Dan heb je ook geen zin in het leven, als je jezelf Chelsea supporter noemt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt niet om aan te zien. Je zou supporter zijn.
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik krijg per post betaald dus vandaar
Lijkt me echt hel op aarde als je fan bent van een club en dan komt ineens zo'n klotetrainer elke wedstrijd antivoetbal spelen en alles en iedereen tegen jouw team opzettenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kijk je er toch anders tegenaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dan mag je wel in een Duitse trein vervoerd worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen zin in het leven, als je jezelf Chelsea supporter noemt.
Ik zei niet dat het slecht was, ik zei dat Chelsea slecht was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo slecht is stop dan met kijken.. waarom zou je vrijwillig naar dat gekut kijken
Vanwege dit superleuke topic natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo slecht is stop dan met kijken.. waarom zou je vrijwillig naar dat gekut kijken
quote:
Post er maar pics van.quote:
Chelsea parkeert een bus voor het doel tammequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Replicat het volgende:
Chelsea is lachwekkend slecht. Maar Atl. Madrid doet er zo weinig -helemaal niets- mee
Dat heb ik ook gezien bij haxball.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea parkeert een bus voor het doel tamme
3 vs 3quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef OverRated het volgende:
3vs 3 http://www.haxball.com/?r(...)5bbadc9ab4c4f&pass=1
fok! Ww
maximaal v maximaal is veel leukerquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef OverRated het volgende:
3vs 3 http://www.haxball.com/?r(...)5bbadc9ab4c4f&pass=1
fok! Ww
Sjek van Gelderquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben onverslaanbaar met haxball.
Pascalus + Lexie = Wereldteam
Pascalus + Overrated = Wereldteam
Sjek van Gelder kan er niets van.
Heeft hij ooit kunnen verdedigen dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
David luiz is op zn retour man man man
Heeft hij ooit de heenreis afgelegd dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
David luiz is op zn retour man man man
Gemikt of hard; het is een van de twee. Allebei zal hem wel boven de pet gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Knap om de bal tegen een tweemans muur aan te schieten. Dat is moeilijker dan 'm missen.
Ook veel meer vuurwerk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Bij de vorige wedstrijd die ik keek waren er nu al vijf goals geweest.
Verder heb je er niets aan idd..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij ooit kunnen verdedigen dan?Die gozer kan voor een verdediger prima opkomen maar verder...
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minutenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Bij de vorige wedstrijd die ik keek waren er nu al vijf goals geweest.
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minuten
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.
Verdedigen is niet vies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zielige kutmourinho ook, altijd maar defensief terwijl ze voor honderden miljoenen hebben geïnvesteerd in spelers. heeft de man dan helemaal geen eergevoel?
Geklopt.quote:
Ik zat te balen johquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ik
#Fräserinquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Fräser is de nieuwe Mourinho.q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |