https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Volgens mij heb je 1 confirmatie nodig (ivm dubbele transactie maliability).quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef smiths het volgende:
(Bitcoins staan al wel in de wallet). Kan je deze bitcoins dan wel alweer versturen voordat de transactie geheel bevestigd is?
Klopt, het is gelukt bij 1 confirmatie.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 1 confirmatie nodig (ivm dubbele transactie maliability).
Iconicexpert is niet de / een dev van BC.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef edraket31 het volgende:
Mbt BC: het zou mij niet verbazen dat deze grootste aankondiging bedoeld is om velen op het verkeerde been te zetten.....
De dev van BC (Iconicexpert) komt mij te gewiekst over om dit groots aan te kondigen, met een paar man BC opkopen om vervolgens toe te kijken hoe de daytraders hier goud geld aan verdienen.
Zo'n actie met zo'n aankondiging vind ik niet passen bij het team achter BC die tot nu toe zeer professioneel op mij overkwamen.
En nu de koers manipuleren om de manipulators aan de kant te zetten???
*zoekt addertje onder het gras*
BC?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Zit erin met 0.67 met nog een order van 0.5
Als dit mislukt ben ik failliet.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef roislecxe het volgende:
Iemand Leaf nog gezien de laatste tijd? Of heeft ie weer een ban?
Heb ik ook met de coins die ik vorige week heb gekocht. Coins die ik vandaag heb gekocht zijn wel gestegen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:48 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nu in 8 altcoins en 7 daarvan zijn inmiddels minder waard dan waarvoor ik ze kocht.
Ik heb het ook met coins die ik vandaag en gisteren heb gekocht. Maar ze golven een beetje op en neer, dus stijgen straks vast wel weerquote:Op woensdag 23 april 2014 18:49 schreef smiths het volgende:
[..]
Heb ik ook met de coins die ik vorige week heb gekocht. Coins die ik vandaag heb gekocht zijn wel gestegen.
Waarom gaat die wel omhoog en WC nietquote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef smiths het volgende:
Wow, YC staat nu op 1800.
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-YC
Stonden die op Mintpal? Ik heb daar nu ook weer een balans, maar ik kan er niks mee denk?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef curantis het volgende:
Nou, ben benieuwd hoeveel sharkcoins ik voor mijn pocs krijg
Op de announce pagina van POC op bitcointalk staat wat je kunt doenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stonden die op Mintpal? Ik heb daar nu ook weer een balans, maar ik kan er niks mee denk?
En wat nieuws over de vorderingen daarvan:quote:The registration of POC legal owners will end at 16:00 o’clock, April 25th, 2014 (UTC). All the POC legal holders, please send us screenshot of POC wallet balance and proof of lawful origin (including wallet mining income record and website transaction records, etc ). All the materials should be sent to sharkcoin@gmail.com before deadline.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6354596#msg6354596quote:We are very sorry not describing our proposals in detail.
All our goals are:
1, To trace the dirty coins fluiding in the blockchain.
2, To seperate dirty coin owners from the other coins .
3, Compansate legal owners (including the people buy POC with BTC)with a new cryptocoin.
Our plan:
1, Stop all online exchange. (done).
2, Trace dirty coin fluiding through block explorer (done).
3, Ask all poc owners to call their coins back(being done).
4, Confirm the legality of people though chains of evidence (doing now).
5, Change these coins to SHARKCOIN in specific ratio(wallet prepared) for compansation.
6, Re-open the exchange.
We will try our best to kill as more dirty coins as possible.
Dank!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef curantis het volgende:
[..]
Op de announce pagina van POC op bitcointalk staat wat je kunt doen
https://bitcointalk.org/index.php?topic=502135.0
[..]
En wat nieuws over de vorderingen daarvan:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg6354596#msg6354596
Bij mij syncte ie niet meteen, ik moest mijn populacecoin.conf bestand aanpassen: wat bij mij wel werktequote:Op woensdag 23 april 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dank!![]()
Even een wallet downloaden dan maar.
euh...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef curantis het volgende:
[..]
Bij mij syncte ie niet meteen, ik moest mijn populacecoin.conf bestand aanpassen: wat bij mij wel werkte
conf staat in c:\Users\<username>\AppData\Roaming\Populacecoin\quote:
Zal straks eens kijken, moet nu weg.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:05 schreef curantis het volgende:
[..]
conf staat in c:\Users\<username>\AppData\Roaming\Populacecoin\
Gewoon met notepad die meuk uit de post die ik linkte plakken
1 maand gedaan met 3 BTC maar de prijsdaling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:59 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zitten er hier allemaal te minen met cex.io ?
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Kale het volgende:
daling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.
Vorige week alles were omgezet naar BTC en net op tijd van de GHS koers heeft deze week
Ah zo ja, traden met GHS heb ik niet gedaan, alleen een maand gemined met 400 GHS en daarmee quit gespeeld! hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Is nu wel bijna op zijn dieptepunt, zal zo wel gaan stijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef Kale het volgende:
[..]
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?
Dat stijgt heus wel weer de komende dagenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Nattekat het volgende:
BC
WC
DOPE
AUR
Zo ver alle coins waar ik in zit
Terug naar earthquote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gemist omdat ik zat te Candycrushen.
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nu in het IRC-kanaal van die pump die om 11 uur moet beginnen. Laat wel even weten hier als bekend wordt gemaakt welke coin gepompt gaat worden.
Ik heb mijn kansen gespreidquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ffquote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
Nog iets omhoog en ik stap er even uit.
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodigquote:Op woensdag 23 april 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ff
Ik heb te veel vertrouwen in een 60000 van BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodig.
Tak verkopenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb al wat BTC... Tak verkocht met 1 Satoshi winst per stuk.
Ik gok dat al sinds gister tochquote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt het IRC-kanaal ook gevonden zie ik? Iemand roept daar dat het TAK moet zijn.
Wie steelt mijn naam?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de IRC ook gevonden dus.
[..].
Trouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij wel getrouwd met een takkewijf.
Daar gaat hijquote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Spannund. Had ik maar btc over
AUR ff moon (17)
Yep. Maar Nattekat had er nog een paarquote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef smiths het volgende:
[..]
net de coin die je niet gekocht had?
HAD ME GEWAARSCHUWDquote:
Ja hallo, ik lees dat ook net pasquote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HAD ME GEWAARSCHUWD
Ik met bijna 50% verlies eruit, had 50% winst kunnen zijn.
Uit welke coin ga je nu stappen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HAD ME GEWAARSCHUWD
Ik met bijna 50% verlies eruit, had 50% winst kunnen zijn.
Ik zat er nog in, had mijn sell verlaagd voor het geval dat ie dat net zou aantikken na een stijging.quote:
BC PUMP INCOMING!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
BC, want veel andere heeft hij niet meer.
Noem de coins eens? Dan koop ik die ookquote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Echt, dit is ongelofelijk lullig, alles waar ik weken in vast zat wordt gepumpt deze week
DOPE is een goede kanshebber, maar heeft zijn pump recent gehad. Verder zit ik in WC en BC.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem de coins eens? Dan koop ik die ook.
WC en BC heb ik alquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DOPE is een goede kanshebber, maar heeft zijn pump recent gehad. Verder zit ik in WC en BC.
Echt kon die pump godverdomme niet 3 dagen eerder komen, voor ik mijn sells verlaagde
Nee, ik ook niet. Dit was ook echt een bliksempump. Na 5 minuten was het al voorbij.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef smiths het volgende:
Hele AUR grafiek naar de tering. Dat was een beste pump zeg, ik heb me er niet aan gewaagd.
GTAnoob gespot. Tijd om een ticket naar San Francisco te kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef Nattekat het volgende:
14 dagen vast, hulpeloze situatie, ik heb mijn sell na lang geduld te hebben gehad verlaagd en 2 dagen later dit...
OLY same story maar daar had ik nog iets vertrouwen in.
Beter gaat bc nog wat doen... Anders maak ik mezelf van kant.
Ik voel me echt kut nu
Volgens mij was het nut van deze pump dat de organisator ervan AUR goedkoop heeft gekocht de afgelopen dagen en die vandaag met 400% winst heeft kunnen verkopenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:19 schreef roislecxe het volgende:
Maar even he, wat is nou het nut van zo'n pump? Nou zitten een heleboel mensen met coins die ze idioot hoog hebben ingekocht
Maar dan moest nog steeds eerst alles opgekocht worden aan sellorders?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was het nut van deze pump dat de organisator ervan AUR goedkoop heeft gekocht de afgelopen dagen en die vandaag met 400% winst heeft kunnen verkopen.
Dat deden de mensen die meededen aan de pump dus. Best handig gespeeld dusquote:Op woensdag 23 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan moest nog steeds eerst alles opgekocht worden aan sellorders?
Hij zakt inquote:Op woensdag 23 april 2014 23:44 schreef smiths het volgende:
Zou gek zijn als mintpal eerdaags niet CINNI gaat toevoegen. 180 btc daily volume.
Ik zit in de lift sinds 4500 sat. Ik hoop dat ik morgenochtend een 6500 sat mag zien.
Edit: kwartier later staat deze al op 6800
Date Type Price Amount (CINNI) Total (BTC)quote:
Dat arbitrage, werkt dat een beetje zo? heb me er nooit in verdiept eigenlijk...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef smiths het volgende:
[..]
Date Type Price Amount (CINNI) Total (BTC)
2014-04-23 22:00:28 Sell 0.00006993 1000 0.06993
2014-04-23 22:00:28 Sell 0.00006993 2778 0.19427381
En meteen weer gekocht op 6000 sat op bittrex. Die ga ik nu weer naar poloniex sturen.
Het volume op bittrex is beduidend lager dan op poloniex. Als een coin op poloniex snel omhoog gaat dan duurt het even voordat deze op bittrex omhoog gaat. Als je er snel bij bent dan kan je snel het verschil opkopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat arbitrage, werkt dat een beetje zo? heb me er nooit in verdiept eigenlijk...
Netjesquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef smiths het volgende:
[..]
Het volume op bittrex is beduidend lager dan op poloniex. Als een coin op poloniex snel omhoog gaat dan duurt het even voordat deze op bittrex omhoog gaat. Als je er snel bij bent dan kan je snel het verschil opkopen.
op poloniex stond deze op 6900 tijdens de pump, dikke support op 6500, dus ik ging snel verkopen op 6900 en kopen op de andere exchange voor 6000. Dus dat was een zekerheidje. Kon er eigenlijk niet mee verliezen.
Ik ben nu weer btc naar bittrex aan het sturen (en mijn cinni naar poloniex). Vanmiddag zo ook al een keer 5-10% winst weten te verzilveren.
Verschilt per coin (en per exchange), bij de ene coin wordt op meer confirmaties gewacht voordat je ze hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
En hoe lang duurt zo'n overboeking van de ene naar de andere exchange ongeveer?
Misschien moet ik er ook eens een beetje naar kijken, speel nu eigenlijk alleen op Mintpal en BTC-e.
Duidelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef smiths het volgende:
[..]
Verschilt per coin (en per exchange), bij de ene coin wordt op meer confirmaties gewacht voordat je ze hebt.
Die cinni heb ik nu al op poloniex, dat was denk ik 3-4 minuten.
Bitcoin ben ik nu al 10minuten wachtende op bittrex voordat die aankomt.
Jij zat vol in BC?quote:
Met 50% van mijn bitcoinsquote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef smiths het volgende:
[..]
Jij zat vol in BC?
was het de 25e dat ze die pump wouden doen?
Ik vind het ook een belachelijke actie, als je een coin heel/stijgende wilt houden dan moet je zorgen voor een stabiele stijgende trend (zoals BC afgelopen weken had totdat het de 90k raakte).quote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef edraket31 het volgende:
Vrijdagavond.....
Is wel veel weerstand binnen de community.
Dev-team is er tegen.
Interessante discussie op bitcointalk, enerzijds de bagholders die long term zitten en de pumpers vragen een andere shitcoin te zoeken voor pump-dump
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om BC.....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 50% van mijn bitcoins
En dat denk ik.
Ik heb hier iig meer vertrouwen in dan in AUR. Ik kon deze daling verwachten en ben nu echt long-term aan het kijken, anders had i er veel minder in gestoken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om BC.....
BC is pas 58 dagen oud, kijk wat voor een progressie ze maken, kijk wat voor een team erachter zit.
In mei komen er een aantal PR-acties, juni komt coinkite.
Al met al veel potentie, ik begrijp dat je wil spelen met BC's schommelingen.... Ik doe het zelf ook, zit ook vast nu in BC, maar ik heb bij BC wel t vertrouwen erin dat een lichte daling snel weer gecorrigeerd wordt
Haal me in danquote:Op donderdag 24 april 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
16384
En nu heb ik er genoeg van, ik heb het doel bereikt.
En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, AC, BC, FLT, HIRO, NOBL en WC mogen nu wel weer gaan stijgen....
direction:quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...
Prima, als daardoor de eerder genoemde coins ook weer boven mijn buy orders gaan uitkomen...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En BTC mag ook wel eens gaan bewegen...
'Maar'quote:Op donderdag 24 april 2014 13:39 schreef smiths het volgende:
Mintpal heeft bijna zoveel volume als btce. Scheelt maar 700btc
Normaal gesproken ligt het volume op btc-e een stuk hoger dan mintpal.quote:
BTC-e heeft ook maar weinig te bieden qua coins. BTC en LTC en een beetje NMC en PPC maar verder houdt het ook wel op. Niemand koopt XPM en die rommel.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef smiths het volgende:
[..]
Normaal gesproken ligt het volume op btc-e een stuk hoger dan mintpal.
De spikes bedragen nu slechts 300btc, bij een beetje paniek zijn die zo 3000btc
Dat klopt, btc-e moet het van BTC en LTC hebben. Omdat de koers geen kant opgaat is het volume er zo tergend laag. Vind ik opzich niet heel erg want de laatste tijd daalt bitcoin sneller dan dat het stijgt. Nu maak ik winst met altcoins en tegelijkertijd geen verlies omdat de bitcoin niet daalt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC-e heeft ook maar weinig te bieden qua coins. BTC en LTC en een beetje NMC en PPC maar verder houdt het ook wel op. Niemand koopt XPM en die rommel.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef edraket31 het volgende:
CINNI ineens op Mintpal
Nog geen trades in geweest tot nu toe
WC duikt zo onder de 800...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kleurencoins gaan allemaal de diepte in.
Ik hold m'n rommel gewoon vast hoor. Pas als PPC en NMC loskomen ga ik proberen wat grover te spelen. Tot die tijd ga ik geen verliezen nemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
WC duikt zo onder de 800...
Hopelijk een laatste dump voordat ze allemaal naar de maan gaan.
O, ik ga ook niks met verlies verkopen. Maar zodra iets ook maar een beetje boven mijn inkoopkoers staat, verkoop ik hetquote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hold m'n rommel gewoon vast hoor. Pas als PPC en NMC loskomen ga ik proberen wat grover te spelen. Tot die tijd ga ik geen verliezen nemen.
Ga toch weg met je takquote:
Mijn tak komt zo thuis van dr werkquote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga toch weg met je tak
Moet trouwens 0.02 zijn, ik heb al 0.13 in de kleuren.
Ik ga straks een stok ophalenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn tak komt zo thuis van dr werk
Nee daar ben ik niet bekendquote:Op donderdag 24 april 2014 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n houten met geel en zwarte strepen
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
En beter komt jouw weersvoorspelling uit
Hoeveel keer heb je de stok al gevangenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opfrisser:
GC / FOK!STOK door Nederland #159 Onderweg (Bart)
Uitgeestquote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je de stok al gevangen?
Doetie goedquote:Op donderdag 24 april 2014 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgeest
Coevorden
Putten
Rijen
Zandvoort
Brune
En vandaag nieuwe-wetering.
Ik kijk maar gewoon even niet meerquote:Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat is dit voor slagveld op Mintpal zeg... bijna alles lijkt in te storten.
Ik heb mijn BC maar met 26% verlies gedumpt. Die duikt straks gewoon onder de 30quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kijk maar gewoon even niet meer
Wut? Ben ik uitgestapt dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
O ja, en nu gaat BC ineens weer omhoog dus...
Dat heet het Nattekateffect, geloof ik.
Stop eens met me aan AUR herinneren, ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee maar altijd als jij dat doet bij een coin, dan stijgt hij... dat effect had ik nu.
Ga je ook nog noorderlicht spotten van het weekend?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stop eens met me aan AUR herinneren, ja?
Is dat dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook nog noorderlicht spotten van het weekend?.
Volgens mij niet hier, helaasquote:
Pas als ik WC met 10% kan verkopen kan je spreken van een pumpquote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn wel steeds de goede coins aan het pumpen vanavond.
Achter elkaar FLT, HIRO en WC tot een niveau waarop ik net met winst uit kon stappen.
Dan moet hij zeker naar 5000 of zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pas als ik WC met 10% kan verkopen kan je spreken van een pump
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij zeker naar 5000 of zo?
Dit.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pas als ik WC met 10% kan verkopen kan je spreken van een pump
Is dat een app?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, deze alarmen mogen me midden in de nacht wakker maken
Die heb ik nog op 755quote:Op donderdag 24 april 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
MYR is aan de beurt voor een pump zo te zien.
Ik heb een coin gevonden om te kopenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
BC wordt flink gedumpt onder de 30 nu.
BC community heeft een flinke buy wall opgezet rond 28quote:Op donderdag 24 april 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
BC wordt flink gedumpt onder de 30 nu.
Echt waar?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
BC community heeft een flinke buy wall opgezet rond 28
Weggedaan op 1386.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo weg met die rommel denk.
Welke?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een coin gevonden om te kopen
Zodra de koers te hard stijgt moet je eruit, nu zag ik amper buyorders meer ontstaanquote:
Dan zou zelfs mijn onmogelijke sell eraan zijn gegaanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:05 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht even dat BC een pump naar 0,013 BTC had gekregen, maar dat was de LTC-markt.
Onder de 1000 ga ik er pas weer inquote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
Zou WC nog lager gaan of is dit het nieuwe inkoopmomentje
Hij is hard op wegquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder de 1000 ga ik er pas weer in
Idem.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder de 1000 ga ik er pas weer in
Yup, er werden vanavond ook flinke walls aangelegd tussen $480 en $490. Prijs tikt alweer bijna $500 aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
BTC kruipt heel stiekem omhoog vandaag.
Heb je linkje in de OP gezet. Denk dat mensen het wel willen lezen en hier wordt het over het hoofd gezienquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yup, er werden vanavond ook flinke walls aangelegd tussen $480 en $490. Prijs tikt alweer bijna $500 aan.
Bitstamp:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
quote:
Wie? Je buurvrouw?quote:
quote:
DIe heb je van mij gejatquote:
Toto en ik zijn even oudquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste jaar in het 10tal als ik het goed herinner?
Bliift een heldquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar spatie heeft een broer die rechter wordt. o.i.d.
Spatie is nog minderjarig, hij mag sinds januari geeneens alcohol of tabak kopenquote:
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar spatie heeft een broer die rechter wordt. o.i.d.
Ik ging vanmiddag op het terras wat bestellen aan de bar. Staat er zo'n ventje voor me die 6 bier bestelt. Moestie terug naar buiten om van alle 6 de mensen hun ID te halenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spatie is nog minderjarig, hij mag sinds januari geeneens alcohol of tabak kopen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag op het terras wat bestellen aan de bar. Staat er zo'n ventje voor me die 6 bier bestelt. Moestie terug naar buiten om van alle 6 de mensen hun ID te halen
Bijdehandjequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zie topic ergens tussen de 80 en 240.
Zoek maar even rustig.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:27 schreef roislecxe het volgende:
Nog 7.5 maand dan ben ik ook jarigLaatste jaar vd 20ers dan
Crypto's zijn dood, laat het rusten.quote:
Nee, alts blijven leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Crypto's zijn dood, laat het rusten.
Die muur is wel weg inmiddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
BC community heeft een flinke buy wall opgezet rond 28
Yep.....op Reddit en Bitcointalk luid roepen dat ze met een paar man wat buywalls optrekken, maar toen t spannend werd, waren ze snel weg......quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:16 schreef roislecxe het volgende:
Duurt het weer 6 weken voor het een richting de 500 kruipt zeker
Als ie weer 1000 wordt zodra ik een halve bitcoin heb zal het me een worst wezen hoe de koers fluctueert.quote:
Prima, hoe minder Chinezen bitcoins hebben, hoe minder invloed dit slechte nieuws krijgt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:19 schreef edraket31 het volgende:
Reden voor daling BTC: http://www.reddit.com/r/B(...)alting_all_domestic/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |