Ditquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor jij dat hebt getypt zit het al in je ader, me dunkt.
Hopelijk maak je een grap.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Met hun namen en adressen er ook bij hoe dom ben je dan.
Noem mij een rare jongen, maar ik denk gewoon dat dat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn grote god, wat ben jij verschrikkelijk dom zeg. Het is gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn grote god, wat ben jij verschrikkelijk dom zeg. Het is gewoon niet leuk meer.
Aldus iemand die het presteert om het woord worden in een half uur tijd drie keer verkeerd te vervoegen, kneus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn grote god, wat ben jij verschrikkelijk dom zeg. Het is gewoon niet leuk meer.
Snap niet waarom ze hun adres er onder zetten hoor :Squote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Aldus iemand die het presteert om het woord worden in een half uur tijd drie keer verkeerd te vervoegen, kneus.
[..]
[..]
Age of Empires.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Typisch het volgende:
ik wil een nieuw spel om te spelen
help mij jongens
Animal Crossing?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Typisch het volgende:
help mij jongens
Einde bericht.twitter:GoogleFacts twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 21:15:11Before 2112, Facebook will have profiles of 1 billion dead people. reageer retweet
Animal Crossing is mij te saai.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Animal Crossing?
Heavy Rain
Assassins creed?
Dishonord?
Quakelive.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Typisch het volgende:
help mij jongens
Ik wil geen multiplayer game. Daar heb ik Titanfall en Battlefield al voor op het moment.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Quakelive.
Al hoop ik wel dat je er beter in bent dan Curve fever
quote:
Bazenspel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik State of Decay maar proberen.
ben je opzoek typischquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet op mannen valt?
Ojaquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit Bigdaddy ingetypt?
Bek houwe en ga naar de keuken kut.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
PLOTTWIST IK BEN JE VRIEND
HAHAHAHA KRENG HAD JE NIET GEDACHT HÉ?
FURIOUS THE MONKEY BOYquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit Bigdaddy ingetypt?
Ik heb misschien wel testikels tussen mijn benen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet op mannen valt?
haha ja vannacht misschien weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel testikels tussen mijn benen.
Toen je nog zwart was bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ik vond Doublepain een paar maanden terug een stuk leuker.
Ik van GTA 1quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken ook nog altijd Warcraft 3 cheats uit mijn hoofd
Toen het blauw gehalte minder was, mooie tijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ik vond Doublepain een paar maanden terug een stuk leuker.
Jij vindt Chelsea een mooie club?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. We kunnen niet in alles dezelfde mening delen
Mourinho is gewoon een trieste mongool die het voetbal kapot maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
Mourinho is wel een baas als hij voetballend niet kan winnen dan maar zo.
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Ik ben geen supporter te noemen of iets dergelijks maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.quote:
Hmf, had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Totaal geen supporter of iets dergelijks te noemen maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.
Atletico tegen Barcelona was 2 weken geleden ook niet om aan te gluren anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho is gewoon een trieste mongool die het voetbal kapot maakt.
En je bent nooit afgehaakt door dat vreselijke anti-voetbal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Ik ben geen supporter te noemen of iets dergelijks maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.
Jawel het is een ziekte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het daadwerkelijk iets kwalijks is![]()
Oh en je bent zelf HMF
Jij kijkt toch ook nog altijd Ajax dit seizoen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je bent nooit afgehaakt door dat vreselijke anti-voetbal?
Ik noem mezelf dan ook supporter van Ajax en jij jezelf niet van Chelsea.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook nog altijd Ajax dit seizoen?
Wat is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben onverslaanbaar met haxball.
Einde bericht.
Gehaxballquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben onverslaanbaar met haxball.
Einde bericht.
Een kutspel dat ongetwijfeld net zo'n vbl hype wordt als Curve Fever.quote:
quote:
Ik kwam voor je principes op hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
RonDanja zou een beroerte hebben gekregen van het aantal keer dat het woord 'ludiek' is getypt in de Feyenoord-reeks.
#Foreverinmyheart
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam voor je principes op hoor.
Volgens HMF word ik dan gelyncht. Ik weet nog niet of dat direct op mijn prioriteitenlijst staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef Bombel het volgende:
[..]
Kom je dit jaar wel naar de Groene Haas?
Ik zag je even in haxball.quote:
Die heeft het dan te druk met Oranjefans in de sloten flikkeren....quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens HMF word ik dan gelyncht. Ik weet nog niet of dat direct op mijn prioriteitenlijst staat.
(Maar stiekem zou ik het best leuk vinden)
Jimbo zie ik in ieder geval de 6de. Wellicht kan hij mij mentaal ondersteunenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Bombel het volgende:
[..]
Die heeft het dan te druk met Oranjefans in de sloten flikkeren....
geef hem maar een kusje van kasjetquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zie ik in ieder geval de 6de. Wellicht kan hij mij mentaal ondersteunen.
Ertussen mengen zal namelijk 0,0 problemen opleveren voor mij, maar geen zin om mij straks daadwerkelijk te moeten verantwoorden
Ga je de 6e weer sjoelen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zie ik in ieder geval de 6de. Wellicht kan hij mij mentaal ondersteunen.
Ertussen mengen zal namelijk 0,0 problemen opleveren voor mij, maar geen zin om mij straks daadwerkelijk te moeten verantwoorden
quote:
Had je nog wel gequote, jeetje.quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel? Anders kan ik het overwegen. Al moeten we Typisch ook meetrekken.
[..]
Ik klik sommige quotemeldingen wel eens weg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Had je nog wel gequote, jeetje.
Maar volgens mij zou het nu meer om het ESF draaien
Ik ga de derde naar 'Nicki'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik klik sommige quotemeldingen wel eens weg.Moet je dan niet naar de film?
Hehehe. Ook met FOK!ers of is daar ander sociaal contact aan vooraf gegaan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Houd je mond joh.En dan moet ik volgende week ook nog naar de Ardennen. Wat een druk.
Hoe bedoel je? Ik ga gewoon alleen. Laptop mee, beetje FOK!ken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe. Ook met FOK!ers of is daar ander sociaal contact aan vooraf gegaan?
Succes daarmee, bellen is al een hele opgave als je goed in de Ardennen zit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ga gewoon alleen. Laptop mee, beetje FOK!ken, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes daarmee, bellen is al een hele opgave als je goed in de Ardennen zit.![]()
Al ben ik er al een aantal jaar niet meer geweest, misschien is het beter geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |