Oh, shitquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef Hilmo het volgende:
Best mogelijk met dat onweer enzo, BE.
(ben trouwens 17 weken)
Ben 30 weken en heb er al vanaf begin wekelijks last van.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo klinkt het idd BE. Tussen de 10 - 12 weken zwangerschap piekt je HCG gehalte, kan best dat je daardoor éxtra beroerd bent. Ik ben amper misselijk geweest maar in die piek weken had ik er ook een beetje last van.
Oh, en wat ik nu vergeet. BE, wat ontzettend rot. Beterschap!
Ik reageer op beide, maar kijk altijd eerst even of BE niet in de buurt is voor ik misreageerquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)
Oh boh! En je bent nog wel zo anoniem! (tenminste, je bent toch geen kloon?)quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
Handwerken? Ik heb me tijdens mijn verlof het ongans gepuzzeld aan sudoku's.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
voor de dames met hoofdpijn en braakperikelen!
Ik moet t rustig aan doen vd fysio maar ik heb dus geen rust in mn reet...
Ga zo maar even plantjes scoren voor op mn balkon...
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ga voor de filet en carpaccio hoor!
Echo ging heel goed, herl mooi compleet kindje gezien. Mijn man wil het geslacht graag geheim houden, ook hier, sorry dames... jullie zullen moeten wachten tot ik me vertyp.
vergeet je het anananananashart niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Oh dan heb je vandaag en morgen nogquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Fazzoletti vergeet ook vooral niet iets te drinken en wat eetbaars (bijv mueslirepen) in je tas te doen. Ik belandde onverwachts na de bevalling in het ziekenhuis 's avonds en kreeg geheel niks tot de volgende ochtend. Had echt hong-er,had die hele dag nog niks gegeten
En ik eet ook pannenkoeken straks,laat die bakerspraatjes maar uitkomen. Ik wil bevallennnn op Koningsdag :-p
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas isquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh dan heb je vandaag en morgen nog
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel Koningsdag feitelijk op 27 april pas is(dit jaar vervoegd ivm "valt op zondag)
Dus alle overige jaren (behalve dan die ook op zondag vallen) is het 27 april. Hoewel het natuurlijk bijzonder blijft om op een zeldzame Koningsdag geboren te worden.
Owh, verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ookanders MOET ze morgen bevallen, maar nu heeft ze nog n dag extra
* genoteerd *quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:39 schreef Poppejans het vol*gende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik mn mond zal houden
@burdie handwerken moet je rustig voor kunnen zitten.... Gaat niet werken, dat zitten wel, maar rustig en geconcentreerd...
Ik heb net samen methet balkon maar opgeruimd en schoongemaakt ( lees ik heb vooral aanwijzingen gegeven en plantjes in een bak gezet
) dus nu kan ik weer lekker buiten zitten.
Misschien, ik heb ook hoofdpijn weer, ineens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoofdpijn, check! Zal het dan toch van het weer komen?
Vanmorgen weer naar de VK geweest, hartje gehoord en ook een flinke schop tegen dat apparaatHet blijft toch heel bijzonder om dat zo te horen. Ik voel haar eigenlijk nog niet, alleen van die hele zachtje plopjes zo af en toe. Ik hoop daar wel verandering in komt, want nu leef ik elke keer naar die bezoekjes aan VK en ziekenhuis toe om zeker te weten dat alles nog OK is daarbinnen
.
na 6 mei is de volgende ook over 4 weken, maar ze had voor de eerste afspraak aangegeven over 5 weken - alleen is ze deze week op vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die periode vond ik ook minder... Ik had toen een doppler en daar was ik toen wel vaak blij mee (1x niet) maar nu is onze meid een kleine kickbokser en gebruik ik m alleen omdat ik dr hartje gewoon even wil horen, niet meer omdat ik mij zorgen maak.
Dyre wat gaan we hard he!
Kwak, waarom 1x in de 6 weken? Ik loop ook bij de gyn, maar zie haar of de vk in t ziekenhuis 1x per 4 weken.
Ik lig nu languit op de bank, iets teveel gedaan dus mn bekken/rug heeft t opgegeven.
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja, ik heb de SEO al met 19 weken precies, dus de volgende controle-afspraak vijf dagen later
En als je je eerder zorgen maakt kun je altijd bellen toch?
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, zorgen maken is een groot woord. ik vind t gewoon spannend dat ik technisch gezien alleen weet dat t met 9w5d goed was... en geen reden heb om iets anders aan te nemen.
toen ik nadat ik gevallen was belde had ik t gevoel dat de verpleegkundige die ik sprak vond dat ik me een beetje aanstelde, ik had ook geen buikpijn of zoiets, dus ja...
Denk dat je Razz bedoeldequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef Fee-nix het volgende:
Fazz hartje gehoord, toch leuke momentjes zijn dat.
ja, eigenlijk maakte ik me ook geen zorgen, maar iedereen om me heen kwam met zorgen en nare verhalenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe je bent geland, maar zolang je niet op je buik klapt kan een val toch geen kwaad in zo'n vroeg stadium? Of zeg ik nu iets heel geks?
Ik snap wel dat je bezorgd bent hoor. Heb je de gyn toen gebeld?
Hahaha das een Fok OUD mythe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar werken pannenkoeken opwekkend dan??
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha das een Fok OUD mythe!
Er zijn er hier meerdere bevallen in de nacht/dag nadat ze pannenkoeken gegeten hadden
Oeps! Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Denk dat je Razz bedoelde![]()
ik weet eigenlijk niet meer hoeveel tijd er tussen m'n afspraken zat in het beginhet is ook al even geleden
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha das een Fok OUD mythe!
Er zijn er hier meerdere bevallen in de nacht/dag nadat ze pannenkoeken gegeten hadden
geniet er van!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Cantare het volgende:
Verlof! Hopelijk vanaf nu weer tijd en energie om te reageren.![]()
Sterke voor de dames met hoofdpijn.
Verlofquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Cantare het volgende:
Verlof! Hopelijk vanaf nu weer tijd en energie om te reageren.![]()
Sterke voor de dames met hoofdpijn.
ken het effectquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Verlof
Ik zit nu "alles mag op vrijdag" te kijken, had verwacht dat ik t niet heel leuk zou vinden want joling en gordon zijn toch wat uitgemolken maar ik heb gewoon bandenpijn vh lachen
maar ik stikte ook altijd zowat vh lachen bij joling en gordon over de vloer
Daar maak ik mij ook schuldig aan, from russia with love, ik heb het nog nooit gedaan, en adam zkt eva, ik kijk het allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ken het effectslechte televisie kan heel lekker zijn. betrapte mezelf er laatst op ademloos toe te kijken hoe een stel neanderthalers poogden een bruid in Oekraine te zoeken
![]()
![]()
![]()
dan is geer en goor nog niks! die weten iig wel goed hoe ze plezier moeten maken
en dan al die shit op TLC nogquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar maak ik mij ook schuldig aan, from russia with love, ik heb het nog nooit gedaan, en adam zkt eva, ik kijk het allemaal![]()
En komende week start barbie weer.... Ik heb echt geen leven meer
+1quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en dan al die shit op TLC nog.. ik kan zo een uur naar say yes to the dress kijken
en mooie jurken kijken ook gewoonquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1en maar commentaar geven...
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en mooie jurken kijken ook gewoonguilty pleasures dit.
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurkquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.
krullebollie ringdragertjequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]en dan jullie eigen uk als bruidskindje
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat toen ik zelf nog helemaal.into t trouwen enz was ik het kijken langer vol hield...
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds de allermooiste![]()
Offtopic guilty pleasure
Ik ben ook steeds in de war als ik het zie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap Hilmo en Blue!
(BE blijft Brighteyes voor mij, sorry)
Hahaha, same here!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik me ook voorstellen. Maar ik heb nog gewoon een vriendje, en ik heb hem al gezegd dat hij nu zijn kans heeft gemist - ik ga niet met een dikke buik in een mooie jurk. Hij mag nog steeds vragen hoor
maar dan moet hij wachten tot ik weer hersteld ben.
Voel je al iets?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb
whut? Je wil er een spoedks van maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pop, ik ga eens proberen je voorbeeld te volgen. Kijken of ik voor t eind van deze dag ook een baby erbij heb
Oeh we gaan we nog een baby krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, ik lig aan een ctg-ding gekoppeld as we speak. Even checken of ik weeën heb of flink voorwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |