Hij drukt het nog netjes uit. Het anti voetbal van De Graafschap onder Roelofsen is er niks bijquote:
Racistquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
wel als het ultra verdedigend is met 10 man in eigen 16, nog nooit zo'n zielige aap als mourinho gezien.
ergste is nog dat het helemaal niet nodig is met het materiaal van chelsea, mourinho wil gewoon 0,0 risico nemen, de PUSSYquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij drukt het nog netjes uit. Het anti voetbal van De Graafschap onder Roelofsen is er niks bij
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatataquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zielige kutmourinho ook, altijd maar defensief terwijl ze voor honderden miljoenen hebben geïnvesteerd in spelers. heeft de man dan helemaal geen eergevoel?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ergste is nog dat het helemaal niet nodig is met het materiaal van chelsea, mourinho wil gewoon 0,0 risico nemen, de PUSSY
Zoals Van der Gijp gisteren zei: die man is gewoon zijn hele jeugd ongelofelijk gepest en nu is hij iedereen aan het terugpakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatata
ongelofelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me van een paar maanden geleden nog herinneren dat hij liep te zeiken over West Ham dat ze een muur voor het doel optrokken en dat hij een Black & Decker nodig had om er doorheen te komen tatatatatatata
jr-godquote:
Hopen dat de andere volledig over ze heen loopt. Ik hoop echt dat Bayern wint maar ook tien keer liever Real dan deze troep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef beantherio het volgende:
En toch wordt een van deze twee teams een finalist van de Champions league![]()
Atletico kun je weinig kwalijk nemen, ze proberen te voetballen maar wat wil je tegen 10 man in de 16 van chelseaquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef beantherio het volgende:
En toch wordt een van deze twee teams een finalist van de Champions league![]()
Deze dus:quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Waterreus en Youri Mulder. Wat een teringslecht analistenduo.
Wat een hypocriete zak olifantenstront zeg niet te gelovenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
Godverdomme, echt precies wat Chelsea nu zelf aan het doen is![]()
Modellen in de goal zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zouden een soort regel moeten bedenken waardoor het aantrekkelijk wordt om te scoren in uitwedstrijden.
De dag dat die gozer met pensioen gaat is een zege voor de voetballerij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
ratquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze dus:
Ik vind Mulder altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Waterreus en Youri Mulder. Wat een teringslecht analistenduo.
Chelsea denkt zeker dat je bij iedere tegengoal 1 miljoen gekort wordt op je jaarsalarisquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zouden een soort regel moeten bedenken waardoor het aantrekkelijk wordt om te scoren in uitwedstrijden.
Uitgoals dubbel laten tellen als de keeper een helmpje op heeft lijkt me wel een goeiequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Felix Magath geeft bij iedere foute pass 1500 euro boetequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea denkt zeker dat je bij iedere tegengoal 1 miljoen gekort wordt op je jaarsalaris
Tja, voetbal boeit hem niet, het gaat hem alleen om de prijzen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een hypocriete zak olifantenstront zeg niet te geloven
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een internet verbinding uit de jaren 50?
Dit gaat vaak gequote wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ [url=<iframe src='http://www.rtvoost.nl/embed/video.aspx?mid=209454' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' width='480' height='270' scrolling='no'></iframe>]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[img]<iframe src='http://www.rtvoost.nl/embed/video.aspx?mid=209454' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' width='480' height='270' scrolling='no'></iframe>[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |