Ja en net ervoor was het moment dat ik ging zappenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat was het moment toen ik dacht, fuck ik moet fokken
Soort Michael Jackson wannabe lijkt het, met een staartjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Gramulanion het volgende:
https://vine.co/v/Mg0KAeuOTTu
Bewegend beeld
Zondequote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en net ervoor was het moment dat ik ging zappen
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Als Sjon aan tafel zit, gebeurt er altijd wat.
Vreemd...als ik Man met staart op Google in tik staat Maik de Boer ertussenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Soort Michael Jackson wannabe lijkt het, met een staartje
Dat wordt weer de bak in dan.... het is na z'n horeca avondklok.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is badr Hari nu weer bij humberto?
Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
oh..quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo een Ilse fan. Vooral niet meer sinds ze bij the Voice zit. Te overdreven.
Precies dat laatste. Dat kokette lachen ik trek het niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt weer de bak in dan.... het is na z'n horeca avondklok.
die marokkanen maken hunzelf wel zwart zegquote:
twitter:Politie_Adam twitterde op maandag 12-05-2014 om 23:33:15De man die zojuist voor wat commotie zorgde tijdens een tv-uitzending van #rtlln is aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. reageer retweet
Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is nep. Te gemaakt. Ze voert de act op van onschuldige buurmeisje.
Lijkt alsof-ie op Waylon wil duiken?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef Gramulanion het volgende:
https://vine.co/v/Mg0KAeuOTTu
Bewegend beeld
Volgens mij moet ze gewoon poepen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon heel enthousiast enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |