Dit is nog waar ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Dit topic is leuker dan de wedstrijd. dat zegt wat
#EENDRACHTMAAKTMACHTquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
#samenzijnwe1samenstaanwesterkerdanalleen
Dat is meestal zo bij wedstrijden van Chelseaquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Dit topic is leuker dan de wedstrijd. dat zegt wat
dank jequote:
eensdracht*quote:
Ik ga zo pitten, morgen weer 6.00 opquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat we beter naar de Rijdende Rechter kunnen gaan kijken.
haha ik heb vakantiequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten, morgen weer 6.00 op
Ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef beantherio het volgende:
Zonder dit topic had ik waarschijnlijk iets zinvols gedaan met mijn vrije avond
ja ik ook 6.15quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Trebo het volgende:
0,0% sympathie voor chelsea.. wat een antiploeg gadverdamme
Aanvallen begint bij verdedigen. Verdedigen begint bij aanvallen. Oftewel Chelsea is een aanvallende ploeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Trebo het volgende:
0,0% sympathie voor chelsea.. wat een antiploeg gadverdamme
kramp in je buik?quote:
Haha, ik ben werkloos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een landloper die volledig over de top is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je je zo ziet.
knotsgekke potquote:
Control+F gedaan op perziksapquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chelsea_FC
Maar, aanval is de beste verdediging. #dilemma #:Squote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aanvallen begint bij verdedigen. Verdedigen begint bij aanvallen. Oftewel Chelsea is een aanvallende ploeg.
neequote:
Tegenhouden is ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel heeft Chelsea afgelopen tien jaar uitgegeven aan spelers? En dan nog niet kunnen voetballen en wel een CL winnen...
hoe danquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop zo erg dat Chelsea volgend jaar wordt uitgesloten van Europees voetbal.
Moet je nagaan dat ze er zomenteen 2 kunnen winnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel heeft Chelsea afgelopen tien jaar uitgegeven aan spelers? En dan nog niet kunnen voetballen en wel een CL winnen...
Ze hebben in 2012 de CL gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Sjelsie 10 man achter de bal, Atletico lange ballen op twee mannen binnen hun strafschopgebied.quote:
Het is wat plezier per euro spelerswaarde betreft de slechtste wedstrijd in de geschiedenis van het betaald voetbal.quote:
Nee.quote:
nou nouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker Terry.
Arrogante klootzak dat je bent
??quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd waar tong80 vanavond bleef
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 08:56:58"@MijlpaalMin: Vanavond: #ATLCHE! http://t.co/crqVExIWd1"ja bij 2BE samen met @tom_coninx en #marc degryse reageer retweet
Dat klinkt als een topshow. Gelukkig is er straks de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Sjelsie 10 man achter de bal, Atletico lange ballen op twee mannen binnen hun strafschopgebied.
torres speeltquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat klinkt als een topshow. Gelukkig is er straks de Rijdende Rechter.
Ginkelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutscheids.
Hele middenveld van Chelsea geschorst zo
Tering wat veel geschorsten zo
ik denk hoerenscheidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden meer scheidsrechters moeten doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Amrabat deed dit weekend bril gebaar naar de scheids.
Kreeg toen
Eigen schuld, moeten ze maar voetballen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutscheids.
Hele middenveld van Chelsea geschorst zo
Tering wat veel geschorsten zo
quote:
dit kan echt niet hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.
- Nicki
En de goalquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Ik heb van Piet de Visser altijd geleerd dat het Lempurd is en Miekel, dus niet Michael. Wat voor een nobuddie is deze commentator?
Michaelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Ik heb van Piet de Visser altijd geleerd dat het Lempurd is en Miekel, dus niet Michael. Wat voor een nobuddie is deze commentator?
het is lampaaaaaaaaaaaaaardquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
commentator is niet het ergste aan deze wedstrijdquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Ik hoor dat ook de hele tijd en word er helemaal naar vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Ik heb van Piet de Visser altijd geleerd dat het Lempurd is, en Miekel, dus niet Michael. Wat voor een nobuddie is deze commentator?
WK Finale is dus voor Ericsson.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:22 schreef Trebo het volgende:
Hij durft het niet.. die fluit geen wedstrijd meer dit jaar.
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Scheidsrechter is de weg kwijt. Vanaf nu alleen scheidsrechters toelaten in de halve finale CL van landen die in de top 10 van de UEFA coëfficiëntenlijst staat
Lampaard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Ik heb van Piet de Visser altijd geleerd dat het Lempurd is, en Miekel, dus niet Michael. Wat voor een nobuddie is deze commentator?
Kwaliteitsposts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak een verzameling.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak een verzameling.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Piet de Visser, scoutte Cristiano Ronaldo al toen hij met zijn eerste balletjes speelde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Kritiek prima maar ik doe aangifte tegen u.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef NLGooner het volgende:
En je dan nog afvragen waarom je zo anti-Chelsea bent
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik doe aangifte tegen u.
[..]
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd. Dankjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zegt nog net geen Heppie Luiz
nou nou nouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Iedere Chelsea fan verdient het om eens goed gekokmeijerd te worden.
Nederlands voetbal in het algemeen is heel erg leuk. Vaak ook heel slecht, maar heel erg leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef sneakydesert het volgende:
Doe mij maar een Nederlandse bekerfinale, want die Champions League stelt ook niks voor.
Een Marokkaan tegen komen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Iedere Chelsea fan verdient het om eens goed gekokmeijerd te worden.
[..]
Inderdaad haha wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef sneakydesert het volgende:
Doe mij maar een Nederlandse bekerfinale, want die Champions League stelt ook niks voor.
Sjelsie met 3 man op het veld als het aan hem ligtquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak een verzameling.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NEARquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Every night in my dreams I see you, I feel you
That is how I know you go on
Far across the distance and spaces between us
You have come to show you go on
Wow diep hequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Vijf. Minstens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Sjelsie met 3 man op het veld als het aan hem ligt
lief hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak een verzameling.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
topic 3 alquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Elke nacht in mijn dromen ik zie jou, ik voel jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Vanavond uiteraard meteen weer nasi gemaakt. Nu met vlees/garnalen en peulvruchten, met wat ajam smoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke nacht in mijn dromen ik zie jou, ik voel jou
Dat is hoe ik weet jij gaat door
Ver over de afstand en ruimtes tussen ons
Jij hebt gekomen om te laten zien jij gaat door
Elke nacht in mijn dromen zie ik je, ik voel jequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke nacht in mijn dromen zie ik je, ik voel je
Dat is hoe ik weet dat je op gaan
Ver over de afstand en de ruimtes tussen ons
Je bent gekomen om te laten zien je verder gaan
Every night in my dreams see i you, i feel youquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke nacht in mijn dromen zie ik je, ik voel je
Dat is hoe ik weet dat je op gaan
Ver over de afstand en de ruimtes tussen ons
Je bent gekomen om te laten zien je verder gaan
Ik gooi 'm door de Google Vertaler héquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more, you opened the door
And you're here in my heart,
And my heart will go on and on
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik gooi 'm door de Google Vertaler hé.
Dichtbij, ver, waar u ook bent
Ik geloof dat het hart verder gaat op
Eens te meer je de deur geopend
En jij hier in mijn hart bent,