Verder heb je er niets aan idd..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij ooit kunnen verdedigen dan?Die gozer kan voor een verdediger prima opkomen maar verder...
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minutenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Bij de vorige wedstrijd die ik keek waren er nu al vijf goals geweest.
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij maar een viertal door een onderbreking van 25 minuten
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de klok niet door als het gestaakt wordt.
Verdedigen is niet vies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zielige kutmourinho ook, altijd maar defensief terwijl ze voor honderden miljoenen hebben geïnvesteerd in spelers. heeft de man dan helemaal geen eergevoel?
Geklopt.quote:
Ik zat te balen johquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik genoten van de onderbreking.. meer dan de mensen in het stadion denk ik
#Fräserinquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Fräser is de nieuwe Mourinho.q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |