abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2014 @ 23:26:45 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139889637
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139889660
Wooooww wtf :D
8 Makes 1 Team
  maandag 12 mei 2014 @ 23:27:20 #203
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139889669
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het moment toen ik dacht, fuck ik moet fokken :D
pi_139889673
Marokkaanse ontgroeningsstudent.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:27:49 #205
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_139889693
Van 1 man op de tafel , naar mensen die de tafels niet op kunnen noemen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:27:54 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_139889701
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat was het moment toen ik dacht, fuck ik moet fokken :D
Ja en net ervoor was het moment dat ik ging zappen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 12 mei 2014 @ 23:27:54 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139889702
quote:
Soort Michael Jackson wannabe lijkt het, met een staartje :D
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:28:22 #208
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139889726
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja en net ervoor was het moment dat ik ging zappen :')
Zonde :N
  maandag 12 mei 2014 @ 23:28:29 #209
123170 alors
zlata1234
pi_139889730
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Als Sjon aan tafel zit, gebeurt er altijd wat.

:D
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:28:36 #210
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_139889735
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
is badr Hari nu weer bij humberto?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:28:42 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_139889739
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zonde :N
Was het ESF geneuzel even zat :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139889793
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Soort Michael Jackson wannabe lijkt het, met een staartje :D
Vreemd...als ik Man met staart op Google in tik staat Maik de Boer ertussen :o
8 Makes 1 Team
  maandag 12 mei 2014 @ 23:29:44 #213
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139889796
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Was het ESF geneuzel even zat :')
Maar Ilse was zo oprecht :@
  maandag 12 mei 2014 @ 23:29:48 #214
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_139889800
Ilse en Waylon !
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:30:17 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139889821
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

is badr Hari nu weer bij humberto?
Dat wordt weer de bak in dan.... het is na z'n horeca avondklok.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:30:38 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_139889843
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Maar Ilse was zo oprecht :@
Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 12 mei 2014 @ 23:32:34 #217
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139889938
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 12 mei 2014 @ 23:32:58 #218
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139889951
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
oh.. -O-

Ach Almelo's trots O+
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:33:20 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_139889971
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef superniger het volgende:

[..]

Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.
Precies dat laatste. Dat kokette lachen ik trek het niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker maandag 12 mei 2014 @ 23:33:23 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139889975
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat wordt weer de bak in dan.... het is na z'n horeca avondklok.
:D
  maandag 12 mei 2014 @ 23:33:26 #221
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139889977
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
Marokkaanse ontgroeningsstudent.
die marokkanen maken hunzelf wel zwart zeg
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Redactie Sport / Supervogel maandag 12 mei 2014 @ 23:33:42 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139889996
Politie_Adam twitterde op maandag 12-05-2014 om 23:33:15 De man die zojuist voor wat commotie zorgde tijdens een tv-uitzending van #rtlln is aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. reageer retweet
pi_139890005
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef superniger het volgende:

[..]

Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.
Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:34:21 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139890023
quote:
Lijkt alsof-ie op Waylon wil duiken?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_139890039
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.
Volgens mij moet ze gewoon poepen.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:34:38 #226
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890045
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Politie_Adam twitterde op maandag 12-05-2014 om 23:33:15 De man die zojuist voor wat commotie zorgde tijdens een tv-uitzending van #rtlln is aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. reageer retweet
die krijgt een pepermuntje bij het politiebureau.. krijgt vervolgens een rondleiding "zo ziet een cel eruit"
hij loopt nu alweer vrij rond
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 mei 2014 @ 23:34:57 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139890058
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.
Ze is echt zo. Althans ook zonder camera.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 12 mei 2014 @ 23:35:22 #228
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139890086
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Precies dat laatste. Dat kokette lachen ik trek het niet.
Al die mensen in ESF die dat niet doorhebben :'). Zeg iets kritisch over haar en ze beginnen meteen te schuimbekken
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:35:41 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890102
Zo kort over Utopia :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Spellchecker maandag 12 mei 2014 @ 23:35:57 #230
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139890109
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

die krijgt een pepermuntje bij het politiebureau.. krijgt vervolgens een rondleiding "zo ziet een cel eruit"
hij loopt nu alweer vrij rond
Morgen bij Humberto aan tafel ... :Y
pi_139890116
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:35 schreef Paul het volgende:
Zo kort over Utopia :')
Allemaal Blatter.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:36:36 #232
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890149
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:35 schreef maily het volgende:

[..]

Morgen bij Humberto aan tafel ... :Y
haha idd
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 23:36:42 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_139890151
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:35 schreef superniger het volgende:

[..]

Al die mensen in ESF die dat niet doorhebben :'). Zeg iets kritisch over haar en ze beginnen meteen te schuimbekken
Bij The Voice in het topic werd er wel vaak iets over gezegd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 12 mei 2014 @ 23:36:53 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139890157
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Lijkt alsof-ie op Waylon wil duiken?
lijkt Waylon op een schaap?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:36:54 #235
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890159
mooi liedje
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_139890164
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.
ze is gewoon heerlijk zichzelf
  maandag 12 mei 2014 @ 23:37:06 #237
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_139890173
Wellicht een idee voor John de mol. " sterren springen van de desk"
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 12 mei 2014 @ 23:37:42 #238
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890195
enige jammer bij ilse is haar accentje..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_139890197
Heerlijk nummer ook weer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:38:17 #240
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890222
Waylon is niet op de knieen gegaan bij ilse #brekend
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_139890231
Die Sjon boy Waylon is een kasthomo. Die had beter die Wurst een beurt kunnen geven.
pi_139890234
Mooi nummer dit :)
  maandag 12 mei 2014 @ 23:38:33 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890235
deze zou beter gescoord hebben bij esf
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:39:41 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139890290
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Die Sjon boy Waylon is een kasthomo. Die had beter die Wurst een beurt kunnen geven.
Mijn God :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 12 mei 2014 @ 23:39:46 #245
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139890295
Gouden album, wat is dat tegenwoordig? 100 downloads?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:40:08 #246
242879 Onnoman
The On And Only
pi_139890311
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef matthijst het volgende:
Gouden album, wat is dat tegenwoordig? 100 downloads?
nee.. 10 likes op youtube
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_139890312
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Volgens mij moet ze gewoon poepen.
Nou, ik kijk niet heel enthousiast als ik moet poepen...eerder heel benauwd ;(
8 Makes 1 Team
pi_139890337
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

die krijgt een pepermuntje bij het politiebureau.. krijgt vervolgens een rondleiding "zo ziet een cel eruit"
hij loopt nu alweer vrij rond
En een harkje, schepje en bezem zodat ie een uurtje kan gaan schoffelen
8 Makes 1 Team
pi_139890339
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef matthijst het volgende:
Gouden album, wat is dat tegenwoordig? 100 downloads?
Geen droogbrood meer in te verdienen.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:41:47 #250
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139890377
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef matthijst het volgende:
Gouden album, wat is dat tegenwoordig? 100 downloads?
25.000 :@

Maar volgens mij worden Spotify plays ook meegeteld tegenwoordig, dus je zit er zo aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')