abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:42:21 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890396
Ik ben Ilse-moe mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_139890437
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben Ilse-moe mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen
Ja.
Van mij wel
8 Makes 1 Team
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:43:28 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890445
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja.
Van mij wel
Liev
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:44:27 #254
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890487
Nee ik zal geen album van ze kopen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_139890524
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:44 schreef Paul het volgende:
Nee ik zal geen album van ze kopen.
* DjinN ook niet.
8 Makes 1 Team
pi_139890538
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:44 schreef Paul het volgende:
Nee ik zal geen album van ze kopen.
Nou en

Ik ook niet.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:50:15 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139890736
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
Ik vind dat ze fantastisch zingt, maar ik vind de wisselwerking met Waylon waardeloos... ze staat erbij alsof ze heel hard haar best moet doen om met een glimlach te verbergen wat ze van hem vindt.

Sandra en Andres acteerden hun liedjes beter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 mei 2014 @ 23:50:21 #258
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890743
ik ben soberzo moe..
welterusten
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_139890764
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Onnoman het volgende:
ik ben soberzo sowieso moe..
welterusten
Slaaplekker! :W :*
8 Makes 1 Team
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:51:33 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_139890792
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
Sandra en Andres acteerden hun liedjes beter.
Jij kent je klassiekers ;) Die konden elkaar wel schieten inderdaad. En Mouth & Macneill waren volgens mij ook niet de beste vrienden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:14:09 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139891819
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_139893203
MP4 :(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:48:41 #263
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_139895452
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:19:20 #264
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139905457
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef DjinN het volgende:

[..]

Slaaplekker! :W :*
meer meer :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_139927525
Bump
  Spellchecker dinsdag 13 mei 2014 @ 22:53:19 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139928443
Aaaahhhh die jongetjes met hun moederdagontbijt O+ :D
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 22:55:52 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139966456
Jerry Winkler .... krijgt meteen de volle aandacht van Touria... moet je die blikken zien ... :o
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:06:28 #268
123170 alors
zlata1234
pi_139967112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef maily het volgende:
Jerry Winkler .... krijgt meteen de volle aandacht van Touria... moet je die blikken zien ... :o
Ik schakel net in, is hij rijk? Ja dus. Ah okay, dat verklaart.
know'm sayin?
×
word? word.
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 23:07:05 #269
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139967156
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef alors het volgende:

[..]

Ik schakel net in, is hij rijk? Ja dus. Ah okay, dat verklaart.
Yes .... Maar hij was een zwerver .... (Google hem anders even.)
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:08:20 #270
123170 alors
zlata1234
pi_139967250
'Me vrouw' Daar moet nog wat gewreckt worden dus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139967698
Niemand gelooft deze jongen toch? Check zijn tanden, nog aardig netjes voor een dakloze.
pi_139967751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef stoeltafel het volgende:
Niemand gelooft deze jongen toch? Check zijn tanden, nog aardig netjes voor een dakloze.
Misschien is het wel een kunstgebit. :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:16:21 #273
123170 alors
zlata1234
pi_139967798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef stoeltafel het volgende:
Niemand gelooft deze jongen toch? Check zijn tanden, nog aardig netjes voor een dakloze.
Volgens mij is dit niet van gister op vandaag gebeurt.
know'm sayin?
×
word? word.
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 23:20:35 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139968092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef stoeltafel het volgende:
Niemand gelooft deze jongen toch? Check zijn tanden, nog aardig netjes voor een dakloze.
Hij is niet meer dakloos .... en zal tegenwoordig ook naar de tandarts gaan .... :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:23:51 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139968313
Bwehehe verkapte ergernis bij Johnny de Mol en Jantje Smit over Touriya Haoud :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:24:39 #276
123170 alors
zlata1234
pi_139968361
Al die Engelse woordjes ertussen :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139968384
Snap ik maar vind het weinig geloofwaardig
pi_139968497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:24 schreef alors het volgende:
Al die Engelse woordjes ertussen :')
Snap ik op zich wel als je zoveel jaar in LA woont
8 Makes 1 Team
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:28:06 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139968610
Bitch, please :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:28:36 #280
123170 alors
zlata1234
pi_139968680
Mooi dat ze haar confronteren met die kinderachtige tweets
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139968711
Wuahahahahaha die gezichten van Jan en Johnny _O- o|O
8 Makes 1 Team
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 23:29:18 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139968750
Jan Smit heeft meer rimpels dan Johnny de Mol :o
pi_139968804
Wauw ze heeft wel echt een botoxvoorhoofd :o
8 Makes 1 Team
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 23:30:03 #284
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139968820
Oeh een fan in de zaal (met das .... )
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:30:36 #285
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
  Spellchecker woensdag 14 mei 2014 @ 23:33:23 #286
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:34:02 #287
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_139969154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:33 schreef maily het volgende:

[..]

Nederlands?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

My bad
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:41:56 #288
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_139969620
Touriya ;(
Mooi aan de buitenkant, verrot van binnen :7
pi_139974177
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Bwehehe verkapte ergernis bij Johnny de Mol en Jantje Smit over Touriya Haoud :')
doet de mening van jantje Smit ertoe? ;(
  donderdag 15 mei 2014 @ 07:34:19 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139974207
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:29 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

doet de mening van jantje Smit ertoe? ;(
Normaal niet, nu droeg het bij aan het leedvermaak :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:21:44 #291
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_140004462
Verdomme wat doet zij dom vrolijk. alsof ze het zelf doen en die vergelijking met een golddigger ging helemaal nergens over :{
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_140004658
Hahahaha _O-
Ik ga echt stuk om Humberto _O-
8 Makes 1 Team
pi_140035801
Afrojackgod
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:04:08 #294
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_140038553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afrojackgod
:'( Hij doet alsof hij heel wat is
Dit is gewoon raar :l
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:05:02 #295
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_140038599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

:'( Hij doet alsof hij heel wat is
Maar hij is half iets?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:06:27 #296
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_140038681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar hij is half iets?
maw een te groot ego ;)
Dit is gewoon raar :l
pi_140038709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

:'( Hij doet alsof hij heel wat is
Tsja zo doet hij altijd :P
pi_140038776
Afrojack is een messias geworden?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140039259
Volgens mij is hij een beetje dronken.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:28:13 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_140039693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is hij een beetje dronken.
Petje af idd ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')