Jeetje. Dat maakt mijn eerste vriendinnetje een stuk minder bijzonder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Langer dan een jaar droog als man = opnieuw maagd
Niet tegen haar zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Dat maakt mijn eerste vriendinnetje een stuk minder bijzonder.
Ben jij een nymfomane? Dat idee krijg ik zo langzamerhand namelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voel je vooral geroepen!Maar ik denk niet dat dat werkt. Ik zet het ook expres niet in m'n bio, of iets wat ernaar kan hinten. Ergens toch bang dat bekenden dat dan zien en me erom veroordelen. Ik zou denk ik ook niet op zo'n app durven zitten dus, denk ik...
Denk 't niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ben jij een nymfomane? Dat idee krijg ik zo langzamerhand namelijk
Als vrouw niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hm, ik dacht altijd dat het bij jullie zo'n groot feest was. Maar het kan dat ik me met de bevrijdingsfeesten vergis. Zelf ga ik zowel vanavond als morgen hier de stad in met wat vrienden. Als ik zag hoe druk het rond vijf uur al was beloofd dat nog wat. En voor wat betreft dat laatste, ik ben werkelijk verbaasd,quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste flyer voor vanavond gezien. Dus dat zegt in ieder geval wel wat over de hoeveelheid promotie, mocht er hier wat mee gedaan worden.
Maar ik denk dat het ook allemaal wel meevalt, en je je vergist met 5 mei.
Ik heb in ieder geval geen plannen voor vanavond. En denk ook niet echt dat die nog komen.
Over dat laatste: Yup, dat is blijkbaar mutual. Krijg vaker niks terug dan wel wat. Maar ik denk dat het er ook regelmatig aan ligt dat die mensen al een poosje niet meer actief zijn op tinder ofzo. Ik heb best vaak nieuwe matches die er al weken niet geweest zijn. Of ik spreek voor de lol eens een oude match aan van 2 maanden terug ofzo. Best kans dat die de app gewoon al hebben verwijderd.
Ik vrees dat er op zo'n app vooral mannen zullen zitten. Niet omdat vrouwen niet dezelfde behoefte hebben, maar meer om hetgeen je al aan geeft. Je word er als vrouw toch eerder maatschappelijk op aangesproken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voel je vooral geroepen!Maar ik denk niet dat dat werkt. Ik zet het ook expres niet in m'n bio, of iets wat ernaar kan hinten. Ergens toch bang dat bekenden dat dan zien en me erom veroordelen. Ik zou denk ik ook niet op zo'n app durven zitten dus, denk ik...
Ik ben eigenlijk best gemeen als ik het zo terug lees.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was met mij, wilde hem van zijn jeuk afhelpen maar had mijn HBO niet afgemaakt dus val in de categorie MBO-er. Hij heeft mij afgewezen
Haha, nieuwsgierig? Zoveel valt er niet te vertellen buiten dat het een leuke dag was en we gezellig in het gras in het park hier gelegen hebben met een drankje. Dat was eigenlijk niet het plan, maar het weer was te lekker om de eigenlijke activiteit (wandklimmen, omdat ze gezegd had dat ooit te willen doen) te gaan doen.quote:
Ik vroeg me al af wat ik voelde groeien. Maar dat is dus gewoon mijn maagdelijkheid die terug groeide. En ik maar denken dat het iets anders wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, en door mannen net zo als door vrouwen. Terwijl verder niemand zich erom bekommert als je je elke week helemaal klem zuipt...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat er op zo'n app vooral mannen zullen zitten. Niet omdat vrouwen niet dezelfde behoefte hebben, maar meer om hetgeen je al aan geeft. Je word er als vrouw toch eerder maatschappelijk op aangesproken.
Ik vind dat zo'n bullshit altijd. Iedereen mag toch zelf weten met wie hij/zij allemaal het bed deelt en hoe hij/zij zijn/haar leven invult? Grappig genoeg zijn in mijn ervaring de ergste 'veroordelaars' vaak zelf de meest kinky personen qua gedachten/wensen maar durven ze dat gewoon niet toe te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, en door mannen net zo als door vrouwen. Terwijl verder niemand zich erom bekommert als je je elke week helemaal klem zuipt...
Heb haar al 10 jaar niet gesproken, dus komt wel goed.quote:
Ja was nieuwsgierig. Gun je echt wel een succesje hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef yats het volgende:
Haha, nieuwsgierig? Zoveel valt er niet te vertellen buiten dat het een leuke dag was en we gezellig in het gras in het park hier gelegen hebben met een drankje. Dat was eigenlijk niet het plan, maar het weer was te lekker om de eigenlijke activiteit (wandklimmen, omdat ze gezegd had dat ooit te willen doen) te gaan doen.
Silk ik houd van je, wil je met me afspreken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste flyer voor vanavond gezien. Dus dat zegt in ieder geval wel wat over de hoeveelheid promotie, mocht er hier wat mee gedaan worden.
Maar ik denk dat het ook allemaal wel meevalt, en je je vergist met 5 mei.
Ik heb in ieder geval geen plannen voor vanavond. En denk ook niet echt dat die nog komen.
Over dat laatste: Yup, dat is blijkbaar mutual. Krijg vaker niks terug dan wel wat. Maar ik denk dat het er ook regelmatig aan ligt dat die mensen al een poosje niet meer actief zijn op tinder ofzo. Ik heb best vaak nieuwe matches die er al weken niet geweest zijn. Of ik spreek voor de lol eens een oude match aan van 2 maanden terug ofzo. Best kans dat die de app gewoon al hebben verwijderd.
Stiekem wel maar ik heb hier last van een meelezer en dan wordt die jaloers, dus neequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Silk ik houd van je, wil je met me afspreken?
Onzekerheid tonen doorspekt met grammaticaal drama, altijd een gedoodverfde winnaar. Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
"hee heb je mijn soms perongeluk nar rechts gewiped"
Dat gaat 'm worden.
Vriendelijk van je. Geen idee of het een blijvertje is. De klik is er wat mij betreft in ieder geval wel, alleen heb ik echt geen flauw idee hoe zij daar over denkt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja was nieuwsgierig. Gun je echt wel een succesje hoorMaar mooi dat het leuk was. Een blijvertje dus?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onzekerheid tonen doorspekt met grammaticaal drama, altijd een gedoodverfde winnaar. Ik zeg doen!
Google imagesearch op de foto en dan stalken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:32 schreef wc-eend het volgende:
....
Heb ik een match met iemand die actief was in december 2013...
En ze ziet er ook nog leuk uit...
Dat heb ik ook al 2x gehad. En het is niet dat de "actief sinds" gewoon niet klopt, want die personen antwoorden ook nooit. Vreemde bug.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:32 schreef wc-eend het volgende:
....
Heb ik een match met iemand die actief was in december 2013...
En ze ziet er ook nog leuk uit...
Kan het niet zijn dat ze de app er gewoon afgegooid heeft maar zich niet heeft uitgeschreven? Ik heb dat toen ook gedaan en toen ik Tinder weer installeerde had ik gewoon mijn matches nog op 50 na.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:24 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al 2x gehad. En het is niet dat de "actief sinds" gewoon niet klopt, want die personen antwoorden ook nooit. Vreemde bug.
Lijkt me niet, want diegene was al niet meer actief maanden voordat ik de app voor de eerste keer gebruikte.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat ze de app er gewoon afgegooid heeft maar zich niet heeft uitgeschreven? Ik heb dat toen ook gedaan en toen ik Tinder weer installeerde had ik gewoon mijn matches nog op 50 na.
Ohhh ja duhquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef thenxero het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want diegene was al niet meer actief maanden voordat ik de app voor de eerste keer gebruikte.
heb je d'r nu al zwangerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |