Halinazi kaalscherenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef Arcee het volgende:
Halinazi's op de Dam zou mijn TT zijn geweest, trouwens.
Het is best duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef superniger het volgende:
Deze man kan niet duidelijk een verhaal vertellen
Komt er snel een nieuwe agent orange uit ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk was Benno weer eens fout bezig.
In Zwartboek speelde ze die rol heel natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Halina zou ook een moffenhoer geweest zijn.
Vandaar dat Matthijs het woord zo benadrukte.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
In Zwartboek speelde ze die rol heel natuurlijk.
Is die verdedigende middenvelder geweest dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Kan Van Egomond niet een keer aan tafel bij VI?
Arno ook niet. Maar van Egmond is wel goed ingevoerd en heeft een leuke anekdote.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is die verdedigende middenvelder geweest dan?
4-3 koekoekquote:
Ik ben gestopt zodat ik wat kan postenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu scoren ze terwijl ik op FOK! berichtjes typ.
Laf.
Zeer oud zelfsquote:
Welke was jij eigenlijk? Ik ben de namen van mijn teamgenoten nu al weer vergeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt zodat ik wat kan posten
Mijn park the bus-tactiek werkte wel goed. Ze kwamen er niet doorheen
kutjebefquote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke was jij eigenlijk? Ik ben de namen van mijn teamgenoten nu al weer vergeten.
quote:
Ja, die was echt ijzersterk.quote:
Eerst muziek.quote:
Allemaal even lachen. Anders is het zo zieligquote:Op woensdag 23 april 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Karim El Ahmadi zo goed kon zingen.
Hort0nd en stot0ndquote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Nic0 kan het allemaal lezen vandaag.
Het komt er ook altijd zo lekker uit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind halina er vandaag redelijk goed uit zien, weinig gesnoven de laatste dagen denk ik
eerst nog 9 min reclamequote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk nou uit, zo begint het Journaal.
Je moet de groenten van Hak hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lilian Hak, maakt die nog muziek?
Hoax!quote:
Heeft een paar aardige nummers hoor.quote:
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een paar aardige nummers hoor.
quote:
Haten op Eefje is wel onterecht.quote:
de enige die ik goed vond.quote:
Maakt niet uit waar je zit. Je zit altijd naast haarquote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Die bolle hoop ik de komende tijd niet meer te zien.
Vond ik de enige leuke van het rijtjequote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op Eefje is wel onterecht.
Nee, dit is nog even wat andersquote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Johnny Cash is ook guilty sedert vandaag
Ja die grote aapquote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Die bolle hoop ik de komende tijd niet meer te zien.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
Walk the line is GEEN guilty pleasure....gaan we weer
quote:
quote:
Oh, ik vond wel meer leuke dingen dat van Krystl bijv.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond ik de enige leuke van het rijtje
Lilian heeft een bos tarwegras boven d'r voeg verstopt.quote:
Nou ja zeg, mag het een beetje minder?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Lilian heeft een bos tarwegras boven d'r voeg verstopt.
1000x maar?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Het origineel van Cash is 1000x beter.
eensquote:Op woensdag 23 april 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
Walk the line is GEEN guilty pleasure....gaan we weer
Mensen misbruiken dit item gewoon om hun favoriete nummer te kufferen.quote:
Kip en cola light.quote:
Boris Titulaerquote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Je heet gewoon Boris hoor, Zanger Boris.
Bedoel je nietquote:
Chriet is blij van niet.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, komen wel uit dezelfde woonplaats.
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Karim El Ahmadi zo goed kon zingen.
Koekoek.twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
quote:Hulp zoektocht Kris en Lisanne: Sven Goedbloed
Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22) verdwenen op 1 april in onherbergzaam gebied in Panama. Er is nog altijd niets bekend over het lot van de twee, een uitgebreide zoektocht heeft niets opgeleverd.
De Nederlander Sven Goedbloed heeft in 1999 een vergelijkbaar drama meegemaakt. Zijn zus Kerstin verdween samen met een Australische reisgenoot op ongeveer tachtig kilometer van de plek waar nu Kris en Lisanna spoorloos zijn verdwenen. Goedbloed is toen zelf naar het gebeid afgereisd en vond uiteindelijk zijn zus terug, helaas overleden. Op verzoek van de ouders van Kris en Lisanne gaat hij meehelpen om de vriendinnen terug te vinden.
Boek ‘Tien helden en een hond’: Tom Egbers
Donderdag verschijnt het boek ‘Tien helden en een hond’ van sportjournalist Tom Egbers, waarin hij 11 mooie voetbalverhalen vertelt. Soms te bizar voor woorden, maar toch echt waargebeurd. Bijvoorbeeld het verhaal over de voetballer uit Liverpool, tevens RAF-piloot, die wordt neergehaald door Duits afweergeschut en dood wordt gewaand. Totdat hij zeventig jaar later door de Britse pers wordt teruggevonden in een Nederlands bejaardentehuis.
Koningsdag: Herman Pleij
Koninginnedag is dood, leve Koningsdag! Aanstaande zaterdag is het voor de eerste keer Koningsdag. Onze koning is eigenllijk op 27 april jarig, maar op een zondag kan het natuurlijk niet gevierd worden. Gaat er wat veranderen? Gaat Koning Willem-Alexander het totaal anders doen dan voorheen? En wat is eigenlijk de geschiedenis van het feest? We vragen het historicus Herman Pleij.
Muziek: Rico, A.R.T. en Henny Vrienten
Rapper Rico (ex-Opgezwolle) is terug met een nieuw album: ‘Irie’. Zoals de titel al doet vermoeden is het een echte reggaeplaat geworden, ver van de rauwe hiphopbeats die producers Delic of Kubus voor hem maakten.
Het idee ontstond nadat Rico een zware periode achter de rug had, waarin hij veel Bob Marley luisterde. Hij wilde die tijd verwerken in een album, reggae bood hem de stijl daarvoor, producer A.R.T. kon die beats maken. Grote namen als Henny Vrienten (Doe Maar) en Pieter Both (Beef) verfijnden de Jamaicaanse sound en het eindresultaat is een imposant album. Vanavond staan ze in de studio met Henny Vrienten op bas!
Tafeldame: Claudia de Breij
Herman Pleij en Claudia de Breij zijn echt veel te kritiekloos koningsgezind (ouderwets monarchistisch zou ik bijna zeggen), hopelijk geven Hennie Vrienten en Tom Egbers een beetje tegengas, ook al is het niet hun onderwerp. Een republiek is ook niet alles, maar dat bijna heiligverklaren van het Oranje kliekje altijd geeft me een beetje een ongemakkelijk gevoel.quote:
Het Unieke Talent die over kapsones begint.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:27 schreef Gramulanion het volgende:
Koekoek.twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
Waylon kan er ook wel wat van ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Unieke Talent die over kapsones begint.
Tien helden en een hond? Is er een hondenverhaaltje bij of wordt de keeper bedoeld ofzo?quote:
Hier posten dat het zo ontzettend druk is in de stad.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen op Koningsdag?
Zuipen en dan naar huis gaan om met een dronken kop bagger op Fok te plaatsenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK!ken.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Niks nieuws dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zuipen en dan naar huis gaan om met een dronken kop bagger op Fok te plaatsen
Met mijn middelvinger naar het koningshuis wijzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met mijn middelvinger naar het koningshuis wijzen.
Tot over 2 jaar dan..quote:Op donderdag 24 april 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met mijn middelvinger naar het koningshuis wijzen.
Vive la republique.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja want het koningshuis kan zich niet verweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |