Ik denk dat wij met Nathan's verjaardag maar eens iets gaan uitproberen. Toch wel erg leuk als hij ook Lego-fan wordtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lego Juniors heb je nu veel.
Is ook leuk, wat simpelere auto's dan lego city.
Floris heeft best wat lego, speelt ie sinds een half jaar mee. Hij kan steeds meer ermee en vindt het ook echt leuk.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef As1981 het volgende:
Ja ik denk dat het hier ook voornamelijk lego word op het verlanglijstje.
alhoewel het wel steeds "moeilijker" word om zijn broertje weg te houden.
Het gaat om deze brug:quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
dinsdag 22 april 2014 @ 13:49 • 299
Shandaly
Als je er twee vindt...
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...
Als je een foto post wil ik ook wel voor je kijken. Wij gaan naar een grote vrijmarkt met haast enkel speelgoed. Oh ja en je maximale prijs.
Wanneer spreken wij weer eens af?quote:
Wij hebben zo'n 365 verhaaltjes boek. Nog van mij geweestquote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef bitterend het volgende:
![]()
genieten die verhalen!! en boze peuters
![]()
Welke boeken lezen jullie voor het slapen gaan aan jullie peuters? ik ben nijntje/dikkie dik beetje zatiemand idee?
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Voor het slapen zijn Dikkie en Nijntje hier ook favoriet. En na 14527 keer Nijntje in het ziekenhuis ben ik ook wel toe aan iets anders
Pinkeltje is echt niet geschikt voor een tweejarige. Dat is pas vanaf een jaar of vier leuk.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef DJMO het volgende:
misschien toch wel een voorleestip trouwens ..
probeer pinkeltje eenselke avond een hoofdstuk voorlezen
Mijn moeder stak haar aversie voor Pinkeltje nooit onder stoelen of banken en dat maakte blijkbaar zo'n indruk op me dat ik laatst nog droomde dat ik het aan M voorlas en ik het helemaal niet zo verschrikkelijk vond en me toen enorm daarvoor schaamdequote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Pinkeltje is echt niet geschikt voor een tweejarige. Dat is pas vanaf een jaar of vier leuk.
Maar ik vind de schrijfstijl van Dick Laan echt verschrikkelijk![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn moeder stak haar aversie voor Pinkeltje nooit onder stoelen of banken en dat maakte blijkbaar zo'n indruk op me dat ik laatst nog droomde dat ik het aan M voorlas en ik het helemaal niet zo verschrikkelijk vond en me toen enorm daarvoor schaamde![]()
Wat leuk om terug te lezen he?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Kyara het volgende:
Kreeg gister van haar wat volgeschreven blaadjes over mij als dreumes/peuter. Erg leuk om te lezenMaar daar stond ook in: lievelingsspeelgoed: duplo (helaas niet de blanke blokken).
Grappig dat je toch dingen wel terug kunt zien in alledrie.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:00 schreef Kyara het volgende:
Kringloop weet ik eigenlijk niet zo goed te vinden hier. Misschien toch eens in verdiepen.
Ik was ook een boekjesfan als kind, en knuffelde de hele dag met al mijn knuffels. Ik liep met 15 maanden al de dijk op met mijn vriendje. Mijn kinderen zijn daarin wat langzamer. En mijn moeder schreef vol trots bij 2,5 jaar dat ik alle kleuren kende. Terwijl M die dan weer ruim voor zijn 2e verjaardag kon benoemen.
Maar het ondernemende, eigenwijze zie ik dan eigenlijk meer terug bij de meiden.
Daar hadden wij het gisteravond ook nog over inderdaad. Ook qua manier van spelen verschillen tussen de 3 kinderen. Alleen bij D en J wisselt het sterk. Dan is J de dominante en pakt speelgoed af en een maand later is het weer omgekeerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:06 schreef Soempie het volgende:
En het lijkt me zo leuk om de verschillen in karakter en voorkeuren (bij jullie tussen M. en de meisjes, maar ook tussen D. en J. onderling) te zien, mee te maken en er op in te kunnen spelen.
Voelde je je trots toen je belde?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb zojuist de eerste kappersafspraak voor mijn peuter ingepland![]()
Oh, dankje, dat is een goede tip! Ik heb hier en daar al wel eens wat plukjes weggehaald maar dat vindt hij héél eng. Ik ga hem er maar eens op voorbereiden inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook een leuk versje van -ik dacht Marianne Busser over. Knip knip doet de schaar door het veel te lange haar. En een aflevering van het zandkasteel. Scheelde een boel drama toen we die van te voren keken en lazen.
M moet trouwens ook weer. Het hangt weer voor zijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
De jongste is nog nooit geweest (maat binnenkort moet ik wel gaan) en de oudste gaat 1 x per 3/4 maanden meestal. Dan is het echt te langquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef As1981 het volgende:
Echt gaan die van jullie zo weinig? Yaro gaat elke zes weken (thuis kapper), vind het ook echt leuk. Zelfs de mini is al twee keer geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaienquote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is nu 3 keer bij de kapper geweest. Ze vindt het prima. Als ze maar glitters en roze in dr haar krijgt.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaien
lol. Niet???quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaien
Je praat net als mijn kindquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Kapper is hier altijd wel goed gegaan, alleen de eerste (2?) keer was get.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En M. zo verdrietig de eerste keer, die foto kon ik me nog wel herinneren. Maar ook de foto's waarbij het helemaal geen probleem meer was.![]()
Hier hebben ze een Donald Duck auto waar de kindjes in mogen zitten tijdens het knippen. M. wilde om die reden best wel vaker naar de kapper.Alleen een schort/ cape wil hij niet om, maar dat hoeft dan ook niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |