Ik van GTA 1quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken ook nog altijd Warcraft 3 cheats uit mijn hoofd
Toen het blauw gehalte minder was, mooie tijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ik vond Doublepain een paar maanden terug een stuk leuker.
Jij vindt Chelsea een mooie club?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. We kunnen niet in alles dezelfde mening delen
Mourinho is gewoon een trieste mongool die het voetbal kapot maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
Mourinho is wel een baas als hij voetballend niet kan winnen dan maar zo.
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Ik ben geen supporter te noemen of iets dergelijks maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.quote:
Hmf, had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Totaal geen supporter of iets dergelijks te noemen maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.
Atletico tegen Barcelona was 2 weken geleden ook niet om aan te gluren anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho is gewoon een trieste mongool die het voetbal kapot maakt.
En je bent nooit afgehaakt door dat vreselijke anti-voetbal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Stom genoeg ontstaan door Fifa 2000 of zo. Ik ben geen supporter te noemen of iets dergelijks maar in de CL vind ik het toch altijd wel leuk als ze winnen.
Jawel het is een ziekte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het daadwerkelijk iets kwalijks is![]()
Oh en je bent zelf HMF
Jij kijkt toch ook nog altijd Ajax dit seizoen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je bent nooit afgehaakt door dat vreselijke anti-voetbal?
Ik noem mezelf dan ook supporter van Ajax en jij jezelf niet van Chelsea.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook nog altijd Ajax dit seizoen?
Wat is datquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben onverslaanbaar met haxball.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |