SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel iets hebben al dat vuurwerk op het veld. Het had van mij ook wel voor de wedstrijd gemogen. Verder vind ik al dat gedoe maar overtrokken. Dat stadion moet toch gesloopt worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden ze het lekker voor de wedstrijd en op de eigen tribune gehouden waar niemand er last van had was het leuk ja.![]()
Wat is domineren? Balletje breed, balletje terug? Kan me toch wel wedstrijden herinneren waar de tegenstander gewoon he-le-maal niks in te brengen had. Gewoon lekker met je centrale duo 10 meter over de middenlijn voetballen, heerlijk toch?![]()
met het huidige materiaal heeft elke tegenstander wat te zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:42 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is domineren? Balletje breed, balletje terug? Kan me toch wel wedstrijden herinneren waar de tegenstander gewoon he-le-maal niks in te brengen had. Gewoon lekker met je centrale duo 10 meter over de middenlijn voetballen, heerlijk toch?![]()
no shitquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem heeft trouwens ook wel echt een enorme haat jegens Ajax.![]()
Wat een aantal supporters van Ajax heeft laten zien tijdens de wedstrijd tegen PEC, dan kan ik niks anders bedenken dan dat voetbal een sport voor zwakzinnigen is.
Zowel de teams als de KNVB alsmede de mede supporters krijgen het niet voor elkaar om een sport te kunnen genieten van een sport zoals deze bedoelt is, namelijk sportief. Zonder gezeik, ruzie, ellende, etc etc
Er is geen populaire sport in NL die zoveel gezeik en geweld met zich meebrengt anders dan voetbal.
Laten we stoppen met deze zwakzinnigen sport
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
boeien, je merkt toch ook hoeveel zwolle supporters er opeens zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem heeft trouwens ook wel echt een enorme haat jegens Ajax.![]()
generaliseren is iets wat zwakzinnige doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef VVDer het volgende:
Wat een aantal supporters van Ajax heeft laten zien tijdens de wedstrijd tegen PEC, dan kan ik niks anders bedenken dan dat voetbal een sport voor zwakzinnigen is.
Zowel de teams als de KNVB alsmede de mede supporters krijgen het niet voor elkaar om een sport te kunnen genieten van een sport zoals deze bedoelt is, namelijk sportief. Zonder gezeik, ruzie, ellende, etc etc
Er is geen populaire sport in NL die zoveel gezeik en geweld met zich meebrengt anders dan voetbal.
Laten we stoppen met deze zwakzinnigen sport![]()
Statistieken liegen toch niet? Voetbal heeft gewoon procentueel als absoluut de meeste geweldsdelicten van alle sporten in NL.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
generaliseren is iets wat zwakzinnige doenVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
quote:Ik moest gewoon lachen om die column van vandaag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
boeien, je merkt toch ook hoeveel zwolle supporters er opeens zijn![]()
Jeetje wat slecht Nederlands. Je bent zeker Marokkaans? Die lui kunnen allemaal geen Nederlands.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef VVDer het volgende:
Laten we stoppen met deze zwakzinnigen sport![]()
Supporters en de media maken het ook wel weer veel erger dan het daadwerkelijk wasAls je nu dingen leest zoals relschoppers/hooliganisme aanpakken enz.
____!!
![]()
ja en ook veruit de meeste fans/bezoekers/geld etcquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:46 schreef VVDer het volgende:
[..]
Statistieken liegen toch niet? Voetbal heeft gewoon procentueel als absoluut de meeste geweldsdelicten van alle sporten in NL.
afgelopen zondag waren het 50-100 die daarbij betrokken waren, de rest vd 10.000 ajacieden gedroegen zich gewoon![]()
ik weetz swa, maar voetbal is en blijft een tokkie spelquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jeetje wat slecht Nederlands. Je bent zeker Marokkaans? Die lui kunnen allemaal geen Nederlands.Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Inderdaad, zo afgeven op Ajax, het is allemaal kut en ze stellen niks voor. Maar waarom wordt Feyenoord dan weer geen kampioenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik moest gewoon lachen om die column van vandaag.Die man was een icoon, maar als columnist is het eerder komisch dan interessant.
![]()
Want?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef VVDer het volgende:
[..]
ik weetz swa, maar voetbal is en blijft een tokkie spel![]()
En de column van Chris van Nijnatten danWat een stemmingmakerij weerquote:Er werd een serie zware vuurwerkbommen gegooid vanuit een vak met aanhangers van Ajax.![]()
![]()
Wat denk je dat de beveiliging gekost heeft?! Tevens schade aan de kuip alsmede het imago. Wat een voorbeeld ben je voor de maatschappij - vechten, uitlokken, slopen, vuurwerk, schelden.. Echt TE kansloosquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en ook veruit de meeste fans/bezoekers/geld etc
afgelopen zondag waren het 50-100 die daarbij betrokken waren, de rest vd 10.000 ajacieden gedroegen zich gewoonVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Van wie ben jij een kloon? Ik vermoed xaxaxaxquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:48 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wat denk je dat de beveiliging gekost heeft?! Tevens schade aan de kuip alsmede het imago. Wat een voorbeeld ben je voor de maatschappij - vechten, uitlokken, slopen, vuurwerk, schelden.. Echt TE kansloos![]()
Dit dus. De centrale verdedigers staan tegenwoordig 20 meter achter de middenlijn en het speelveld is gigantisch. Logisch dat je af en toe overlopen wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:42 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is domineren? Balletje breed, balletje terug? Kan me toch wel wedstrijden herinneren waar de tegenstander gewoon he-le-maal niks in te brengen had. Gewoon lekker met je centrale duo 10 meter over de middenlijn voetballen, heerlijk toch?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
En de column van Chris van Nijnatten dan
[..]
Wat een stemmingmakerij weerwat een onzin. Waarom krijgen zulke gasten wel een podium en worden de statements van Vak410 en F-Side niet geplaatst
![]()
![]()
maak je geen zorgen over de kosten hoor, ajax heeft genoeg geld om dat allemaal te betalenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:48 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wat denk je dat de beveiliging gekost heeft?! Tevens schade aan de kuip alsmede het imago. Wat een voorbeeld ben je voor de maatschappij - vechten, uitlokken, slopen, vuurwerk, schelden.. Echt TE kansloos
en bij een festival zijn er meer opstootjes dan bij een voetbalwedstrijd![]()
Kijk eens naar het aantal geweldsincidenten. Dan schaam je toch gewoon je oren van je kopquote:
Kijk voor de grap naar tabel 2
http://www.veiligheid.nl/(...)-geweld-in-de-sport/$file/factsheet%20fysiek%20en%20verbaal%20geweld%20in%20de%20sport_def.pdfVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Je linkje doet het niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal geweldsincidenten. Dan schaam je toch gewoon je oren van je kop
Kijk voor de grap naar tabel 2
http://www.veiligheid.nl/(...)-geweld-in-de-sport/$file/factsheet%20fysiek%20en%20verbaal%20geweld%20in%20de%20sport_def.pdf![]()
Helaas, geen kloon. Realiteit kan hard zijn. Ik vind het gewoon om te kotsen dat een "sport" zo'n slecht voorbeeld van de maatschappij is. Dit kan je toch geen aanhang vinden. Slopen, schelden, geweld en dan nog proberen goed te praten ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Ik vermoed xaxaxax
Bekijk de cijfers eens over geweldsincidenten van voetbal en andere teamsporten. Tokkies united bij voetbalVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Het komende seizoen wordt een overbrugging waarna Nouri de leegte van Eriksen kan opvullen. Tot die tijd moeten we het met de Klaassentjes en Serrero'tjes doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik zou zeggen, open een topic in vbl en ga niet ons topic vervuilen met je onzinquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef VVDer het volgende:
[..]
Helaas, geen kloon. Realiteit kan hard zijn. Ik vind het gewoon om te kotsen dat een "sport" zo'n slecht voorbeeld van de maatschappij is. Dit kan je toch geen aanhang vinden. Slopen, schelden, geweld en dan nog proberen goed te praten ook.
Bekijk de cijfers eens over geweldsincidenten van voetbal en andere teamsporten. Tokkies united bij voetbal![]()
Cijfers?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
maak je geen zorgen over de kosten hoor, ajax heeft genoeg geld om dat allemaal te betalen
en bij een festival zijn er meer opstootjes dan bij een voetbalwedstrijdVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
klaassen heb ik nog wel hoop voorquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Het komende seizoen wordt een overbrugging waarna Nouri de leegte van Eriksen kan opvullen. Tot die tijd moeten we het met de Klaassentjes en Serrero'tjes doen.![]()
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Klaassen heeft wel de potentie en de drive denk ik, maar die moet ook nog een hoop leren.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ik kan het bevestigen ik heb toevallig een bedrijf die dat soort dingen checkt maar het is waar okéquote:
kan je nu weer opdonderen?![]()
Het verschil tussen enkelvoud en meervoud begrijpen ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
generaliseren is iets wat zwakzinnige doen![]()
662 aanhoudingen vorig seizoen op 7.500.000 bezoekers.quote:
1 x festivalletje Lowlands: 111 aanhoudingen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Waarom je dan alleen in het Ajax topic dit belangrijke nieuws typt is mij een raadsel. Misschien moet je elk clubtopic afgaan om je bevindingen te presenteren aan de aldaar aanwezige supporters om de ernst van de situatie te laten inzien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef VVDer het volgende:
[..]
Helaas, geen kloon. Realiteit kan hard zijn. Ik vind het gewoon om te kotsen dat een "sport" zo'n slecht voorbeeld van de maatschappij is. Dit kan je toch geen aanhang vinden. Slopen, schelden, geweld en dan nog proberen goed te praten ook.
Bekijk de cijfers eens over geweldsincidenten van voetbal en andere teamsporten. Tokkies united bij voetbal![]()
Echt hé, nog even en het was Enschede 2.0 qua vuurwerkquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik duswat een onzin. Waarom krijgen zulke gasten wel een podium en worden de statements van Vak410 en F-Side niet geplaatst
![]()
![]()
![]()
Tokkiesport Lowlands dit dat allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
662 aanhoudingen vorig seizoen op 7.500.000 bezoekers.
1 x festivalletje Lowlands: 111 aanhoudingen.![]()
![]()
Het is voetbal in het algemeen. Ik zag de TT voorbij komen. Die passend was voor de blamage van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom je dan alleen in het Ajax topic dit belangrijke nieuws typt is mij een raadsel. Misschien moet je elk clubtopic afgaan om je bevindingen te presenteren aan de aldaar aanwezige supporters om de ernst van de situatie te laten inzien.Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Holy mother of god...quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Het komende seizoen wordt een overbrugging waarna Nouri de leegte van Eriksen kan opvullen. Tot die tijd moeten we het met de Klaassentjes en Serrero'tjes doen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Sportenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
662 aanhoudingen vorig seizoen op 7.500.000 bezoekers.
1 x festivalletje Lowlands: 111 aanhoudingen.
Klik de link en aanschouw voor de grap tabel 2 TOKKIE RAPPORTVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
ok bij tennis zijn er minder ruzietjes dan bij voetbalquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef VVDer het volgende:
[..]
Sporten
Klik de link en aanschouw voor de grap tabel 2 TOKKIE RAPPORT
no shit, bij een voetbalclub zijn mensen veel meer begaan met de club![]()
Gast, open lekker een topic op POL ofzo. Ja het was erg. Nee, het mag niet meer gebeuren. Ja, er zitten tokkies tussen, BIJ IEDERE CLUB. Ga je nu alle clubtopics af? Met je PDF'jes en tabelletjes, nobody cares.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef VVDer het volgende:
[..]
Sporten
Klik de link en aanschouw voor de grap tabel 2 TOKKIE RAPPORT![]()
Wat een onzin. We hebben het over teamsport en jij komt met tennis! Gooi anders nog even een rotjequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok bij tennis zijn er minder ruzietjes dan bij voetbal
no shit, bij een voetbalclub zijn mensen veel meer begaan met de club
BAMVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Jij vroeg om cijfers nadat iemand impliceerde dat er bij festivalletjes meer mensen werden aangehouden dan bij voetbal, dus ik hielp je even. Moet je nu niet weer de discussie omdraaien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef VVDer het volgende:
[..]
Sporten
Klik de link en aanschouw voor de grap tabel 2 TOKKIE RAPPORT
Voor een zelfverklaard intellectueel die afgeeft op tokkies snap je wel heel erg weinig, eerlijk gezegd.Gourmetten of steengrillen?![]()
Lees dan nog even lekker terug. Begrijpend lezen is ook niet makkelijk. Zeker niet als je mijn posts in slecht Nederlands moet proberen te ontcijferen. Hear hear.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij vroeg om cijfers nadat iemand impliceerde dat er bij festivalletjes meer mensen werden aangehouden dan bij voetbal, dus ik hielp je even. Moet je nu niet weer de discussie omdraaien.
Voor een zelfverklaard intellectueel die afgeeft op tokkies snap je wel heel erg weinig, eerlijk gezegd.Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Ah je bent dus gewoon een trolletje. Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben het over teamsport en jij komt met tennis! Gooi anders nog even een rotje
BAM![]()
je ziet 50 supporters vuurwerk gooien en je verwacht nu dat alle ajacieden zo treurig zijn? wat zal het speciaal onderwijs het lastig met jou hebben zegquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben het over teamsport en jij komt met tennis! Gooi anders nog even een rotje
BAM![]()
![]()
Nope. Maar vergelijk even appels met appels. team vs individueel is toch niet te vergelijken! Los van het feit dat mijn stelling dan ook nog steeds van kracht isquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah je bent dus gewoon een trolletje. Leuk geprobeerd.Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuipquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem heeft trouwens ook wel echt een enorme haat jegens Ajax.. Echt, donder toch op met je heilig gras. Dat hele stadion is een groot bouwval wat van ellende uit elkaar valt
.
![]()
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
je ziet 50 supporters vuurwerk gooien en je verwacht nu dat alle ajacieden zo treurig zijn? wat zal het speciaal onderwijs het lastig met jou hebben zegVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Er zijn ook verschrikkelijk veel meer bezoekers bij het voetbal, pannenkoek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.
Plus, grote groepen mensen trekt gewoon tokkies aan, omdat je dan in de relatieve anonimiteit van de groep ongein uit kan halen. En of dat dan bij Cambuur, Ajax, Feyenoord, een festival, een 'demonstratie' tegen een pedo in de buurt, of wat dan ook is maakt die lui niet echt veel uit. Of dacht je dat ze ook echt om het voetbal kwamen?
Nou hup, weer lekker de schoolbanken in, je lunchpauze is voorbij. Wel leuk geprobeerd, zo'n 15-jarig mannetje wat hier test of hij rijp is om lekker met z'n rakkers van de JOVD in discussie te gaan.![]()
maar je weet zelf toch ook wel dat hockey veel minder leeft in nederland dan voetbal? bij een feestje met 100 man zullen in percentage minder opstoten plaats vinden dan bij een feestje met 50.000 bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef VVDer het volgende:
[..]
Nope. Maar vergelijk even appels met appels. team vs individueel is toch niet te vergelijken! Los van het feit dat mijn stelling dan ook nog steeds van kracht is![]()
Dat de Kuip een bouwval is staat als een paal boven water. Neem niet weg dat je moet kappen met deze shit en dit niet moet accepteren. Alhoewel ze dat hele ding van mij wel in de fik mogen zetten.[quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuip. Echt, donder toch op met je heilig gras. Dat hele stadion is een groot bouwval wat van ellende uit elkaar valt
.
Charlie: How's it going in there?
dankuquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
Dit is het Ajax topic dus het mag weer over Ajax gaan heren.![]()
Je zegt het. Percentage! Loveless begrijpt er blijkbaar ook niks van. Percentage zijn procenten. Dus heeft niks met aantallen te maken. Zucht. Ik heb al een topic geopend in KLBquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je weet zelf toch ook wel dat hockey veel minder leeft in nederland dan voetbal? bij een feestje met 100 man zullen in percentage minder opstoten plaats vinden dan bij een feestje met 50.000 bij wijze van spreken
Succes met de viering allenVerantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.![]()
Ik ben nog altijd benieuwd wat de beoogde basiself voor volgend seizoen is. Serero heeft nog niet verlengd, Moisander nog niet, Denswil nog niet, Sigi/De Jong/Bojan/Hoesen zijn ook nog vraagtekens of die hier volgend seizoen nog spelen..![]()
Snugger ben je niet hè?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.![]()
Dus moet je maar georganiseerd 30 fakkels op het veld gooien en voor 60.000 euro schade aanrichten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuip. Echt, donder toch op met je heilig gras. Dat hele stadion is een groot bouwval wat van ellende uit elkaar valt
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
serero heeft ook nog niet verlengd toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben nog altijd benieuwd wat de beoogde basiself voor volgend seizoen is. Serero heeft nog niet verlengd, Moisander nog niet, Denswil nog niet, Sigi/De Jong/Bojan/Hoesen zijn ook nog vraagtekens of die hier volgend seizoen nog spelen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik joh blindequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
serero heeft ook nog niet verlengd toch?
![]()
![]()
![]()
En dat is niet om blij van te worden.![]()
alsof ik de moeite ga nemen om al die onzin van jou altijd helemaal door te lezenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zeg ik joh blinde
En dat is niet om blij van te worden.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof ik de moeite ga nemen om al die onzin van jou altijd helemaal door te lezen![]()
Ik zou maar uitkijken als ik jou was![]()
grapje tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar uitkijken als ik jou was![]()
![]()
de spelers waar ik 100 procent vertrouwen in heb zijn (van de huidige selectie):
schone
klaassen
blind
veltman
moisander
cillessen
de rest boeit me niet zoveel, en misschien een fitte siem de jong voor in de spits dan
en dan kishna en fischer ook wel, maar die hebben het ook nog niet bewezen![]()
Columnpje van Van Hanegem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig dat Willem even benadrukt dat het allemaal niet zo jovel is, maar dat hij niet laat weten dat het dan toch echt te triest voor woorden is dat zijn eigen club achter ons staat en drie keer van ons verloren heeft.
Voor de rest heeft hij grotendeels gelijk en daar kan ik niet tegen![]()
![]()
Dan houdt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef Tyron het volgende:
de spelers waar ik 100 procent vertrouwen in heb zijn (van de huidige selectie):
schone
klaassen
blind
veltman
moisander
cillessen
de rest boeit me niet zoveel, en misschien een fitte siem de jong voor in de spits dan
en dan kishna en fischer ook wel, maar die hebben het ook nog niet bewezenAls er toch eens binnenkort een flink aantal jeugdspelers zijn doorgebroken die het spelletje van Frank goed beheersen..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:42 schreef Heeinz het volgende:
Columnpje van Van Hanegem.Beetje rare steek onder water naar Jans toe. Verder een compleet nietszeggend verhaal van een licht dementerende oude man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig dat Willem even benadrukt dat het allemaal niet zo jovel is, maar dat hij niet laat weten dat het dan toch echt te triest voor woorden is dat zijn eigen club achter ons staat en drie keer van ons verloren heeft.
Voor de rest heeft hij grotendeels gelijk en daar kan ik niet tegen'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
willem ziet zwolle doen wat feyenoord niet kon, kreeg hij vast een stijve pikkie van, als hij hem uberhaupt nog omhoog krijgt![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
willem ziet zwolle doen wat feyenoord niet kon, kreeg hij vast een stijve pikkie van, als hij hem uberhaupt nog omhoog krijgt![]()
![]()
Ik verdenk Willem ervan dat hij ook op een viaduct met zijn Feyenoord vlag de Zwollenaren stond toe te juichen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
en wanneer ajax zondag kampioen wordt zet hij snel het dvd'tje van de bekerfinale opquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik verdenk Willem ervan dat hij ook op een viaduct met zijn Feyenoord vlag de Zwollenaren stond toe te juichen.![]()
Willem zal ook wel boos zijn omdat hij volgend jaar dat gras moet gaan maaien, aangezien ze hem nergens anders voor willen hebben daar.
En dat niets opgeschoten...4x kampioen, een dikke bankrekening, herkenbaar voetbal spelen, oud spelers op belangrijke posities binnen de club, de jeugdopleiding die weer staat en veel waardeloze spelers weg gesaneerd. Feyenoord is niets opgeschoten. Die gaan straks weer vieren dat ze 2e zijn geworden om er dan weer kansloos uit te gaan in de voorronde van de CL....wordt gewoon 3e kan je tenminste Europees een keer meedoen.![]()
De grasmat is toch wel het enige waar ik ook in de Meer tijd jaloers op was, die was ook van hoog niveau maar die in De Kuip net wat beter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
.
Verder probeert Willem nog wat, hij heeft de hoop op de titel niet opgegeven, dat is dan wel weer grappig.![]()
AT5quote:Ajax heeft tussen de 100 en 150 kaarten voor het uitduel van zondag met Heracles Almelo geblokkeerd.
Die tickets zijn in handen van een deel van de ongeveer 400 supporters die voor straf na het vuurwerkincident tijdens de bekerfinale in de Kuip niet naar de mogelijke kampioenswedstrijd van de Amsterdamse club mogen.
Ajax verkocht in totaal 485 tickets voor het bezoekersvak van het Polmanstadion. De geblokkeerde kaartjes komen niet opnieuw op de markt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Niet waar. Alleen de mensen uit dat vak met een SCC op 410 mogen niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:43 schreef hafcfan het volgende:
Dat hele vak waar uit het vuurwerk kwam mag niet naar de wedstrijd'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:43 schreef hafcfan het volgende:
Dat hele vak waar uit het vuurwerk kwam mag niet naar de wedstrijdmeen je niet.
![]()
Maarja, hoe waterdicht is dit? Verhaal gaat toch dat Heracles supporters hun seizoenskaarten verpatsen en/of Heracles zelf gewoon Ajax supporters zou toelaten?quote:![]()
oh, vanmorgen was het nog dat hele vak.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet waar. Alleen de mensen uit dat vak met een SCC op 410 mogen niet.
Ik zat me al af te vragen hoe ze al die mensen eruit gingen pikken die op dat vak stonden![]()
Heeft Smit goed geregeld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet waar. Alleen de mensen uit dat vak met een SCC op 410 mogen niet.![]()
![]()
Willem is een azijnpisser en volslagen achterlijk, helaas waren die Ajax gekkies nog idioter.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het gaat alleen om het uitvak, dat is ook het enige waar Ajax zelf controle op kan uitoefenen. Wat voor mensen er bij Heracles zelf door de poortjes gaat is een zaak van Heracles en de burgemeester van Almelo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, hoe waterdicht is dit? Verhaal gaat toch dat Heracles supporters hun seizoenskaarten verpatsen en/of Heracles zelf gewoon Ajax supporters zou toelaten?Gourmetten of steengrillen?![]()
Goals Jong Ajax - HelmondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 & 4, lekker hoor. Dit mis je wel beetje bij het eerste ja. Gewoon snelle acties, goede counter of geniaal voorzetje. Maar goed, dit is dan ook tegen Helmond Sport![]()
Jammer dat er zo weinig publiek zat. Iedereen werd na de finale van de Future Cup (volle bak) van het terrein afgejaagd (door stewards) en eenmaal buiten ging het hek op slot. Kon iedereen weer een kaartje voor Jong Ajax - Helmond Sport kopen.![]()
Ja, gek dat dan 80% afhaakt en naar huis gaat. En dat allemaal voor die 1000 euro omzet.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ze hebben het probleem ook alleen maar verschoven. Als het nu weer verkeerd gaat, kunnen ze in ieder geval zeggen dat het niet hun verantwoordelijkheid is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het uitvak, dat is ook het enige waar Ajax zelf controle op kan uitoefenen. Wat voor mensen er bij Heracles zelf door de poortjes gaat is een zaak van Heracles en de burgemeester van Almelo.![]()
Eens! Maar voor amateurs/jeugd kun je het niet verbieden. Als je stopt met professioneel voetbal verplaatsen die tokkies zich naar amateurverenigingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef VVDer het volgende:
Laten we stoppen met deze zwakzinnigen sport
Gewoon alles altijd zonder publiek spelen en iedereen gratis Fox.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:14 schreef Silenus het volgende:
Jammer dat er zo weinig publiek zat. Iedereen werd na de finale van de Future Cup (volle bak) van het terrein afgejaagd (door stewards) en eenmaal buiten ging het hek op slot. Kon iedereen weer een kaartje voor Jong Ajax - Helmond Sport kopen.![]()
Ja, gek dat dan 80% afhaakt en naar huis gaat. En dat allemaal voor die 1000 euro omzet.wat een faalactie van Ajax.
![]()
Dat slaat helemaal nergens op. Als je in de voorronde CL wordt uitgeschakeld, stroom je in de (voorronde) EL in...quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:57 schreef CaasS het volgende:
Die gaan straks weer vieren dat ze 2e zijn geworden om er dan weer kansloos uit te gaan in de voorronde van de CL....wordt gewoon 3e kan je tenminste Europees een keer meedoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: