Medisch beroep he?quote:
Klinkt als een leuke meidquote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze echt mijn type, schattig enzoEn ze komt leuk over, heeft dezelfde humor, beetje plagerig/flirterig, dus ga het gewoon een kans geven
Neem haar mee naar Aqua Zoo. Een keer wat anders dan een drankje. Ze komt ook niet uit de buurt, maar is voor haar studie in dezelfde stad als ik beland. Dus leek me wel leuk om er wat actiefs van te maken en haar ergens mee naar toe te nemen waar ze nog niet geweest is. Ik zelf ook nog nietVia een vriendin kan ik korting krijgen dus win-win
![]()
Bedankt Sarasi en Unicorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Poolbal het volgende:
Ik neem de mijne altijd mee naar Kidscity, of iets heel afgelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om het idee.quote:Op maandag 28 april 2014 20:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Godver, nu blijkt dat ze er al eens geweest isDag origineel idee
Faal
Ze wil graag met mij erheen dus ik was zo omquote:Op maandag 28 april 2014 21:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.Niet downish doen nu, doorpakken en ervoor gaaaaaaaan!
Haha nais.quote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze wil er graag met mij erheen dus ik was zo om![]()
Bedanktquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 28 april 2014 23:35 schreef schermafbeelding het volgende:
Na een paar weken tinder weer geïnstalleerd, kwam een oude match voorbij, swipe naar rechts, zijn we weer een match!
Had het de vorige keer verprutst, maar blijkbaar toch niet helemaalben nu ff aan het bedenken hoe ik hier op ik kan haken.
Die kwam ik ook tegenquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een match met kitkat
Reclame denk ik. Moet morgenmiddag rond 4 uur in de fietstunnel bij het rijksmuseum zijn.
Zelfde tijd? De sletquote:
Ik was benieuwdquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
Ik heb echt een ge-wel-dige match.
Bio's lees ik nooit maar ik dacht wat een leuk hoofdheeft hij ook nog een hilarisch stuk tekst
![]()
ennnnnnn.... 6km van mij vandaan![]()
Heb hem maar aangesproken (start normaal zelden). Ben benieuwd of hij gaat reageren
Was iets te snel met voorstellen wat af te spreken. Dan wil je weer te graag he als manquote:Op maandag 28 april 2014 23:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan?
Ik heb echt een ge-wel-dige match.
Bio's lees ik nooit maar ik dacht wat een leuk hoofdheeft hij ook nog een hilarisch stuk tekst
![]()
ennnnnnn.... 6km van mij vandaan![]()
Heb hem maar aangesproken (start normaal zelden). Ben benieuwd of hij gaat reageren
Had laatst een match waarbij stond: 1 maand geleden actief. Ze reageerde trouwens wel op mijn goddelijke openingszin, maar er bleef 1 maand geleden staan?!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:32 schreef wc-eend het volgende:
....
Heb ik een match met iemand die actief was in december 2013...
En ze ziet er ook nog leuk uit...
Juist wel! Tinder is imo niet een app waar je eindeloos gaat lullen over koetjes en kalfjes. Ik date ook erg snel, heb juist helemaal geen zin in dat eindeloze gezever.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:33 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
[..]
Was iets te snel met voorstellen wat af te spreken. Dan wil je weer te graag he als man(vrouwen...)
Ben niet zo van het eindeloos chatten om elkaar te leren kennen. Spreek liever wat af in de kroeg ofzo, maarja, snap ook wel dat dat er vaak niet inzit via Tinder.
Laatst actief is wanneer je voor t laatst mensen hebt geliked, niet wanneer je hebt gekletst ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:55 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Had laatst een match waarbij stond: 1 maand geleden actief. Ze reageerde trouwens wel op mijn goddelijke openingszin, maar er bleef 1 maand geleden staan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |