Dat maakt mij dus echt helemaal niks uit he. Ik ga gewoon zitten en klaar. Er gaan maar weinig werk/schooldagen voorbij waar ik niet poep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
Toen ik vanochtend 10 minuten in de auto zat moest ik poepen, dus moest ik daarna op school poepen
Dit vond ik niet leuk
Hier mag ik dus niks van zeggen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik nou jou voortaan wel stylo of Doublepain
Ik heb nog nooit op school geschetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt mij dus echt helemaal niks uit he. Ik ga gewoon zitten en klaar. Er gaan maar weinig werk/schooldagen voorbij waar ik niet poep.
quote:
Je moet gewoon weten wanneer ze schoonmaken en vlak daarna gaan. Zo gaat dat hier op het werk tenminste.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op school gescheten.
Smerig man daar.
Je dick is als de muziek van zanger Rinus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
My dick is like my music but harder to swallow.
Ja maar dan moet ik al niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wanneer ze schoonmaken en vlak daarna gaan. Zo gaat dat hier op het werk tenminste.
Bij mij op school was het altijd pas smerig nadat ik was geweestquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op school gescheten.
Smerig man daar.
Sowieso thuis schijten is het beste. Boekje mee en zitten maar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik al niet meer
Dit verbaast niemand.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij op school was het altijd pas smerig nadat ik was geweest
Toen ik een keer om half 7 begon zag ik dat ze met zelfde doek wc en bureaus deden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wanneer ze schoonmaken en vlak daarna gaan. Zo gaat dat hier op het werk tenminste.
Er werd hier gestrooid met dicks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dit hebben we te danken aan het feit dat....?
Dat snap ik nooit. Boekje mee etc. 30 seconden schijten en als een speer van die plee af en weg uit die lucht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso thuis schijten is het beste. Boekje mee en zitten maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |