https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Volgens mij heb je 1 confirmatie nodig (ivm dubbele transactie maliability).quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef smiths het volgende:
(Bitcoins staan al wel in de wallet). Kan je deze bitcoins dan wel alweer versturen voordat de transactie geheel bevestigd is?
Klopt, het is gelukt bij 1 confirmatie.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 1 confirmatie nodig (ivm dubbele transactie maliability).
Iconicexpert is niet de / een dev van BC.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef edraket31 het volgende:
Mbt BC: het zou mij niet verbazen dat deze grootste aankondiging bedoeld is om velen op het verkeerde been te zetten.....
De dev van BC (Iconicexpert) komt mij te gewiekst over om dit groots aan te kondigen, met een paar man BC opkopen om vervolgens toe te kijken hoe de daytraders hier goud geld aan verdienen.
Zo'n actie met zo'n aankondiging vind ik niet passen bij het team achter BC die tot nu toe zeer professioneel op mij overkwamen.
En nu de koers manipuleren om de manipulators aan de kant te zetten???
*zoekt addertje onder het gras*
BC?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Zit erin met 0.67 met nog een order van 0.5
Als dit mislukt ben ik failliet.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef roislecxe het volgende:
Iemand Leaf nog gezien de laatste tijd? Of heeft ie weer een ban?
Heb ik ook met de coins die ik vorige week heb gekocht. Coins die ik vandaag heb gekocht zijn wel gestegen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:48 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nu in 8 altcoins en 7 daarvan zijn inmiddels minder waard dan waarvoor ik ze kocht.
Ik heb het ook met coins die ik vandaag en gisteren heb gekocht. Maar ze golven een beetje op en neer, dus stijgen straks vast wel weerquote:Op woensdag 23 april 2014 18:49 schreef smiths het volgende:
[..]
Heb ik ook met de coins die ik vorige week heb gekocht. Coins die ik vandaag heb gekocht zijn wel gestegen.
Waarom gaat die wel omhoog en WC nietquote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef smiths het volgende:
Wow, YC staat nu op 1800.
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-YC
Stonden die op Mintpal? Ik heb daar nu ook weer een balans, maar ik kan er niks mee denk?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef curantis het volgende:
Nou, ben benieuwd hoeveel sharkcoins ik voor mijn pocs krijg
Op de announce pagina van POC op bitcointalk staat wat je kunt doenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stonden die op Mintpal? Ik heb daar nu ook weer een balans, maar ik kan er niks mee denk?
En wat nieuws over de vorderingen daarvan:quote:The registration of POC legal owners will end at 16:00 o’clock, April 25th, 2014 (UTC). All the POC legal holders, please send us screenshot of POC wallet balance and proof of lawful origin (including wallet mining income record and website transaction records, etc ). All the materials should be sent to sharkcoin@gmail.com before deadline.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6354596#msg6354596quote:We are very sorry not describing our proposals in detail.
All our goals are:
1, To trace the dirty coins fluiding in the blockchain.
2, To seperate dirty coin owners from the other coins .
3, Compansate legal owners (including the people buy POC with BTC)with a new cryptocoin.
Our plan:
1, Stop all online exchange. (done).
2, Trace dirty coin fluiding through block explorer (done).
3, Ask all poc owners to call their coins back(being done).
4, Confirm the legality of people though chains of evidence (doing now).
5, Change these coins to SHARKCOIN in specific ratio(wallet prepared) for compansation.
6, Re-open the exchange.
We will try our best to kill as more dirty coins as possible.
Dank!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef curantis het volgende:
[..]
Op de announce pagina van POC op bitcointalk staat wat je kunt doen
https://bitcointalk.org/index.php?topic=502135.0
[..]
En wat nieuws over de vorderingen daarvan:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg6354596#msg6354596
Bij mij syncte ie niet meteen, ik moest mijn populacecoin.conf bestand aanpassen: wat bij mij wel werktequote:Op woensdag 23 april 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dank!![]()
Even een wallet downloaden dan maar.
euh...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef curantis het volgende:
[..]
Bij mij syncte ie niet meteen, ik moest mijn populacecoin.conf bestand aanpassen: wat bij mij wel werkte
conf staat in c:\Users\<username>\AppData\Roaming\Populacecoin\quote:
Zal straks eens kijken, moet nu weg.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:05 schreef curantis het volgende:
[..]
conf staat in c:\Users\<username>\AppData\Roaming\Populacecoin\
Gewoon met notepad die meuk uit de post die ik linkte plakken
1 maand gedaan met 3 BTC maar de prijsdaling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:59 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zitten er hier allemaal te minen met cex.io ?
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Kale het volgende:
daling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.
Vorige week alles were omgezet naar BTC en net op tijd van de GHS koers heeft deze week
Ah zo ja, traden met GHS heb ik niet gedaan, alleen een maand gemined met 400 GHS en daarmee quit gespeeld! hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Is nu wel bijna op zijn dieptepunt, zal zo wel gaan stijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef Kale het volgende:
[..]
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?
Dat stijgt heus wel weer de komende dagenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Nattekat het volgende:
BC
WC
DOPE
AUR
Zo ver alle coins waar ik in zit
Terug naar earthquote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gemist omdat ik zat te Candycrushen.
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nu in het IRC-kanaal van die pump die om 11 uur moet beginnen. Laat wel even weten hier als bekend wordt gemaakt welke coin gepompt gaat worden.
Ik heb mijn kansen gespreidquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ffquote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
Nog iets omhoog en ik stap er even uit.
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodigquote:Op woensdag 23 april 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ff
Ik heb te veel vertrouwen in een 60000 van BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodig.
Tak verkopenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb al wat BTC... Tak verkocht met 1 Satoshi winst per stuk.
Ik gok dat al sinds gister tochquote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt het IRC-kanaal ook gevonden zie ik? Iemand roept daar dat het TAK moet zijn.
Wie steelt mijn naam?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de IRC ook gevonden dus.
[..].
Trouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij wel getrouwd met een takkewijf.
Daar gaat hijquote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Spannund. Had ik maar btc over
AUR ff moon (17)
Yep. Maar Nattekat had er nog een paarquote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef smiths het volgende:
[..]
net de coin die je niet gekocht had?
HAD ME GEWAARSCHUWDquote:
Ja hallo, ik lees dat ook net pasquote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HAD ME GEWAARSCHUWD
Ik met bijna 50% verlies eruit, had 50% winst kunnen zijn.
Uit welke coin ga je nu stappen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HAD ME GEWAARSCHUWD
Ik met bijna 50% verlies eruit, had 50% winst kunnen zijn.
Ik zat er nog in, had mijn sell verlaagd voor het geval dat ie dat net zou aantikken na een stijging.quote:
BC PUMP INCOMING!quote:Op woensdag 23 april 2014 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
BC, want veel andere heeft hij niet meer.
Noem de coins eens? Dan koop ik die ookquote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Echt, dit is ongelofelijk lullig, alles waar ik weken in vast zat wordt gepumpt deze week
DOPE is een goede kanshebber, maar heeft zijn pump recent gehad. Verder zit ik in WC en BC.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem de coins eens? Dan koop ik die ook.
WC en BC heb ik alquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DOPE is een goede kanshebber, maar heeft zijn pump recent gehad. Verder zit ik in WC en BC.
Echt kon die pump godverdomme niet 3 dagen eerder komen, voor ik mijn sells verlaagde
Nee, ik ook niet. Dit was ook echt een bliksempump. Na 5 minuten was het al voorbij.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef smiths het volgende:
Hele AUR grafiek naar de tering. Dat was een beste pump zeg, ik heb me er niet aan gewaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |