1 maand gedaan met 3 BTC maar de prijsdaling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:59 schreef ZetaOS het volgende:
Wie zitten er hier allemaal te minen met cex.io ?
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Kale het volgende:
daling van de GHS is structureel groter dan de winst die je maakt.
Vorige week alles were omgezet naar BTC en net op tijd van de GHS koers heeft deze week
Ah zo ja, traden met GHS heb ik niet gedaan, alleen een maand gemined met 400 GHS en daarmee quit gespeeld! hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, ik koop ook altijd in de dip en verkoop het paar uur later alweer.
Al met al aardig verdient met CEX.IO![]()
Is nu wel bijna op zijn dieptepunt, zal zo wel gaan stijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef Kale het volgende:
[..]
Wat denk je van de huidige GHS dip, gaat ie nog dieper?
Dat stijgt heus wel weer de komende dagenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Nattekat het volgende:
BC
WC
DOPE
AUR
Zo ver alle coins waar ik in zit
Terug naar earthquote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gemist omdat ik zat te Candycrushen.
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
Ik zit nu in het IRC-kanaal van die pump die om 11 uur moet beginnen. Laat wel even weten hier als bekend wordt gemaakt welke coin gepompt gaat worden.
Ik heb mijn kansen gespreidquote:Op woensdag 23 april 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit voor 100% (excl. Coins waarin ik vast zit) in BC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ffquote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
Nog iets omhoog en ik stap er even uit.
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodigquote:Op woensdag 23 april 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe dat maar niet, ik weet precies wat daar van komt. Sowieso gaat er iets gebeuren morgen dus ik wacht ff
Ik heb te veel vertrouwen in een 60000 van BCquote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht nou toevallig een andere coin gepumpt gaan worden, waar ik niet in zit, wil ik die wel snel goedkoop kunnen kopen en dan heb ik dus even wat BTC nodig.
Tak verkopenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb al wat BTC... Tak verkocht met 1 Satoshi winst per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |