My badquote:
Ja ok, maar dan half Engels praten is gewoon een beetje populair doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:33 schreef DjinN het volgende:
Nou ja...8 jaar in Amerika wonen vind ik niet bepaald kort maar ok
Mwah ik begrijp het op zich wel. Ik heb bijna 6 jaar in Spanje gewoond. Je bent dan zo gewend die taal te spreken dat sommige woorden er automatisch insluipen als je Nederlands praatquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan half Engels praten is gewoon een beetje populair doen.
domme lamaquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah ik begrijp het op zich wel. Ik heb bijna 6 jaar in Spanje gewoond. Je bent dan zo gewend die taal te spreken dat sommige woorden er automatisch insluipen als je Nederlands praatIs iets wat je zelf niet door hebt
? Wie ben jij nou weer ?quote:
quote:
Wat een lulkoek is dit, duidelijk verzonnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah ik begrijp het op zich wel. Ik heb bijna 6 jaar in Spanje gewoond. Je bent dan zo gewend die taal te spreken dat sommige woorden er automatisch insluipen als je Nederlands praatIs iets wat je zelf niet door hebt
Ja, want ik ga ook echt verzinnen dat ik in het buitenland heb gewoond. Flapdrolquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een lulkoek is dit, duidelijk verzonnen.
Bwoehahahahahaquote:
Hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:00 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb vijf jaar in Amerika gewoond, en sprak, dacht en droomde bijna direct in het Engels. Ik had ook nauwelijks contact met Nederlanders; ik was er alleen heen gegaan, zonder familie, en belde hooguit 1x per maand (latere jaren nog veel minder). Ik heb me ook meteen aangewend om alles voor mezelf in het Engels te schrijven, ook boodschappenlijstjes enzovoort. Dus als ik dan eens naar huis belde, dan zat ik er ook steeds Engelse woorden doorheen te gooien.
Ik weet niet waarom je dit zo'n klacht vind, als buitenlanders hier komen en niet snel/goed genoeg Nederlands spreken, zeuren mensen daar over. Als Nederlanders naar het buitenland gaan en zich daar helemaal aan de taal aanpassen, dan is dat weer niet goed. Als je alles daar 100% in het Engels doet, is even overschakelen naar Nederlands best lastig.
Ik verval trouwens nu nog steeds wel eens in het Engels omdat ik het zoveel gebruik op Internet, gebruik online misschien 90% Engels tegen 10% Nederlands, en dan verspreek/ver'type ik me ook wel eens. Respect voor tolken die constant foutloos van de ene taal naar de andere kunnen overschakelen.
Je probeert gewoon stoer te doen met je Spanje, je wil status. Niemand gelooft jouw onzin.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, want ik ga ook echt verzinnen dat ik in het buitenland heb gewoond. Flapdrol![]()
Ik spreek toch uit eigen ervaring? Wat kom je dan met je domme reply
Ik klaag erover dat 9 van de 10 mensen het gebruiken om populair te doen. Om iedereen maar te laten weten dat ze geweldig zijn omdat ze even in Amerika hebben gewoond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:00 schreef Sheriam het volgende:
Ik weet niet waarom je dit zo'n klacht vind, als buitenlanders hier komen en niet snel/goed genoeg Nederlands spreken, zeuren mensen daar over. Als Nederlanders naar het buitenland gaan en zich daar helemaal aan de taal aanpassen, dan is dat weer niet goed.
You got it girlquote:
Niet weten dat veel fok!kers in het buitenland resideren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je probeert gewoon stoer te doen met je Spanje, je wil status. Niemand gelooft jouw onzin.
Eigenlijk ben je nog mooi buiten Nederland geweest en zit je op je zolderkamer dingen te verzinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |