Ik denk dat wij met Nathan's verjaardag maar eens iets gaan uitproberen. Toch wel erg leuk als hij ook Lego-fan wordtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lego Juniors heb je nu veel.
Is ook leuk, wat simpelere auto's dan lego city.
Floris heeft best wat lego, speelt ie sinds een half jaar mee. Hij kan steeds meer ermee en vindt het ook echt leuk.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef As1981 het volgende:
Ja ik denk dat het hier ook voornamelijk lego word op het verlanglijstje.
alhoewel het wel steeds "moeilijker" word om zijn broertje weg te houden.
Het gaat om deze brug:quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
dinsdag 22 april 2014 @ 13:49 • 299
Shandaly
Als je er twee vindt...
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...
Als je een foto post wil ik ook wel voor je kijken. Wij gaan naar een grote vrijmarkt met haast enkel speelgoed. Oh ja en je maximale prijs.
Wanneer spreken wij weer eens af?quote:
Wij hebben zo'n 365 verhaaltjes boek. Nog van mij geweestquote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef bitterend het volgende:
![]()
genieten die verhalen!! en boze peuters
![]()
Welke boeken lezen jullie voor het slapen gaan aan jullie peuters? ik ben nijntje/dikkie dik beetje zatiemand idee?
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Voor het slapen zijn Dikkie en Nijntje hier ook favoriet. En na 14527 keer Nijntje in het ziekenhuis ben ik ook wel toe aan iets anders
Pinkeltje is echt niet geschikt voor een tweejarige. Dat is pas vanaf een jaar of vier leuk.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef DJMO het volgende:
misschien toch wel een voorleestip trouwens ..
probeer pinkeltje eenselke avond een hoofdstuk voorlezen
Mijn moeder stak haar aversie voor Pinkeltje nooit onder stoelen of banken en dat maakte blijkbaar zo'n indruk op me dat ik laatst nog droomde dat ik het aan M voorlas en ik het helemaal niet zo verschrikkelijk vond en me toen enorm daarvoor schaamdequote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Pinkeltje is echt niet geschikt voor een tweejarige. Dat is pas vanaf een jaar of vier leuk.
Maar ik vind de schrijfstijl van Dick Laan echt verschrikkelijk![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn moeder stak haar aversie voor Pinkeltje nooit onder stoelen of banken en dat maakte blijkbaar zo'n indruk op me dat ik laatst nog droomde dat ik het aan M voorlas en ik het helemaal niet zo verschrikkelijk vond en me toen enorm daarvoor schaamde![]()
Wat leuk om terug te lezen he?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Kyara het volgende:
Kreeg gister van haar wat volgeschreven blaadjes over mij als dreumes/peuter. Erg leuk om te lezenMaar daar stond ook in: lievelingsspeelgoed: duplo (helaas niet de blanke blokken).
Grappig dat je toch dingen wel terug kunt zien in alledrie.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:00 schreef Kyara het volgende:
Kringloop weet ik eigenlijk niet zo goed te vinden hier. Misschien toch eens in verdiepen.
Ik was ook een boekjesfan als kind, en knuffelde de hele dag met al mijn knuffels. Ik liep met 15 maanden al de dijk op met mijn vriendje. Mijn kinderen zijn daarin wat langzamer. En mijn moeder schreef vol trots bij 2,5 jaar dat ik alle kleuren kende. Terwijl M die dan weer ruim voor zijn 2e verjaardag kon benoemen.
Maar het ondernemende, eigenwijze zie ik dan eigenlijk meer terug bij de meiden.
Daar hadden wij het gisteravond ook nog over inderdaad. Ook qua manier van spelen verschillen tussen de 3 kinderen. Alleen bij D en J wisselt het sterk. Dan is J de dominante en pakt speelgoed af en een maand later is het weer omgekeerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef Soempie het volgende:
En het lijkt me zo leuk om de verschillen in karakter en voorkeuren (bij jullie tussen M. en de meisjes, maar ook tussen D. en J. onderling) te zien, mee te maken en er op in te kunnen spelen.
Voelde je je trots toen je belde?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
Oh, dankje, dat is een goede tip! Ik heb hier en daar al wel eens wat plukjes weggehaald maar dat vindt hij héél eng. Ik ga hem er maar eens op voorbereiden inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook een leuk versje van -ik dacht Marianne Busser over. Knip knip doet de schaar door het veel te lange haar. En een aflevering van het zandkasteel. Scheelde een boel drama toen we die van te voren keken en lazen.
M moet trouwens ook weer. Het hangt weer voor zijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
De jongste is nog nooit geweest (maat binnenkort moet ik wel gaan) en de oudste gaat 1 x per 3/4 maanden meestal. Dan is het echt te langquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef As1981 het volgende:
Echt gaan die van jullie zo weinig? Yaro gaat elke zes weken (thuis kapper), vind het ook echt leuk. Zelfs de mini is al twee keer geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaienquote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is nu 3 keer bij de kapper geweest. Ze vindt het prima. Als ze maar glitters en roze in dr haar krijgt.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaien
lol. Niet???quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaien
Je praat net als mijn kindquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Kapper is hier altijd wel goed gegaan, alleen de eerste (2?) keer was get.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En M. zo verdrietig de eerste keer, die foto kon ik me nog wel herinneren. Maar ook de foto's waarbij het helemaal geen probleem meer was.![]()
Hier hebben ze een Donald Duck auto waar de kindjes in mogen zitten tijdens het knippen. M. wilde om die reden best wel vaker naar de kapper.Alleen een schort/ cape wil hij niet om, maar dat hoeft dan ook niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik bewaar de leukste dingen en van de rest maak ik een foto (tip!) en dan weg en de blaadjes met 1 kras gooi ik zonder foto wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef danic het volgende:
Ik gooi er even een gewetensvraag in:
Bewaren jullie alle knutsels van je kind waar hij/zij mee thuis komt vanaf de go/kdv/psz.
En zo ja, waar laat je het dan?
(*opruimwoede maar het zonde om weg te gooien-moeder)
Nou tenzij je lange hemden hebt, en als er dan geplast word is het hemd alsnog nat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:09 schreef laziness het volgende:
Koop de hemden lang genoeg zodat het niet zo snel opkruipt en voor de rest is het niet heel veel anders. Bij een doorlek incident hoeft niet alles aan de bovenkant uit dus pluspunt zelfs. Ik vond het niet onhandiger dan rompers in ieder geval dus ik zou zeggen waarom niet?
Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou tenzij je lange hemden hebt, en als er dan geplast word is het hemd alsnog nat.
Hier gebruik ik nog rompers, die stretchrompers van de Hema in maat 98/104
Ik heb de onderbroekjes al klaar liggen, als het straks mooier weer word nog eens proberen of het indruk maakt of iets in de gaten krijgt als hij zichzelf nat plast![]()
Danic ik bewaar alleen de leukste dingen, hij zit nu op de peuterspeelzaal. Ik bewaar sommige dingen in een grote plastic doos.
Ik denk maar zo straks komt heel de lagere school nog, je kan niet alles bewaren
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat worden
Joh nog tijd zat. Het begint pas te dringen bij bijna 4. Tot die tijd niet teveel druk op leggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
lol, ja hier is tie nog niet zover, vandaar de verwarring bij mijVolgens mij heeft die nog helemaal niet in de gaten dat daar wat uit komt
en hij is bijna 2.5
op het kdv houden ze al een plakboek bij en soms komt er nog een extra tekening mee naar huis, die plak ik weer in een plakboek thuis, waar ook haar thuis creaties inzit. Maar veel van de thuis knutsels zijn echt niet mooi en gooi ik wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef danic het volgende:
Ik gooi er even een gewetensvraag in:
Bewaren jullie alle knutsels van je kind waar hij/zij mee thuis komt vanaf de go/kdv/psz.
En zo ja, waar laat je het dan?
(*opruimwoede maar het zonde om weg te gooien-moeder)
Tsja, om 6 uur/half 7 het geluid van het rolluik dat open/dicht gaat, daar wordt ik niet echt blij van. En als dit werkt, dan prima.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef Kyara het volgende:
Snel afgebouwd DF. Maar wel fijn dat je dan 's middags wat kan doen.
Haha nou die gaan hier een beetje gelijk op, Dora en Diego. Als we naar buiten gaan is het hard roepend "mama jij dora helpen, ik diego" en echt zo hard dat je het aan het eind van de straat hoortquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:20 schreef Susie het volgende:
Euh, vind hij Diego niet leuker dan TJ?Anouk vindt die echt niet leuk!
![]()
Anouk slaat de laatste tijd ook wel eens een middagslaap over, moet daar erg aan wennen hoor...
Oh da's ook een slim idee, ik ga ook eens kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef danic het volgende:
Ik heb ook even gepuzzeld met hemdjes en wat doen onder t-shirts ipv lange mouwen rompers.
Ik heb bij de Zeeman een paar basic witte shirts met lange mouwen gekocht. Als ik bang ben dat het hemd eronder te warm is laat ik het hemd weg. Kleren gaan toch einde van de dag in de was.
Mooi die voorkeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef Susie het volgende:
Anouk liep op alle poppen af die ze zagmijn poppekindje
Geert presteert het regelmatig om over de bril heen te piesen en zo z'n onderbroek / broek nat te plassen (hij moet echt zn worm omlaag duwen de pot in, anders gaat het misquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat worden
dat heeft yaro vooral als hij heel nodig moet. Dan plast hij te hard ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert presteert het regelmatig om over de bril heen te piesen en zo z'n onderbroek / broek nat te plassen (hij moet echt zn worm omlaag duwen de pot in, anders gaat het mis)
Het begint niet te dringen bij 4quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Joh nog tijd zat. Het begint pas te dringen bij bijna 4. Tot die tijd niet teveel druk op leggen.
O. is nu 3 jaar en 2 maanden en het besef is er al wel een tijdje maar besef en link met op tijd aangeven dat je moet zijn ook weer twee verschillende dingen. Inmiddels kan hij dat goed dus heb ik mezelf er op voorbereid om er eens een paar dagen mee aan de slag te gaan en tot nu toe gaat dat goed overdag maar ik maak me ook nog niet druk als deze poging als nog strandt.
voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...quote:Op maandag 28 april 2014 07:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het begint niet te dringen bij 4
Althans niet volgens de fysio die ik geadviseerd heb met aantekening mbt zindelijkheidsproblemen.
Als ze met 6 nog niet zindelijk dan moet je er toch echt wat mee doen.
Harry is ook wisselend zindelijk overdag. 's Nachts helemaal niet
Ik snap ook nooit hoe ze dat in Belgie doen, daar moeten de kinderen vanaf 2 jaar naar school (wat ik absurd vroeg vind) en dus zindelijk zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...
HIer doen we dat ook regelmatig, of met kleine stukjes vilt. Of rietjes in stukjes gekniptquote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Nog een simpele knutseltip voor de maandag:
Je neemt een paar gekleurde (memo) papiertjes. Je knipt en scheurt die in kleine stukjes.
Daarna kun je die stukjes weer gebruiken om een plaksel werkje te maken..
Ben je zo een uurtje verder blijkt
(Zo alleen even goede lijmstift regelen)
Niet dat het veel uitmaakt maar het is vanaf 2,5 jaar, starten na de eerste vakantie.. Het is nog steeds vroeg hoor, daar niet van..quote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit hoe ze dat in Belgie doen, daar moeten de kinderen vanaf 2 jaar naar school (wat ik absurd vroeg vind) en dus zindelijk zijn.
Ah ok, ik had het van horen zeggen dus of verkeerd onthouden (zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2014 13:10 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt maar het is vanaf 2,5 jaar, starten na de eerste vakantie.. Het is nog steeds vroeg hoor, daar niet van..
Het werd een rondje Zeeman, dus naast lijmstift ook doosje stickers en gekleurd papier meegenomenquote:Op maandag 28 april 2014 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
HIer doen we dat ook regelmatig, of met kleine stukjes vilt. Of rietjes in stukjes geknipt
Lijmstift bij de action
Harry heeft op school ook ongelukjes, soms 2x per dag, dan weer een week niks.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...
Nou, M is soms nogal lomp en als hij dan weer ergens mee rond aan het zwaaien is en hij raakt het hoofd van zijn zusje (als hij met een grote auto in zijn hand loopt te zwaaien dan is dat net op hoofdhoogte van zijn kruipende zusjes) en zusje gaat huilen dan moet hij even sorry zeggen. Andersom trouwens ook alleen snappen ze dat natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Kyara, arme M. Zei hij echt sorry als verontschuldiging? Of denkt hij dat sorry een troostwoordje is, ipv verontschuldiging? Soms hebben kindjes die woorden nog met de verkeerde betekenis in hun hoofd zitten
quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef Susie het volgende:
Mijn vriend; "oh, er ligt een matras onder"
de salontafel laat ik nog wel toe want weinig gevaar, maar op de eettafel klimmen?? dan word ik gewoon echt boos.quote:Op maandag 28 april 2014 21:39 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, de salontafel was de week ervoor, maar nu bedacht grote broer dat dit ook wel zou moeten kunnen..
Als ik Jan of Geert één keer toestemming geef in 'een gekke bui' is daarna het hek van de dam, want ja, het mocht vorige keer, dus mag het nu ook. Vandaar dat ik heel erg streng ben in dat soort dingen... ze hebben het nodig helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Ze zijn behoorlijk beheerst in wat ze doen, geen idioten. Ze denken gelukkig eerst na voor het te doen.![]()
Maar normaal mogen ze ook niet op de eettafel klimmen. Nu met matras eens een gekke zondagochtend. En daarna heeft geen van tweeen een poging gewaagd op de tafel te klimmen. Dus dat scheelt..
Euh...dat hoop ik niet nee. Maar gelukkig is Anouk de verstandigste van de 2quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zou hij dit ook met jullie meiske gaan proberen dan?
Dat heeft hij mooi opgemerkt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef Clubsoda het volgende:
Vanochtend zong ik de begintune van Alfred J Kwak voor hem, en hij herhaalde "ik kom een druppel later, mama?"hij had goed in de gaten dat dat een rare uitdrukking was
quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Soempie het volgende:
Shandaly, nog gefeliciteerd met L.! Je hebt een kleuter!![]()
![]()
Ik vind het heel jammer dat je een topic verder gaat, maar voor je het weet kun je hier verder met F.
Geen idee... maar wel fascinerend inderdaad. Heb het zelf ook (nog) wel eens, en dan heb ik ook altijd dat KvK-liedje in m'n hoofd...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker).
SPOILER: Kijk uit, blijft hangen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Dat vroeg ik me vandaag ook afquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker).
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Tally het volgende:
Afgelopen nacht heeft ze weer bij me gelegenen aankomende nacht slaapt ze ook bij me. Morgenavond proberen we het weer in haar eigen bedje.
Gister zegt ze tegen Papa: weet jij wat je in je broek heb? Nee wat heb ik in mijn broek? EEN EIKELTJE!!!!
Ze lag in een deuk en kwam niet meer bij. Maar geloof niet dat ze weet wat ze zei
Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef bitterend het volgende:
Geen idee of er hier een tweede derde of 7de komt maar de ontwikkeling gaan inderdaad snelik verlang nooit naar de baby tijd trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaatje, die spelen ook gezellig. Blijft dat lang zo gezellig?
Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Hier kan M ook niet goed alleen spelen. Maar dat ligt meer aan zijn zusjes dan aan hem. Hij wilde vanochtend weer een hele tijd in de box om maar rustig met zijn auto's te kunnen spelen en vanmiddag zat hij zelfs op de salontafel....
Wil je VL geen kleintje?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
Tally en Kyara, lekkere bijdehandjes hebben jullie
DF, wat een eetlust!
Een tweede, ik zou wel willen denk ik, maar ja, de praktische bezwarenEn ik vind het zo fijn zoals het nu is, met mijn peuter
Hij is zo leuk en het is allemaal zoveel makkelijker dan toen hij klein was en ik weet wie hij is en hoe we met elkaar om moeten gaan. Ik zou het best moeilijk vinden om weer in het grote onbekende te stappen en het wiel opnieuw uit te moeten vinden en de hobbels van de eerste tijd te nemen. Maar goed, ik ben daar volgens mij niet de eerste in, in die twijfels
Voorlopig heb ik er toch even geen ruimte voor in mijn hoofd, eerst proefschrift afschrijven en een nieuwe baan zoeken en dan denk gaan we er daarna eens goed over nadenken.
In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.quote:
Hij staat laag. Maar de meiden samen zijn zwaarder dan M en die zitten er ook regelmatig samen inquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?
Ik vind kleine babies heel lief maar ik zie de combinatie peuter + baby totaal niet zitten. Misschien als mijn R ouder is dat ik wel rammel maar nu heb ik het druk zatquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Tally, jullie lagen vast ook in een deuk en kwamen niet meer bij
[..]
Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongenqua leeftijd en geld. Want stiekum zou ik er nog wel "eentje" willen
![]()
Maar 7de??haha ik mot er niet aan denken
Soms zou ik een klein weekje weer de babytijd willen hebben. Als ik hem nu zie zou ik haast vergeten hoe klein hij is geweest. Lekker in de draagzak, lekker knus![]()
Maar deze leeftijd vind ik ook leuker qua interactie, heerlijk. Zelfs met peuterdriftbuien en al
Ah! wel fijn dat ze niet perse zwanger hoeft te zijn! mooi dat jullie zo op een lijn zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!
Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ja, en dan ook nog zo'n 1200 foto's per maand uitzoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.
dat valt zeker nog mee,aan die van Roy is ook nog maar weinig aan gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.
Ik moet mijn trouwalbum nog plakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ik moet mn trouwfoto's nog afdrukken.... (juni zijn we 5 jaar getrouwd )quote:
Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook heel slecht met foto's. En ik heb dat mijn moeder altijd verweten
Ik werk 4 dagen en ben af en toe zo moe dat ik er echt geen energie voor heb. Maar volgende wk woe of do wil ik er echt weer aan gaan beginnen. Ik heb besloten maar alle foto's af te drukken en ze dan in te plakken. Alles staat verspreid over meerdere computers wegens gecrashte computer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Jaaa dat heb ik ook. Ik heb toen ik een jaar of 16 was samen met mijn moeder mijn babyboek in elkaar geflanst. Ik vond het zo stom dat ze die foto's niet had ingeplakt.![]()
maar mijn moeder was 24/7 thuis, dus wat mijn betreft had ze er best een keer een momentje voor kunnen vinden, zoveel foto's maakten ze vroeger niet.![]()
Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie mezelf ook niet meer trouwen. Ik wilde dat heel graag voor ik kinderen kreeg. Nu is mijn lichaam zo anders.
Ik ben wel bezig met een beetje (heel veel) af te vallen. Ik ben zaterdag begonnen en de 1e kilo was er 1 dag later al af. Maar nu blijf ik een beetje steken. Ik had heel enthousiast toch geprobeerd mijn buikspieren te trainen maar toen kon ik meteen boven de wc gaan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Trouwen is leuk hoor. Dan kun je van je meisjes hele schattige paaseitjes maken, net als wat ik deed met Lies toen ze 2 mnd was.
Dat kan bij Ean nog steeds die heeft nog steeds amper haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies. Waar spelen/ speelden ze het liefst mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef Susie het volgende:
Oh, zo te lezen ben ik best snelHet eerste jaar is al ingeplakt, de foto's van het 2de jaar heb ik afgelopen woensdag opgehaald en liggen al op volgorde. Alhoewel ik mij afvraag of 130 foto's wel in het boek gaan passen
Ik maak collages dan via Picasa. Via dat soort online programma's wordt de kwaliteit dan toch wat minder. Maar je kunt er altijd eentje voor de zekerheid laten afdrukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Ik gok van niet. Van sommige groepjes foto's wil ik wel een collage maken (via pxlr), maar ik weet niet of dat ook netjes afgedrukt kan worden. Weet iemand dat?
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Soempie het volgende:
Voordeel dat ik nog niet aan het babyboek van M. ben begonnen: ik zie opeens dat hij helemaal niet de allermooiste baby ooit was. Sommige foto's hoeven ook niet zo nodig in z'n boek, terwijl ik dat eerder heel mooie foto's vond. Scheelt weer, kan ik met 1 babyboek wel af, denk ik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen
Ik heb geen atelier maar wel een hele grote zolder met een bureau. Misschien moet ik daar maar eens gaan zitten. Maar ja, is ook een beetje ongezellig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier begin ik net als jij trouwens ook niet, omdat elke keer de tafel weer leeg moet. Had ik maar een groot huis met een atelier.
Hahhaa... Daar heb je tijd voor?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen met zijn babyboek en daarom wil ik nu weer opnieuw beginnen
Nou ja, in de tijd dat ik nu zit te fokken had ik toch best wat foto's kunnen inplakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hahhaa... Daar heb je tijd voor?
Ik ben helemaal bij met mijn foto's en houd het goed bij. Want als je eenmaal achterloopt...
Ik heb wel hele lijsten met woordjes en grappige uitspraken. Maar de rest is idd Fok als naslagwerk. Ik heb in elk geval M's 1e jaar er al uit gesherlocktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Soempie het volgende:
Fok als naslagwerk.De verslagen heb ik wel bijgehouden.
Het uitzoeken van de foto's is altijd zo'n rot werk vind ik (want kan nooit kiezen en dan zit ik vooral nostalgisch te zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef Susie het volgende:
Ik had bij Kruidvat best wat punten gespaard, waarmee ik dus al 50 foto's gratis had. Goed, dan weer niet de briljant foto's, maar de wat mindere, maar vindt ze eigenlijk gewoon prima. Nu had ik dus ongeveer 130 stuks voor 5,50. Tegen de tijd dat ik dit jaar moet gaan doen, heb ik zeker weer genoeg puntenIk was eerst al eens begonnen met een boek online maken, maar nu ik het boek van het eerste jaar geplakt heb, vind ik dat eigenlijk nog wel leuker en naar nu blijkt ook goedkoper: P
Uitspraken heb ik eigenlijk niet verzameld...ik onthou het nooit en schrijf ze ook nooit direct op.
Ik heb laatst alle drie de jaren helemaal door geworsteld hier op fok. Reuze handig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
oeh, misschien moet ik dan ook maar eens wat vaker die kaart uit mijn tas vissen bij het Kruidvat!
Ik ben nu bezig met het verslagje van het 1e jaar. Is ook wel leuk om dat allemaal weer terug te lezenen ik kwam ook nog een handleiding van 3 pagina's tegen voor mijn moeder die kwam oppassen...
![]()
![]()
Wat goed!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Vanyel het volgende:
Haha laatst postte lazi dat ze er plots achter kwam dat O kon steppen. Ik dacht nog wauw, dat zou dot echt nog lang niet kunnen.
Zie ik haar vandaag voorzichtigjes gaan in de speeltuin. Wel een driewielstep, maar de techniek is er gewoon.
Onverwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |