niet waarquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)f1b59dd912016&pass=1 zonder pw
met pw en fullquote:
room = fullquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)f1b59dd912016&pass=1 deze
5 mensen al
AH IK ZIE HETquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam er via het overzicht van de rooms, niet via de link van Pax
geen paalgodquote:
Fappenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Morgen bayern johannes dan gaan we allemaal juichen
Toch anonymous
en rellenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Morgen bayern johannes dan gaan we allemaal juichen
Toch anonymous
Ze zouden voor haar alles shirts en broeken een maatje te klein moeten kopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n verzorgster ben ik om de 10 minuten zwaar geblesseerd
Moet toch verschrikkelijk zijn om als supporter mee te reizen, en dan je club zo'n anti-voetbal te zien spelen.quote:
Met zo'n verzorgster krijg ik continu liesblessures.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n verzorgster ben ik om de 10 minuten zwaar geblesseerd
Kon je dat niet even painten? Dit lijkt nergens op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de shirtjes van de thuisploeg zijn rood-wit ipv rood-blauw
Kun jij er niet een karikatuur van maken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je dat niet even painten? Dit lijkt nergens op.
En dan waarschijnlijk in de verlenging jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
sjelsie gaat echt een kutgoal maken ik voel het
twitter:henky007 twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 21:24:45"@danielbies: Voor wie ben jij @henky007? Voor Atletico? #opdetrekkernaarMadrid" Natuurlijk voor de spanjaarden . #pom pom pom pom pom reageer retweet
Bedankt voor je boeiende bijdrage.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit die wedstrijd niet te kijken, had al verwacht dat Chelsea de bus zou parkeren.. en Atleti staat ook niet bekend om het sprankelende spel.. laten we hopen dat ze er eentje in weten te prikken
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij er niet een karikatuur van maken?
Hier zal Rene niet van terug hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee die zalmsalades van jou zijn interessant.
Ik vind het toch behoorlijk schokkend dat supermarkten dat durven te verkopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee die zalmsalades van jou zijn interessant.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Chelsea
Het is gewoon RKC maar dan met een enorm budget
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Chelsea
Het is gewoon RKC maar dan met een enorm budget
Ik krijg per post betaald dus vandaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je boeiende bijdrage.
Dan heb je ook geen zin in het leven, als je jezelf Chelsea supporter noemt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt niet om aan te zien. Je zou supporter zijn.
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik krijg per post betaald dus vandaar
Lijkt me echt hel op aarde als je fan bent van een club en dan komt ineens zo'n klotetrainer elke wedstrijd antivoetbal spelen en alles en iedereen tegen jouw team opzettenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kijk je er toch anders tegenaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dan mag je wel in een Duitse trein vervoerd worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen zin in het leven, als je jezelf Chelsea supporter noemt.
Ik zei niet dat het slecht was, ik zei dat Chelsea slecht was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo slecht is stop dan met kijken.. waarom zou je vrijwillig naar dat gekut kijken
Vanwege dit superleuke topic natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo slecht is stop dan met kijken.. waarom zou je vrijwillig naar dat gekut kijken
quote:
Post er maar pics van.quote:
Chelsea parkeert een bus voor het doel tammequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Replicat het volgende:
Chelsea is lachwekkend slecht. Maar Atl. Madrid doet er zo weinig -helemaal niets- mee
Dat heb ik ook gezien bij haxball.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea parkeert een bus voor het doel tamme
3 vs 3quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef OverRated het volgende:
3vs 3 http://www.haxball.com/?r(...)5bbadc9ab4c4f&pass=1
fok! Ww
maximaal v maximaal is veel leukerquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef OverRated het volgende:
3vs 3 http://www.haxball.com/?r(...)5bbadc9ab4c4f&pass=1
fok! Ww
Sjek van Gelderquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben onverslaanbaar met haxball.
Pascalus + Lexie = Wereldteam
Pascalus + Overrated = Wereldteam
Sjek van Gelder kan er niets van.
Heeft hij ooit kunnen verdedigen dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
David luiz is op zn retour man man man
Heeft hij ooit de heenreis afgelegd dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
David luiz is op zn retour man man man
Gemikt of hard; het is een van de twee. Allebei zal hem wel boven de pet gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Knap om de bal tegen een tweemans muur aan te schieten. Dat is moeilijker dan 'm missen.
Ook veel meer vuurwerk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Bij de vorige wedstrijd die ik keek waren er nu al vijf goals geweest.
Verder heb je er niets aan idd..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij ooit kunnen verdedigen dan?Die gozer kan voor een verdediger prima opkomen maar verder...
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minutenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Bij de vorige wedstrijd die ik keek waren er nu al vijf goals geweest.
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minuten
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.
Verdedigen is niet vies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zielige kutmourinho ook, altijd maar defensief terwijl ze voor honderden miljoenen hebben geïnvesteerd in spelers. heeft de man dan helemaal geen eergevoel?
Geklopt.quote:
Ik zat te balen johquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ik
#Fräserinquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Fräser is de nieuwe Mourinho.q
wel als het ultra verdedigend is met 10 man in eigen 16, nog nooit zo'n zielige aap als mourinho gezien.quote:
Hij drukt het nog netjes uit. Het anti voetbal van De Graafschap onder Roelofsen is er niks bijquote:
Racistquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
wel als het ultra verdedigend is met 10 man in eigen 16, nog nooit zo'n zielige aap als mourinho gezien.
ergste is nog dat het helemaal niet nodig is met het materiaal van chelsea, mourinho wil gewoon 0,0 risico nemen, de PUSSYquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij drukt het nog netjes uit. Het anti voetbal van De Graafschap onder Roelofsen is er niks bij
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatataquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zielige kutmourinho ook, altijd maar defensief terwijl ze voor honderden miljoenen hebben geïnvesteerd in spelers. heeft de man dan helemaal geen eergevoel?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ergste is nog dat het helemaal niet nodig is met het materiaal van chelsea, mourinho wil gewoon 0,0 risico nemen, de PUSSY
Zoals Van der Gijp gisteren zei: die man is gewoon zijn hele jeugd ongelofelijk gepest en nu is hij iedereen aan het terugpakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatata
ongelofelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatata
jr-godquote:
Hopen dat de andere volledig over ze heen loopt. Ik hoop echt dat Bayern wint maar ook tien keer liever Real dan deze troep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef beantherio het volgende:
En toch wordt een van deze twee teams een finalist van de Champions league![]()
Atletico kun je weinig kwalijk nemen, ze proberen te voetballen maar wat wil je tegen 10 man in de 16 van chelseaquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef beantherio het volgende:
En toch wordt een van deze twee teams een finalist van de Champions league![]()
Deze dus:quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Waterreus en Youri Mulder. Wat een teringslecht analistenduo.
Wat een hypocriete zak olifantenstront zeg niet te gelovenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
Godverdomme, echt precies wat Chelsea nu zelf aan het doen is![]()
Modellen in de goal zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zouden een soort regel moeten bedenken waardoor het aantrekkelijk wordt om te scoren in uitwedstrijden.
De dag dat die gozer met pensioen gaat is een zege voor de voetballerij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
ratquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
Ik vind Mulder altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Waterreus en Youri Mulder. Wat een teringslecht analistenduo.
Chelsea denkt zeker dat je bij iedere tegengoal 1 miljoen gekort wordt op je jaarsalarisquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zouden een soort regel moeten bedenken waardoor het aantrekkelijk wordt om te scoren in uitwedstrijden.
Uitgoals dubbel laten tellen als de keeper een helmpje op heeft lijkt me wel een goeiequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Felix Magath geeft bij iedere foute pass 1500 euro boetequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea denkt zeker dat je bij iedere tegengoal 1 miljoen gekort wordt op je jaarsalaris
Tja, voetbal boeit hem niet, het gaat hem alleen om de prijzen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een hypocriete zak olifantenstront zeg niet te geloven
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een internet verbinding uit de jaren 50?
Dit gaat vaak gequote wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ [url=<iframe src='http://www.rtvoost.nl/embed/video.aspx?mid=209454' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' width='480' height='270' scrolling='no'></iframe>]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[img]<iframe src='http://www.rtvoost.nl/embed/video.aspx?mid=209454' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' width='480' height='270' scrolling='no'></iframe>[/img]
[ [url=<iframe src='http://www.rtvoost.nl/embed/video.aspx?mid=209454' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' width='480' height='270' scrolling='no'></iframe>]afbeelding[/url] ]
barcaquote:
there is bear cumquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag de Heineken WK-reclame al.
Ik kreeg zelfmoordneigingen.
Ik mis sowieso dat je over kunt schakelen naar iets wat minder kut isquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis vandaag de spoilers van de andere wedstrijd.
en is het gelukt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag de Heineken WK-reclame al.
Ik kreeg zelfmoordneigingen.
powerloungenquote:
Snap sowieso al niet waarom ze voor deze wedstrijd gekozen hebben, herhaling van Zwolle-Ajax was genot geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis vandaag de spoilers van de andere wedstrijd.
powerloungengodquote:
Of desnoods motorcrossen met Jeffrey ja togquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap sowieso al niet waarom ze voor deze wedstrijd gekozen hebben, herhaling van Zwolle-Ajax was genot geweest.
Ik zat dit net nog te kijken op de dumpert.quote:
Heeft Diego Costa een pingel gemist dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop dat Diego Costa straks scoort en op z'n van Nistelrooys voor Terry gaat staan juichen.
Spelen jullie dat nog steeds?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben twee GGMMs op haxball.
Verdedigen is niet vies als je speelt naar je mogelijkheden.. Chelsea heeft die tactiek helemaal niet nodig, daarom is het vies. Wat Fraser doet met ADO is daarentegen geniaal..met een matige ploeg pakt hij punten die met Steyn door de plee waren gespoeldquote:
Ik drink nu Franziskaner Weissbierquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb Heineken bier.
De CL reclames indoctrineren mij.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop dat Diego Costa straks scoort en op z'n van Nistelrooys voor Terry gaat staan juichen.
Er is ook een nep-Pascalus gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben twee GGMMs op haxball.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verdedigen is niet vies als je speelt naar je mogelijkheden.. Chelsea heeft die tactiek helemaal niet nodig, daarom is het vies. Wat Fraser doet met ADO is daarentegen geniaal..met een matige ploeg pakt hij punten die met Steyn door de plee waren gespoeld
Ja die is ook goed bezig, 4 GP's dit jaar gereden en 4 gewonnen. Al 35 GP zeges en pas 19!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of desnoods motorcrossen met Jeffrey ja tog
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die is ook goed bezig, 4 GP's dit jaar gereden en 4 gewonnen. Al 35 GP zeges en pas 19!
quote:
quote:
dit ookquote:
Goeie postquote:
Ik ga uit protest de tweede helft niet kijken, ik lees het morgen wel op teletekst. Is de tweede afl van Fargo al online?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |