Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaaptquote:Op woensdag 23 april 2014 11:26 schreef CherryOnTop het volgende:
omg, ik al een dag in spanning omdat ik de volgende wilde vinden....![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaapt
Bart! Lutser!quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
Ik zit net te checken of ik wel 100.000% het goede plaatsnaambord had en of ik er niet één had gemist aan de andere kant van de weg. Wat me stug lijkt want er is daar maar één bord, maar je weet maar nooit. Zie ik nu dat kanovinnie de stok niet om het plaatsnaambord heeft gelegd maar om een straatnaambord. Waar ik uiteraard niet gekeken heb
![]()
.
Dus, mogelijk ligt ie er nog wel. Ik rij er vanmiddag weer langs, zoals elke dag, dan check ik dat dus nog even
.
Van mij mag men hoor, ik hoef er niet voor om te rijdenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou pas echt een stunt zijn als je hem nu wegkaapt
Jaquote:
quote:
Ja he?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij is ie 'm helemaal naar Limburg aan het rijden.
Spelfouten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spelfouten.![]()
Alleen die tweede vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wut? Ik ben al een keer naar Limburg geweest, de noordelijke provincies staan nu bovenaan mijn lijstjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij is ie 'm helemaal naar Limburg aan het rijden.
Tnxquote:
Over het origineel viel niemandquote:Op donderdag 24 april 2014 08:20 schreef .Neovo. het volgende:
En er staan behoorlijk wat taalfouten op die stok
Bedankt u dan dat u een leuk spel...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Over het origineel viel niemand
quote:
Leuk, die auto. Maar waar is de stok?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volkswagen Jetta Hybrid
in die autoquote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Leuk, die auto. Maar waar is de stok?
https://www.google.nl/map(...)ahPnwGmC0MeTFq9w!2e0quote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics van de omgeving en van de plek waar de sleutel verborgen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |