands. Ik sluit het in ieder geval bij voorbaat niet uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tja, vooral na 1990 vind ik dat er teveel van hetzelfde Nederlandstalige geneuzel is voortgebracht,van Bauer tot Blof...
Ik draai het uit als ik het hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Vond ik vroeger tof.
Mocht ik alleen niet luisteren want er werd in gevloekt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:47 schreef Specularium het volgende:
Liesje wil geraakt worden.Ja door jou ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je niet aankomen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een tekst kan mij wel raken, maar ik vind de muziek juist weer erg belangrijk...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Mij gaat het meer om of een tekst mij raakt. kan zowel Engelstalig als Nederlands. Ik sluit het in ieder geval bij voorbaat niet uit.
Ik vind soms de tekst beter overkomen als ik de matige muziek er niet bij hoef te horen die bij (vind ik) bv Blof een eenheidsworst begint te worden...
Maar dat is mijn mening
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Ik reageerde niet op jou.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik pak de Subaru van pa, over het strand ben ik sneller![]()
Ik vind de muziek ook niet slecht. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een tekst kan mij wel raken, maar ik vind de muziek juist weer erg belangrijk...
Ik vind soms de tekst beter overkomen als ik de matige muziek er niet bij hoef te horen die bij (vind ik) bv Blof een eenheidsworst begint te worden...
Maar dat is mijn mening![]()
Allemaal een eigen meningquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de muziek ook niet slecht. Maar dat is mijn mening.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Utopia,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
De baas van dat zooitje heb ik een keer ontmoet op een leuk feestje, dikke Porsche Carrera GT had hij mee én Christijan Albers, was wel gezellig.quote:
sta ik op de video.![]()
![]()
Mijn tablet vindt youtube vaak niet leuk
Ben een keer bij A1 geweest op Zandvoort: boel herrie
Ik was vast meubilair, nu al een tijdje niet meer..maar ik heb nog wel de contacten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:06 schreef Takaiki het volgende:
Mijn tablet vindt youtube vaak niet leuk
Ben een keer bij A1 geweest op Zandvoort: boel herrie![]()
Warm houden voor een partijtje scheuren met je woonvolvoquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was vast meubilair, nu al een tijdje niet meer..maar ik heb nog wel de contacten.
Dat verwaterd niet, ik heb 2 KNAF licenties en genoeg vrienden gemaakt in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Warm houden voor een partijtje scheuren met je woonvolvo![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch betaalt het beter dan je knutselhok.![]()
![]()
![]()
Dan ga ik mee....dring mezelf gewoon schaamteloos op!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Daar moet je wel wat schaamte voor aan de kant zetten idd, de toppersquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ga ik mee....dring mezelf gewoon schaamteloos op!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Lijkt me wel lachen hoor, ziet er in elk geval altijd gezellig uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar moet je wel wat schaamte voor aan de kant zetten idd, de toppersOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mijn moeder is er wel eens geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen hoor, ziet er in elk geval altijd gezellig uit.![]()
Weet alleen niet meer wat ze er van vond.But while the earth sinks to its grave
Ordinair is een frans woord, maar in het frans betekent het iets anders.But while the earth sinks to its grave
extraordinair helemaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ordinair is een frans woord, maar in het frans betekent het iets anders.
Ik ken er wel wat meer ja
En dan beweert ze kleine boobs te hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef arjan1112 het volgende:
http://merry-cherry.com/p(...)on&utm_content=photo
Nu weet ik hoe je eruit ziet Karina
Ha haquote:I believe in the equality of men and women. But it is always pleasant for the girl when a man is a little bit ahead of her in making decisions and when he shows often his initiative in their mutual life.But while the earth sinks to its grave
Merde de nondeju, keske aope keske toe.quote:KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef arjan1112 het volgende:
Nu weet ik hoe je eruit ziet Karina![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben zo weer weg vandaag is het toch weer eens vrijdag schoonmaakdag![]()
![]()
Hoe gaat het met daten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:39 schreef arjan1112 het volgende:
Nu weet ik hoe je eruit ziet Karina![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef arjan1112 het volgende:
mijn nieuwe brommobiel is vandaag afgeleverd
Merry cherry is nep
er zijn maar 60 vrouwen ofzo die allemaal een stuk of 5000 profielen hebben
whaha
ja plaatjes kijken dus, die e-mails van hun komen ook in mijn spamfilter![]()
Ik voel een meet aankomen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ga ik mee....dring mezelf gewoon schaamteloos op!![]()
Oh als er meet komt. Wil ik daar wel heen.
Als ik vorig jaar niet ziek had gelegen was ik naar de filmmeet gegaan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
NWS meets zijn altijd op van die onmogelijke plekken.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
Dik doen met 'ik cross voor mijn werk het hele land door' maar Rdam is dan ineens onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
NWS meets zijn altijd op van die onmogelijke plekken..
![]()
Kan er ook niks aan doen dat het OV verschrikkelijke tijden hanteert in Nederland.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dik doen met 'ik cross voor mijn werk het hele land door' maar Rdam is dan ineens onmogelijk..
Of ik moet nuchter blijven, maar dat is onmogelijk uit te houden bij een meet.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ik ga aspergesoep maken. Natte asperge, uitje, doffe aardappel, cockroom, alles.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2014 16:08:04 ]![]()
Jawel, maar dan is het niet uit te houden met jullie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef Modus het volgende:
Ohja, niet drinken is natuurlijk ook helemaal niet stoer.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Pauperspul.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
We kunnnen ook met zijn allen aan de heroine.
Neem dan coke.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ik heb al een kleine neus, als ik mn schotje wegsnuif zie ik er helemaal niet meer uitquote:
Dus jij gaat ook mee naar De Toppers?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb al een kleine neus, als ik mn schotje wegsnuif zie ik er helemaal niet meer uit![]()
ik dacht dat we gewoon aan de drugs zouden gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook mee naar De Toppers?
Daarna mogen jullie naar de toppers hoor, pure aids
Niet spotten met volkszangers.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dan sluit ik wel aan na de drugs...iemand moet zorgen dat jullie veilig thuiskomen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Groeien gewoon tussen de benen.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Beetje mijn huis opvreten zekerquote:'
Ik douche gewoon elke dag hoor, lekker fris en fruitig.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh leuk, een meet. Ddeze zomer?But while the earth sinks to its grave
Tem na-aper met zijn aspergesoep.But while the earth sinks to its grave
Kerrie? Hm klinkt als een interessante combinatie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had er kerrie in gedaan. Goed te buizen.But while the earth sinks to its grave
Mijn soep is overigens niet eens opgeraakt, had voor 4 personen gemaakt
Bij de Plus waren de asperges ook in de aanbieding maar ik ben doorgelopen.
Over goede verhalen gesproken.![]()
Wat kostten ze daar? Ik had groene asperges van de biowinkel, waren wel schreeuwend duur.But while the earth sinks to its grave
Weet ik niet, ik was doorgelopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat kostten ze daar? Ik had groene asperges van de biowinkel, waren wel schreeuwend duur.![]()
Je hebt toch een toffe brommobiel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
ik doe alleen mee aan een meet als het op 500 meter lopen van mijn huis is.. dus nooit![]()
een andere ja; sinds vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt toch een toffe brommobiel?![]()
Is ook leuk...maar die blauwe plekken na afloop!!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dat bedoelde ik helemaal niet. Het leek me leuk voor een meet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb je hem nog wel een beetje opgevoerd?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
af fabriek gaan ze ook 100
vervolgens worden ze afgevoerd naar de wettelijke snelheid, omdat als een voertuig 60 km per uur haalt, je de snelweg op mag ofzo![]()
het is een 2de handse uit 2012 en de topsnelheid is 55 km per uur... die andere die ik eerst had ging 50 , 52 somsquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je hem nog wel een beetje opgevoerd?![]()
Dat is wel netjes, kun je met het verkeer meekomen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een 2de handse uit 2012 en de topsnelheid is 55 km per uur... die andere die ik eerst had ging 50 , 52 soms
Hier in de buurt rijden ze dat meestal ook.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zou zo'n karretje flink tunen en doorlassen, rolkooi erin, etc. Misschien zelfs wel lachgas.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
En toch verdient dat karretje het om 90 te gaan.![]()
Raketwerper op het dak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou zo'n karretje flink tunen en doorlassen, rolkooi erin, etc. Misschien zelfs wel lachgas.![]()
Volgens mij is het niet veilig om een dergelijke wagen sneller dan 65 km per uur te laten lopen, dan moet je de remmen verbeteren enz![]()
En ik denk ook dat het bij aanrijdingen dan heel onveilig wordt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens mij is het niet veilig om een dergelijke wagen sneller dan 65 km per uur te laten lopen, dan moet je de remmen verbeteren enzOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Uiteraard, er moet heel wat aangepast worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens mij is het niet veilig om een dergelijke wagen sneller dan 65 km per uur te laten lopen, dan moet je de remmen verbeteren enz![]()
Hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou zo'n karretje flink tunen en doorlassen, rolkooi erin, etc. Misschien zelfs wel lachgas.
Ik zou adriaan sowieso een fles lachgas geven.![]()
Valt wel mee, Penage doet vaak net iets te tof met zijn lans.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
Ben ik weer te serieus / chagerijnig / depressief enz ?
Ben nu eenmaal geen vrolijk ventje![]()
Je bent keivrolijk, daarom die lachgas.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
Ben ik weer te serieus / chagerijnig / depressief enz ?
Ben nu eenmaal geen vrolijk ventje
Check dit
![]()
Die lucky was leuk ja
Hier allemaal weer voorbijgedreven als gewoonlijkquote:
Succesquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Ik zit The Godfather voor de 40ste keer te kijken.But while the earth sinks to its grave
is die op tv ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Ik zit The Godfather voor de 40ste keer te kijken.![]()
Ik heb die film nooit gezien, waarschijnlijk omdat iedereen altijd zei dat ik die moest gaan kijken.
Net als Scarface.![]()
Daarom kijk ik liever vanaf de laptop op tv, kan ik lekker pissen wanneer ik zin heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
Films kijken op de Belg of Nederland 3 is fantastisch geen reclame![]()
Die ene Ferry, die toen zei dat fokkers lelijk zijn, hing net in de startkabels op rtl 4.But while the earth sinks to its grave
keek niet 10 seconden naar Yolanthe die was met wes en de kinderen bij hun ouders en toen gingen ze naar de kantine van de voetbal club... morgen weer terug naar Turkije ofzo huh![]()
Mag jij Wes zeggen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
keek niet 10 seconden naar Yolanthe die was met wes en de kinderen bij hun ouders en toen gingen ze naar de kantine van de voetbal club... morgen weer terug naar Turkije ofzo huh![]()
Ik zit graham norton te kijken op comedy central. Idris is te gast
Neh. 2 lange dagen (voor mijn doen) gewerkt en ben een beetje op, Daarnaast wist ik niet met wie ik moest gaan.quote:![]()
Oh zo.quote:Ja nee, zo bedoel ik op niet. Ik vind het juist heerlijk om nog even rustig op mijn laptop te zitten, beetje tv kijken, stilte om me heen. Ik bedoel op als in een beetje teveel prikkels afgelopen dagen.
![]()
Dit was geniaal.quote:
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Gister ff langsgefietst. Manmanman, weet weer precies dat t niet mijn ding isquote:. Zometeen gelukkig werkwerkwekr
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Mooi, hier ook alweer wakker soortement vanquote:
Sometimes you're the bug
Forum Opties Forumhop: Hop naar: