Misschien waren we jou dan ook kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:22 schreef nofxtbr het volgende:
Met de paasdagen weg naar een internetloze plek, gelijk dat hele stokmysterie gemist![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
Ik zit net te checken of ik wel 100.000% het goede plaatsnaambord had en of ik er niet één had gemist aan de andere kant van de weg. Wat me stug lijkt want er is daar maar één bord, maar je weet maar nooit. Zie ik nu dat kanovinnie de stok niet om het plaatsnaambord heeft gelegd maar om een straatnaambord. Waar ik uiteraard niet gekeken heb
![]()
.
Dus, mogelijk ligt ie er nog wel. Ik rij er vanmiddag weer langs, zoals elke dag, dan check ik dat dus nog even
.
Ja gast wie legt dat ding dan ook niet om een plaatsnaambordquote:
Ik, want kort grasquote:Op woensdag 23 april 2014 08:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja gast wie legt dat ding dan ook niet om een plaatsnaambord.
Niet nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende keer leg ik 'm op een moeilijkere plek
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
Ik zit net te checken of ik wel 100.000% het goede plaatsnaambord had en of ik er niet één had gemist aan de andere kant van de weg. Wat me stug lijkt want er is daar maar één bord, maar je weet maar nooit. Zie ik nu dat kanovinnie de stok niet om het plaatsnaambord heeft gelegd maar om een straatnaambord. Waar ik uiteraard niet gekeken heb
![]()
.
Dus, mogelijk ligt ie er nog wel. Ik rij er vanmiddag weer langs, zoals elke dag, dan check ik dat dus nog even
.
JAmmer dat ik niet op de fiets ben, dan zou ik expres de stok weghalen en de volgende dag aan je autoportier hangenquote:
Als je maar geen krassen maaktquote:Op woensdag 23 april 2014 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JAmmer dat ik niet op de fiets ben, dan zou ik expres de stok weghalen en de volgende dag aan je autoportier hangen
Goeie.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:16 schreef Bart het volgende:
Oh.
![]()
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |