Je bent sarcastisch omdat ik het al vier keer heb verteldquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat laatste? Dat er mensen niet naar binnen mogen die er misschien niks mee te maken hebben?
Sowieso de kosten verhalen op de vuurwerkgooiers ipv Ajax.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet zwaar genoeg, in ieder geval.
Uitsluiting van bekertoernooi en levenslange stadionverboden voor vuurwerkgooiers en betrokkenen.
John Steen Olsenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Welke scout heeft destijds Ibra eigenlijk gevonden?
Ja maar er zullen vast ook nog wel mensen van die 400 kaarten gekocht hebben in een Heracles vak.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
500, en alleen de mensen die in dat vak zaten MET een kaartje voor Heracles-uit mogen niet naar binnen. Ik denk dat je hier uiteindelijk (grove schatting) een man of 70 mee pakt waarvan er 50 niks gegooid hebben.
Eh nee?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat lukte toch ook wel in Frank's eerste seizoenen?
Ja. Zonder meldingsplicht o.i.d. is dit een maatregel van niks. Als nog geen kaartje hadden voor een thuisvak, dan zorgen ze daar nu wel voor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja maar er zullen vast ook nog wel mensen van die 400 kaarten gekocht hebben in een Heracles vak.
Haha nee ik heb niet alles teruggelezen dus het was niet sarcastisch. Ik kan me er wel in vinden dat ze een hele groep aanpakken. Het is al zo vaak gebeurd dat alleen mensen die echt schuldig waren aan bijvoorbeeld het gooien van vuurwerk, bestraft werden. Dit boeide men dan geen ene flikker. Na het zoveelste incident is het misschien wel goed dat er een flinke groep wordt aangepakt: dan beseffen de idioten die zich hiermee bezighouden wat ze doen en wat voor invloed zij hebben gehad, namelijk dat zij een grote groep mensen die er niks mee te maken hebben benadelen. Misschien is dat nu wel even nodig om die gasten wakker te schudden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch omdat ik het al vier keer heb verteld, maar ik wil het best nog een keer zeggen:
schan-daaaalig, beste Heeinz.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja maar er zullen vast ook nog wel mensen van die 400 kaarten gekocht hebben in een Heracles vak.
Aha thanks.quote:
Die betaalden blijkbaar meer, dus ja, je moet gewoon accepteren dat dat soort spelers niet meer voor Ajax kiezen. Plus heb je ze dan misschien 1 of 2 jaar, en als hij echt zo doorgroeit is hij daarna weg naar de absolute top. Het is geen jaren 90 meer, waar de sterren jarenlang bij Ajax bleven voetballen. Realiteit is dat als iemand 1 seizoen geweldig speelt je hem daarna waarschijnlijk kwijt bent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoals gezegd mis ik de pressing, dat is een vereiste om dominant te zijn zoals de meesten het voor ogen hebben. Djuricic heeft meer creativiteit in zijn linkervoet dan het gehele middenveld van nu. Geen speler voor de portugeze competitie maarja dat zei ik gelijk al.
Ik wou net zeggen. Onder Frankie hebben we nooit voor langere periodes tegenstanders helemaal zoek getikt. Ja, we hebben winning streaks, we hebben veel balbezit etc, maar wegspelen? Neuh.quote:
Heeinz, dat boeit die gasten echt helemaal niets. De grootste 'probleemgroep' van Ajax heeft geen boodschap aan de rest, die denken alleen aan zichzelf. Ze lachen hierom, want geloof mij dat 90% van die groep sowieso niet naar Heracles-uit gaat. Misschien zitten ze wel in een kroeg in Almelo ja, want ze vinden relletjes en sensatie echt veel leuker dan de vraag of Lasse Schöne de winnende maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:29 schreef Heeinz het volgende:
Na het zoveelste incident is het misschien wel goed dat er een flinke groep wordt aangepakt: dan beseffen de idioten die zich hiermee bezighouden wat ze doen en wat voor invloed zij hebben gehad, namelijk dat zij een grote groep mensen die er niks mee te maken hebben benadelen. Misschien is dat nu wel even nodig om die gasten wakker te schudden.
Dat kan ik mij niet voorstellen, als die echt niets anders dan problemen veroorzaken worden ze wel aangewezen door supporters die er niets mee te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeinz, dat boeit die gasten echt helemaal niets. De grootste 'probleemgroep' van Ajax heeft geen boodschap aan de rest, die denken alleen aan zichzelf. Ze lachen hierom, want geloof mij dat 90% van die groep sowieso niet naar Heracles-uit gaat. Misschien zitten ze wel in een kroeg in Almelo ja, want ze vinden relletjes en sensatie echt veel leuker dan de vraag of Lasse Schöne de winnende maakt.
Nee staat los van de beker, het zijn sowieso de afgelopen 4 jaar allemaal flutprijzen, want we hebben niet continu gedomineerd en iedere tegenstander zoek getikt. Huldiging is dus gecancelled om deze reden, en mogelijke volgende prijzen geven we net zo makkelijk weg als afgelopen zondag, mits we erg goed voetballen, dan issie voor ons zelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:33 schreef Tyron het volgende:
heb ik nou echt reacties van mensen hier gelezen dat ze na de verloren finale de schaal ook maar een flutprijs vinden?
Heb het ook niet over zoektikken maar over pressing naar voren. Dat liet Frank wel doen in zijn eerste seizoenen. Dat is er nu wel af.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Onder Frankie hebben we nooit voor langere periodes tegenstanders helemaal zoek getikt. Ja, we hebben winning streaks, we hebben veel balbezit etc, maar wegspelen? Neuh.
Het werkt dan ook wel sfeerverhogend en daar was het ook voor bedoeld. Maarja de timingquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Even helemaal los van de actie, de gevolgen het al dan niet kunnen en de schandaligheid.
Ik vond het er wel vet uitzien.
misschien heb ik geen goed geheugen maar ik kan geen seizoen herinneren dat we alles gedomineerd hebben, nou weet ik zelf ook wel dat dit seizoen het minste van de afgelopen 4 was, maar het feit dat je kampioen wordt met dit materiaal (en de meeste topwedstrijden hebt gewonnen) is toch wel een compliment waardquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee staat los van de beker, het zijn sowieso de afgelopen 4 jaar allemaal flutprijzen, want we hebben niet continu gedomineerd en iedere tegenstander zoek getikt. Huldiging is dus gecancelled om deze reden, en mogelijke volgende prijzen geven we net zo makkelijk weg als afgelopen zondag, mits we erg goed voetballen, dan issie voor ons zelf
Komt omdat je tegenstanders nu ook wel weten wat de tactiek van Ajax is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb het ook niet over zoektikken maar over pressing naar voren. Dat liet Frank wel doen in zijn eerste seizoenen. Dat is er nu wel af.
Hadden ze het lekker voor de wedstrijd en op de eigen tribune gehouden waar niemand er last van had was het leuk ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Even helemaal los van de actie, de gevolgen het al dan niet kunnen en de schandaligheid.
Ik vond het er wel vet uitzien.
ligt ook een beetje aan het materiaal, een eriksen kon bijvoorbeeld 90 minuten druk zetten en dan ook nog de beslissende assist gevenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb het ook niet over zoektikken maar over pressing naar voren. Dat liet Frank wel doen in zijn eerste seizoenen. Dat is er nu wel af.
Kan je natuurlijk nooit maken, op het veld. Dat gaat nooit bevordelijk werken als een pot gestaakt moet worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het werkt dan ook wel sfeerverhogend en daar was het ook voor bedoeld. Maarja de timing
Wanneer zouden ze dan precies aangewezen moeten worden? Ik weet niet hoe ze heten namelijk, ik zie die groepen alleen soms in Barcelona/Glasgow/Milaan/Salzburg welke stad dan ook voorbijlopen. Of moet ik Ajax een mailtje sturen met 'het waren twee kale gasten, vier Molukkers en nog een jochie met vissershoedje en paraplu'?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen, als die echt niets anders dan problemen veroorzaken worden ze wel aangewezen door supporters die er niets mee te maken willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |