In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag het officieel niet, maar van morfineachtige dingen ga ik helemaal hallucineren.
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Dat is ook het mooie eraan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Dat zijn pas echte vrienden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgd![]()
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Kijk, ik zit natuurlijk op FOK! dus het is allemaal nogal een beetje groot en zo.. niet alleen 30cm maar ook dik, dus dat is dan gewoon als een zwaar extreem moeilijke poepbeurt of zo.. Hebben ze allemaal glijmiddelen voor hoor
[ afbeelding ]
Maar dan nog.. het lijkt mij geen pretje en ik word niet geil van bruine vegen op mijn pener en ook niet van klysma's.. zo van dat het allemaal schoongespoeld is en dat je dan lekker kan raggen zonder vegen.
Iederen zijn ding natuurlijk, ik veroordeel niets of niemand.. heb wel gekkere dingen gezien of van gehoord, iets met courgettes bijvoorbeeldMaar ik kan mij echt niet voorstellen dat ik iemand een plezier zou doen door mijn pener in iemands sterretje te duwen. Komt bij dat ik er zelf al helemaal niet opgewonden van zou worden.
Wowquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Maar het leverde wel goeie tv op.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.
Maar ieder zijn ding natuurlijk verder.
38 kilo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanradenquote:
Klinkt echt niet fijn neequote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.quote:
1.60m....denk anorexia, botten tellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.
Ja, nu weet ik wat ik heb en kan ik op tijd aan de bel trekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.
Mein Gott.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
160 cm vind ik echtDat soort vrouwtjes wil ik altijd beschermen, is een natuurlijk instinct denk ik.
Ik ben 188 cm en 110 kilo, een fokkin beer.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
160 cm vind ik echtDat soort vrouwtjes wil ik altijd beschermen, is een natuurlijk instinct denk ik.
Nou moet ik ook nog beschermd wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Nee moet niet, maar dat gevoel heb ik altijd bij kleine vrouwtjes.. ik wil ze altijd beschermen. Mijn ex was ook 165 cm, ik heb er iets mee of zo..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou moet ik ook nog beschermd worden
Ben jij dat?quote:
Is 1.71 ook nog okee?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar dat gevoel heb ik altijd bij kleine vrouwtjes.. ik wil ze altijd beschermen. Mijn ex was ook 165 cm, ik heb er iets mee of zo..
Yup, that's me. Maar die wapens heb ik ingeleverd hoor, die liggen op het politiebureau. Ik ben niet gevaarlijk, sterker nog.. ik ben eigenlijk heel lief en een schat van een kerel.. heb alleen zo nu en dan mijn buitjes, maar daar ben ik dan ook een "gekkie" voor en heb ik de juiste hulp en wordt er ook gewoon ingegrepen als het echt fout gaat.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Ik had me altijd een tenger iel ventje ingebeeld eigenlijk.![]()
Daar is niks mis meequote:
Ja hoorquote:
Daar heb ik iets meer moeite mee maar is in principe ook geen probleem. Ik ging eens daten met een leuke meid van mijn lengte en op hakken was die net even hoger.. dat is vreemd maar niet slecht.quote:
Mag dat niet? omgquote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
De vrouw mag niet langer zijn dan de man, ziet er niet uit.
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon had een ander beeld bij je.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yup, that's me. Maar die wapens heb ik ingeleverd hoor, die liggen op het politiebureau. Ik ben niet gevaarlijk, sterker nog.. ik ben eigenlijk heel lief en een schat van een kerel.. heb alleen zo nu en dan mijn buitjes, maar daar ben ik dan ook een "gekkie" voor en heb ik de juiste hulp en wordt er ook gewoon ingegrepen als het echt fout gaat.
Eens. Maar teveel verschil is ook weer niet fijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:32 schreef Specularium het volgende:
De vrouw mag niet langer zijn dan de man, ziet er niet uit.
Ik ook van jou.. tot die "undercover" foto met pet van een meeting, die gaf nog niet veel weg.. maar de foto in je FoBo weer wel.. nu heb ik een duidelijk beeld. Je bent alleen wel langer dan mijquote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon had een ander beeld bij je.
Ik ben gewoon een knuffelige mooiboy.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook van jou.. tot die "undercover" foto met pet van een meeting, die gaf nog niet veel weg.. maar de foto in je FoBo weer wel.. nu heb ik een duidelijk beeld. Je bent alleen wel langer dan mij
Nou ik val zelf wel op grote mannenquote:
Ik stoor me er ook niet aanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik val zelf wel op grote mannenmijn ex was even lang als ik en dat vond ik wel wat minder.
Maar bij andere stelletjes vind ik het er niet raar uitzien als de vrouw langer is.
Ik ga niet op die tour, vriend. I'm straight.. Maar je bent geen lelijk nerdje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een knuffelige mooiboy.
Mijn ex was 1.95m, zag er niet uitquote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Maar teveel verschil is ook weer niet fijn.
Hetero's kunnen ook mannen wel complimenten geven hoor, dat is niet gay.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga niet op die tour, vriend. I'm straight.. Maar je bent geen lelijk nerdje.
Mijne 1.92.quote:
Ja, dat wil ik niet meer. Mijn beste vriend is 1.97m zijn vrouw is kleiner dan ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijne 1.92.
Verschil is een stuk kleiner dan bij jou en ik verrekte al mn nek
Ik probeer het niet eens meer te ontlopen, wordt het alleen maar erger doorquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier gaan schunnige grapjes over komen natuurlijk.
Wat voor schunnige grapjes?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier gaan schunnige grapjes over komen natuurlijk.
Als ze maar gelukkig zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik niet meer. Mijn beste vriend is 1.97m zijn vrouw is kleiner dan ik.
Je loopt echt voor gek, alsof hij met zijn kind op pad is.
Carnaval?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo zit ik er nu bij, ongeschoren aap. #Macho man "in the Navy"![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik ben niet gay! Maar wel een beertje
Alles voor jouw genotquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wij moeten er ook nog naar kijken.
Baard is altijd goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Zo zit ik er nu bij, ongeschoren aap. #Macho man "in the Navy"![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik ben niet gay! Maar wel een beertje
Dat is mooi om te horen! Ik heb geen hekel aan je hoor, en jij ook niet aan mij denk ik, maar ik mag niet meer in POL SCquote:
Zolang het maar verzorgd is kan het mooi zijn.quote:
En een 5 o'clock shadowquote:
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang het maar verzorgd is kan het mooi zijn.
Meh mij ook niet, maar 't moet van de baas helaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.
Dat kanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik moet weer even met de trimmer aan de slag, een blote billen gezicht staat mij echt niet.
Heeft mijn voorkeur ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat kan
Maar baard en snor loop ik niet warm voor als het even op het eerste gezicht afhangt
Sommige mannen staat het wel vind ik. Ik vind het raarder als mannen die ik geschoren ken en ik heb ze een tijdje niet gezien ze opeens een baard of snor hebben of andersom. Het is wel vrij bepalend voor het gezicht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat kan
Maar baard en snor loop ik niet warm voor als het even op het eerste gezicht afhangt
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen! Ik heb geen hekel aan je hoor, en jij ook niet aan mij denk ik, maar ik mag niet meer in POL SC
Hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh mij ook niet, maar 't moet van de baas helaas.
Mjah, het is ook allemaal onzin en nog wat van het bewind van vroegah of zo.. "voorkeursbehandeling" .. kan wel bij Danny gaan slijmen en mailen maar daar heb ik geen zin in, Yvonne is ook nog een optie, die kent mij ook wel,, maar ik heb er geen zin in, het is wel goed zo. Ik heb hier mijn plekje wel gevonden, is ook een stuk minder serieus en minder steken en porren.quote:
Toch betaalt het beter dan je knutselhok.quote:
Volgens mij boert Bet best nog goed, hij is volgens mij wel vrij uniek op die markt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch betaalt het beter dan je knutselhok.
Best goed aint good enough.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij boert Bet best nog goed, hij is volgens mij wel vrij uniek op die markt.
Heerlijk in de auto, gewoon hetero, niets mis mee..quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
ABBA
Ik heb hun greatest hits CD wel.
Echt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
ABBA
Ik heb hun greatest hits CD wel.
Als je lekker gay wilt doen moet je gewoon:quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heerlijk in de auto, gewoon hetero, niets mis mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |