Mij te ver. 35km is nog te overzien, verder ga ik eigenlijk niet, tenzij ik er toevallig moet zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef CookieSlikker het volgende:
Iedereen is morgen ochtend in Amsterdam
Makkelijk te doen op fiets toch?quote:Op maandag 21 april 2014 21:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mij te ver. 35km is nog te overzien, verder ga ik eigenlijk niet, tenzij ik er toevallig moet zijn.
Dat is prima te doen met de fiets. Waar ik niet op gerekend had was dat ik er een overbelaste knie aan over zou houden. Dus ik loop nu sinds donderdag een beetje raarquote:
Nog steeds? Da's niet goed.quote:Op maandag 21 april 2014 21:03 schreef .Neovo. het volgende:
Dat is prima te doen met de fiets. Waar ik niet op gerekend had was dat ik er een overbelaste knie aan over zou houden. Dus ik loop nu sinds donderdag een beetje raar.
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was jij niet eens halverwege omgedraaid?
Het is wel minder erg dan vrijdag, toen kon ik de knie niet meer goed bewegen. Nu gaat het wel weer beterquote:
Niet liegen jokkepoes. Jij was onderweg naar Oud-Maarsseveen, ik was je zelfs nog een beetje tegemoet geredenquote:
Als je dat echt had gedaan was ik doorgegaan. Ik keerde om omdat ik wist dat ik het nooit zou halen en sommige wegen op die route best donker zouden wordenquote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet liegen jokkepoes. Jij was onderweg naar Oud-Maarsseveen, ik was je zelfs nog een beetje tegemoet gereden
Klinkt als mijn huisarts.quote:Op maandag 21 april 2014 21:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het is wel minder erg dan vrijdag, toen kon ik de knie niet meer goed bewegen. Nu gaat het wel weer beter. Het is niet normaal nee. Ben er al mee naar de huisarts geweest, en die zegt dat het normaal is, zoals altijd eigenlijk
![]()
Eerder had ik hier nooit last van, nu ineens wel. Maar heb afgelopen jaar ook met veel rug- en nekklachten rondgelopen, ook dat was volgens de huisarts normaal voor iemand van 21... Dus zal er wel iets mee te maken hebben misschien.
gaat snel in N-H!quote:
quote:
quote:
Ik heb em niet. Maar ik zei gisteren dat de stok snel opgehaald moest worden, anders was ie weer weg.quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:31 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, en vanuit noord Oost Friesland is het ver fietsen naar a'dam.
Dan moet ik ook weer terug ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef Meike26 het volgende:
Moet je vandaag gaan Neovo, er staat wind uit het Oosten, lekker veel wind mee dus![]()
Of moet je ook weer terug ?![]()
Je moet ook geen gehucht hebben dat te klein is, hij lag een keer in Oosterhörn en niemand wist waar het wasquote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso is amsterdam natuurlijk niet de meest makkelijke plaats om een lokatie te vinden.
Een plaats als bijvoorbeeld Moddergat is snel gescand...
We waren nu met een aantal tegelijk aan het zoeken...
Toen in Best ook. Drie weken gezocht naar de pinpoint.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet ook geen gehucht hebben dat te klein is, hij lag een keer in Oosterhörn en niemand wist waar het was
Misschien waren we jou dan ook kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:22 schreef nofxtbr het volgende:
Met de paasdagen weg naar een internetloze plek, gelijk dat hele stokmysterie gemist![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
Ik zit net te checken of ik wel 100.000% het goede plaatsnaambord had en of ik er niet één had gemist aan de andere kant van de weg. Wat me stug lijkt want er is daar maar één bord, maar je weet maar nooit. Zie ik nu dat kanovinnie de stok niet om het plaatsnaambord heeft gelegd maar om een straatnaambord. Waar ik uiteraard niet gekeken heb
![]()
.
Dus, mogelijk ligt ie er nog wel. Ik rij er vanmiddag weer langs, zoals elke dag, dan check ik dat dus nog even
.
Ja gast wie legt dat ding dan ook niet om een plaatsnaambordquote:
Ik, want kort grasquote:Op woensdag 23 april 2014 08:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja gast wie legt dat ding dan ook niet om een plaatsnaambord.
Niet nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende keer leg ik 'm op een moeilijkere plek
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
Ik zit net te checken of ik wel 100.000% het goede plaatsnaambord had en of ik er niet één had gemist aan de andere kant van de weg. Wat me stug lijkt want er is daar maar één bord, maar je weet maar nooit. Zie ik nu dat kanovinnie de stok niet om het plaatsnaambord heeft gelegd maar om een straatnaambord. Waar ik uiteraard niet gekeken heb
![]()
.
Dus, mogelijk ligt ie er nog wel. Ik rij er vanmiddag weer langs, zoals elke dag, dan check ik dat dus nog even
.
JAmmer dat ik niet op de fiets ben, dan zou ik expres de stok weghalen en de volgende dag aan je autoportier hangenquote:
Als je maar geen krassen maaktquote:Op woensdag 23 april 2014 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JAmmer dat ik niet op de fiets ben, dan zou ik expres de stok weghalen en de volgende dag aan je autoportier hangen
Goeie.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
![]()
.
.
Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaaptquote:Op woensdag 23 april 2014 11:26 schreef CherryOnTop het volgende:
omg, ik al een dag in spanning omdat ik de volgende wilde vinden....![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaapt
Bart! Lutser!quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
![]()
.
.
Van mij mag men hoor, ik hoef er niet voor om te rijdenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaapt
Jaquote:
quote:
Ja he?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij is ie 'm helemaal naar Limburg aan het rijden.
Spelfouten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spelfouten.![]()
Alleen die tweede vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wut? Ik ben al een keer naar Limburg geweest, de noordelijke provincies staan nu bovenaan mijn lijstjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij is ie 'm helemaal naar Limburg aan het rijden.
Tnxquote:
Over het origineel viel niemandquote:Op donderdag 24 april 2014 08:20 schreef .Neovo. het volgende:
En er staan behoorlijk wat taalfouten op die stok
Bedankt u dan dat u een leuk spel...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Over het origineel viel niemand
quote:
Leuk, die auto. Maar waar is de stok?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volkswagen Jetta Hybrid
in die autoquote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Leuk, die auto. Maar waar is de stok?
https://www.google.nl/map(...)ahPnwGmC0MeTFq9w!2e0quote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics van de omgeving en van de plek waar de sleutel verborgen is!
Dat is 5 minuten met de auto van mijn werk.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)ahPnwGmC0MeTFq9w!2e0
Daar momenteel.
Nou, waar wacht je opquote:Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is 5 minuten met de auto van mijn werk.
Jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Over het origineel viel niemand
Niks mis met een auto forcerenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie de Stok eerst aan bord moet hangen.
Gegijzelde bevrijdenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"Maar hij hing aan het spatbord, echt!"
Jij was toch gestoptquote:Op donderdag 24 april 2014 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
Daar was ik gisteren nog bij in de buurt!!!
Ik had me voorgenomen bij de nieuwe ronde weer aan te schuiven. Wist ik veel dat die rondes zo hard gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt
Of is het toch te verslavend?
Ik zei je het nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen bij de nieuwe ronde weer aan te schuiven. Wist ik veel dat die rondes zo hard gaan.
TT niet aanpassen na verplaatsing.quote:
Ik mag ook best wel eens verplaatsen zonder een wereldreis te hoeven makenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TT niet aanpassen na verplaatsing.![]()
En stok ver weg leggen.
mobiel ditdatalles, fixedquote:
welnee, vlakbij!quote:En stok ver weg leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |