Aanvallen begint bij verdedigen. Verdedigen begint bij aanvallen. Oftewel Chelsea is een aanvallende ploeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Trebo het volgende:
0,0% sympathie voor chelsea.. wat een antiploeg gadverdamme
kramp in je buik?quote:
Haha, ik ben werkloos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten, morgen weer 6.00 op
Een landloper die volledig over de top is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je je zo ziet.
knotsgekke potquote:
Control+F gedaan op perziksapquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chelsea_FC
Maar, aanval is de beste verdediging. #dilemma #:Squote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aanvallen begint bij verdedigen. Verdedigen begint bij aanvallen. Oftewel Chelsea is een aanvallende ploeg.
neequote:
Tegenhouden is ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel heeft Chelsea afgelopen tien jaar uitgegeven aan spelers? En dan nog niet kunnen voetballen en wel een CL winnen...
hoe danquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop zo erg dat Chelsea volgend jaar wordt uitgesloten van Europees voetbal.
Moet je nagaan dat ze er zomenteen 2 kunnen winnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel heeft Chelsea afgelopen tien jaar uitgegeven aan spelers? En dan nog niet kunnen voetballen en wel een CL winnen...
Ze hebben in 2012 de CL gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
Sjelsie 10 man achter de bal, Atletico lange ballen op twee mannen binnen hun strafschopgebied.quote:
Het is wat plezier per euro spelerswaarde betreft de slechtste wedstrijd in de geschiedenis van het betaald voetbal.quote:
Nee.quote:
nou nouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker Terry.
Arrogante klootzak dat je bent
??quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd waar tong80 vanavond bleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |