Ja, maar echt niet genoeg om risico te lopen op SOA's en/of een zwangerschap. Vind ik dan. Geen condoom = geen seks en opmerkingen a la 'maar je bent toch aan de pil' idem.quote:
Geen condoom met dit soort dingen is gewoon dom, dat vind ik ook. Maar wat yats zei klopt niet, dat vrouwen geen verschil voelen. En het is echt een slecht argument om voor het verschil in gevoel geen condoom te gebruiken. Stop dan gelijk je hele vuist in d'r kut, dan voelt ze er tenminste veel vanquote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet genoeg om risico te lopen op SOA's en/of een zwangerschap. Vind ik dan. Geen condoom = geen seks en opmerkingen a la 'maar je bent toch aan de pil' idem.
Hierbij heb ik een beetje hetzelfde als rijden met (welke hoeveelheid ook) drank op. Waarschijnlijk gebeurt er niks, maar als er wel wat gebeurt, ga je je altijd afvragen of het komt door dat ene biertje, dat je net wat later reageerde. Of door die ene keer dat je zonder condoom lag te rollebollen. Ik wil me dat gewoon niet hoeven afvragen.
Voor of na een SOA test?quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Kurk_droog voelde gewoon wat druk van ons en heeft haar daarom gewoon verkracht toen ze lekker lepeltje lepeltje lagen te slapen.
Vrouwen voelen ook verschil en ik ga niet hypocriet doen en zeggen "ik doe het altijd veilig" want nee dat doe ik niet. Als ik een vaste FB of relatie heb ga ik gewoon lekker aan de anticonceptie en gaan die stinkdingen weg.
Dat vind ik ook het mooie. Kom allerlei type dames tegen die ik normaal niet zoveel tegenkom, erg leuk. En je komt er ook achter welke types op jou vallen, wat in mijn geval opvallend veel 4 a 5 jaar oudere dames blijken te zijn en (hoe verzin je het) techno/pillen chicks.quote:Op zondag 27 april 2014 02:16 schreef TheNewToast het volgende:
Meh. Dacht dat ik origineel was met "gefeliciteerd" zeggen tegen een nieuwe match, lees ik hier dat dat
niet zo isOverigens doe ik dat alleen als de beschrijving of foto's niks bieden om op in te haken.
Na een aantal maanden tinder zo'n 300 matches en 10 dates verder, maar op een gegeven moment had ik zoveel vrouwen beoordeeld dat ik naar mijn mening te lang moest wachten, account verwijderd en weer openieuw begonnen, kom je ze allemaal weer tegen.![]()
Ik blijf het toch een heerlijke app vinden, zo veel leuke en rare mensen kom je tegen! Van tienermoeders tot meisjes die de ene dag niet willen daten omdat ze een vriend hebben, toch doorbabbelen en een dag later toch wel 'vriendschappelijk' wat met je willen drinken... 'vriendschappelijk' dus. En dan vriendschappelijk in mijn bed eindigen. De slet.
Ruilen? Ik krijg alleen maar 18-jarige hipstermeisjesquote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
En je komt er ook achter welke types op jou vallen, wat in mijn geval opvallend veel 4 a 5 jaar oudere dames blijken te zijn en (hoe verzin je het) techno/pillen chicks.
Tegenwoordig weet je het maar nooit...quote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja voor natuurlijk, ik word mega geil van genitale wratten![]()
Dat kan wel.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Maastoren het volgende:
Klopt het dat Tinder geen foto's kan uploaden uit fotoalbums op fb die alleen ik kan zien?
Een nieuwe album aanmaken en dan zorgen dat alleen jij die kan zien.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Maastoren het volgende:
Klopt het dat Tinder geen foto's kan uploaden uit fotoalbums op fb die alleen ik kan zien?
Dat heb ik gedaan maar ik zie het album niet staan als ik een foto wil uploaden op Tinder.quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een nieuwe album aanmaken en dan zorgen dat alleen jij die kan zien.
Helaas test het huisartsen lab niet op genitale wrattenquote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja voor natuurlijk, ik word mega geil van genitale wratten![]()
Succes!quote:Op maandag 28 april 2014 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenkort date met een schoonheid![]()
Dit is ook niet het type wat je wil schenken, raken of geven maar beminnen. Relatiemateriaal dusDeze kans wil ik niet laten lopen
En dat weet je aan de hand van haar foto's?quote:Op maandag 28 april 2014 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is ook niet het type wat je wil schenken, raken of geven maar beminnen. Relatiemateriaal dusDeze kans wil ik niet laten lopen
Maastoren ouwe snoeperdquote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar ik zie het album niet staan als ik een foto wil uploaden op Tinder.
Edit: het is gelukt door via iOS een foto te uploaden die alleen ik kan zien.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom weet jij dat?quote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas test het huisartsen lab niet op genitale wratten
In 't ziekenhuis ook niet, tenzij wetenschappelijk onderzoek...
Qua uiterlijk is ze echt mijn type, schattig enzoquote:Op maandag 28 april 2014 01:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En dat weet je aan de hand van haar foto's?
quote:
Ze testen nieteens op HIVquote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helaas test het huisartsen lab niet op genitale wratten
In 't ziekenhuis ook niet, tenzij wetenschappelijk onderzoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |