Geen zekerheid...maar het zou kunnen..kleine kans wel trouwens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb je d'r nu al zwangerIn 1 keer raak
Er zijn ook zat FOK!baby's. Lekker boeiend hoe je elkaar kent, als je elkaar maar leert kennen. Toch?
Wacht effe. Je hebt dus 6 dates naast haar gelegen en dan is het zo ver en dan heb je geen veilige seks?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen zekerheid...maar het zou kunnen..kleine kans wel trouwens.
Lekker toch. Zal vast niks aan het handje zijn lolololquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht effe. Je hebt dus 6 dates naast haar gelegen en dan is het zo ver en dan heb je geen veilige seks?![]()
![]()
morning after pill?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker toch. Zal vast niks aan het handje zijn lololol
Gvdquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 09:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gvd![]()
De eerste woordjes zodra het vlammetje uit de baarmoeder rolt: hoi, alles goed?
Gast serieus, bestaat ook nog zoiets als een morning after pil maar waarom wil je dat risico nemen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen zekerheid...maar het zou kunnen..kleine kans wel trouwens.
Ik denk het niet. Weet niet hoe strikt ze daar op blijven controleren bij Tinder. Gewoon in Tinder je account ook verwijderen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef TheMercenary976 het volgende:
Als je je Facebook account hebt gedelete is je Tinder account dan ook weg?
wat?quote:Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg net een app binnen van een fokker, hij had een random penis foto gestuurd naar zijn tindermatch. Ze wil gelijk afspreken vanavond.![]()
en hij praat ook nog eens zo corny.
Hij stuurde via whatsapp wel.quote:Op zondag 27 april 2014 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Weet niet hoe strikt ze daar op blijven controleren bij Tinder. Gewoon in Tinder je account ook verwijderen.
[..]
wat?![]()
Hey, lulhannes, als ze echt zwanger is, ga je dan wel je zoon/dochter erkennen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Weet niet hoe strikt ze daar op blijven controleren bij Tinder. Gewoon in Tinder je account ook verwijderen.
[..]
wat?![]()
Dat snap ik dus ook niet. Rubbertjes zijn kut, maar zeker in het begin erg handig om altijd bij je te hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gast serieus, bestaat ook nog zoiets als een morning after pil maar waarom wil je dat risico nemen?
Fokkers hebben dan ook een lul van 30 centimeter en elke vrouw wil dat toch?quote:Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg net een app binnen van een fokker, hij had een random penis foto gestuurd naar zijn tindermatch. Ze wil gelijk afspreken vanavond.![]()
en hij praat ook nog eens zo corny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Precies, dit dus! Scheelt je veel 'zwangerschaps-/soa-stress en zoveel ruimte nemen die dingen echt niet in in een portemonnee. En dan maar hopen dat je portemonnee niet gejat word als je op weg bent naar een date.quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso onbeschermd seksen.Koop gewoon goede condooms waar je geen uur mee hoeft te hannesen (wingman oid) en dan is het heus zo'n ramp niet.
Je moet ook niet daten in Rotterdam Zuid oidquote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef yats het volgende:
En dan maar hopen dat je portemonnee niet gejat word als je op weg bent naar een date.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet ook niet daten in Rotterdam Zuid oid
Ik kan me het dus ook echt niet voorstellen dat je iemand op zijn/haar mooie blauwe ogen gelooft als iemand zegt heus geen SOA te hebben en/of nooit onveilig gevreeën heeft terwijl hij/zij nu wel zonder condoom wil palen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, dit dus! Scheelt je veel 'zwangerschaps-/soa-stress en zoveel ruimte nemen die dingen echt niet in in een portemonnee. En dan maar hopen dat je portemonnee niet gejat word als je op weg bent naar een date.
Allessss om iemand te palen/gepaald te worden hè.quote:Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan me het dus ook echt niet voorstellen dat je iemand op zijn/haar mooie blauwe ogen gelooft als iemand zegt heus geen SOA te hebben en/of nooit onveilig gevreeën heeft terwijl hij/zij nu wel zonder condoom wil palen.
Ik kan het me bij mannen nog enigszins voorstellen dat je 'wat lakser' bent gezien het verschil qua gevoel tussen met en zonder rubbertje, maar als vrouw lijkt het me toch vreemd dat je akkoord gaat met zonder bescherming puur om seks te hebben. Zo moeilijk is het toch niet lijkt me om een kerel te vinden die net zo aantrekkelijk is als de andere kerel maar die het wel veilig wil doen?quote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Allessss om iemand te palen/gepaald te worden hè.
Een vrouw voelt ook verschil hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het me bij mannen nog enigszins voorstellen dat je 'wat lakser' bent gezien het verschil qua gevoel tussen met en zonder rubbertje, maar als vrouw lijkt het me toch vreemd dat je akkoord gaat met zonder bescherming puur om seks te hebben. Zo moeilijk is het toch niet lijkt me om een kerel te vinden die net zo aantrekkelijk is als de andere kerel maar die het wel veilig wil doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |