je ziet 50 supporters vuurwerk gooien en je verwacht nu dat alle ajacieden zo treurig zijn? wat zal het speciaal onderwijs het lastig met jou hebben zegquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben het over teamsport en jij komt met tennis! Gooi anders nog even een rotje
BAM
Nope. Maar vergelijk even appels met appels. team vs individueel is toch niet te vergelijken! Los van het feit dat mijn stelling dan ook nog steeds van kracht isquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah je bent dus gewoon een trolletje. Leuk geprobeerd.
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuipquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem heeft trouwens ook wel echt een enorme haat jegens Ajax.
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
je ziet 50 supporters vuurwerk gooien en je verwacht nu dat alle ajacieden zo treurig zijn? wat zal het speciaal onderwijs het lastig met jou hebben zeg
Er zijn ook verschrikkelijk veel meer bezoekers bij het voetbal, pannenkoek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.
maar je weet zelf toch ook wel dat hockey veel minder leeft in nederland dan voetbal? bij een feestje met 100 man zullen in percentage minder opstoten plaats vinden dan bij een feestje met 50.000 bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef VVDer het volgende:
[..]
Nope. Maar vergelijk even appels met appels. team vs individueel is toch niet te vergelijken! Los van het feit dat mijn stelling dan ook nog steeds van kracht is
Dat de Kuip een bouwval is staat als een paal boven water. Neem niet weg dat je moet kappen met deze shit en dit niet moet accepteren. Alhoewel ze dat hele ding van mij wel in de fik mogen zetten.[quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuip. Echt, donder toch op met je heilig gras. Dat hele stadion is een groot bouwval wat van ellende uit elkaar valt
.
dankuquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
Dit is het Ajax topic dus het mag weer over Ajax gaan heren.
Je zegt het. Percentage! Loveless begrijpt er blijkbaar ook niks van. Percentage zijn procenten. Dus heeft niks met aantallen te maken. Zucht. Ik heb al een topic geopend in KLBquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je weet zelf toch ook wel dat hockey veel minder leeft in nederland dan voetbal? bij een feestje met 100 man zullen in percentage minder opstoten plaats vinden dan bij een feestje met 50.000 bij wijze van spreken
Snugger ben je niet hè?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: het punt is dat blijkbaar voetbal mensen aantrekt die graag rellen en graag vechten en slopen. Het aantal geweldsincidenten bij voetbal is zo verschrikkelijk veel meer dan welke andere teamsport dan ook. Dus ik zie voetbal niet als sport maar een reden voor zwakzinnigen om ergens bij te horen om vervolgens te rellen wat niks met de sport te maken heeft al zou je dat tegenwoordig wel denken.
Dus moet je maar georganiseerd 30 fakkels op het veld gooien en voor 60.000 euro schade aanrichten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, echt hé. Er zitten een paar brandplekjes op het gras en gelijk schiet iedereen in een stuip. Echt, donder toch op met je heilig gras. Dat hele stadion is een groot bouwval wat van ellende uit elkaar valt
.
serero heeft ook nog niet verlengd toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben nog altijd benieuwd wat de beoogde basiself voor volgend seizoen is. Serero heeft nog niet verlengd, Moisander nog niet, Denswil nog niet, Sigi/De Jong/Bojan/Hoesen zijn ook nog vraagtekens of die hier volgend seizoen nog spelen..
Dat zeg ik joh blindequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
serero heeft ook nog niet verlengd toch?
![]()
![]()
![]()
alsof ik de moeite ga nemen om al die onzin van jou altijd helemaal door te lezenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zeg ik joh blinde
En dat is niet om blij van te worden.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof ik de moeite ga nemen om al die onzin van jou altijd helemaal door te lezen
grapje tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar uitkijken als ik jou was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig dat Willem even benadrukt dat het allemaal niet zo jovel is, maar dat hij niet laat weten dat het dan toch echt te triest voor woorden is dat zijn eigen club achter ons staat en drie keer van ons verloren heeft.
Voor de rest heeft hij grotendeels gelijk en daar kan ik niet tegen![]()
Dan houdt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef Tyron het volgende:
de spelers waar ik 100 procent vertrouwen in heb zijn (van de huidige selectie):
schone
klaassen
blind
veltman
moisander
cillessen
de rest boeit me niet zoveel, en misschien een fitte siem de jong voor in de spits dan
en dan kishna en fischer ook wel, maar die hebben het ook nog niet bewezen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:42 schreef Heeinz het volgende:
Columnpje van Van Hanegem.Beetje rare steek onder water naar Jans toe. Verder een compleet nietszeggend verhaal van een licht dementerende oude man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig dat Willem even benadrukt dat het allemaal niet zo jovel is, maar dat hij niet laat weten dat het dan toch echt te triest voor woorden is dat zijn eigen club achter ons staat en drie keer van ons verloren heeft.
Voor de rest heeft hij grotendeels gelijk en daar kan ik niet tegen'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
willem ziet zwolle doen wat feyenoord niet kon, kreeg hij vast een stijve pikkie van, als hij hem uberhaupt nog omhoog krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |