SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Lambo of Rekt
testen met de platenspeler.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Ja VDJ went op zich wel op een gegeven moment, maar fijn wordt het nooit.
Waarom ben je overgestapt?
Hai ToTquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
Oh en hoi Carool natuurlijk!Was ff in andere topics bezig.
Och fuck ja, zei je idd!quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
testen met de platenspeler.
in SAM krijg ik die ASIO kanalen niet binnen. dan krijg ik mogelijk seconden vertraging van de plaat. dat is niet fijn aankondigen
Toftof!quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai ToT![]()
Gezellig gegeten en gekletst was echt super gezellig
quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
wil iemand anders zometeen draaien? ik vind het zo eigenlijk vrij ruk
ook mede omdat ik al m'n mp3's moet missen
quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
wil iemand anders zometeen draaien? ik vind het zo eigenlijk vrij ruk
ook mede omdat ik al m'n mp3's moet missen
Als het kan… Rest van de week ben ik er niet of heb ik het te druk…quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als het kan… Rest van de week ben ik er niet of heb ik het te druk…
Nee, telkens gemist.quote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, u heeft nog nooit shows van DJ Vout meegemaakt?
quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, telkens gemist.
Tot mijn grote spijt overigens.
Mijn verzoekje? Ben benieuwdquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal straks even je verzoekje draaien
Vreemdgangersquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Aww mijn nichtje belt mij net en haar vriendje is vreemd gegaan, kind helemaal overstuur
quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Aww mijn nichtje belt mij net en haar vriendje is vreemd gegaan, kind helemaal overstuur
Ow jeee.. goed nadenken Caroolquote:
Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooienquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooien
Heldinquote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooien
Ja gelukkig vind ik ook niet heel veel leukquote:
niks te danken. ik ga toch even goed kijken/zoeken of ik dit niet in SAM werkend kan krijgen.quote:
Okee dan!quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken. ik ga toch even goed kijken/zoeken of ik dit niet in SAM werkend kan krijgen.
Ja ik zei al moet ik ook even komen, maar ik mocht nietquote:
niks te dankenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik zei al moet ik ook even komen, maar ik mocht niet
Slaap lekker Broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
slaap lekker broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Truste Broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Sleep wellquote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Best wel goeie beslissing van haar hoorquote:
Haha, ja misschien ook welquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Best wel goeie beslissing van haar hoor
Weet het wel zekerquote:
Ik wil hem toch een kans gevenquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
2 willekeurige pareltjes uit zijn shows:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef ToT het volgende:
Oh Sjanselisee!
(Althans zo zong ik het vroeger altijd!)
Ja ik heb echt al de hele dag zin om te dansenquote:
* Spezza19 sleept Carooltje naar de dansvloerquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt al de hele dag zin om te dansen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 sleept Carooltje naar de dansvloer
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is HEEL erg duidelijk dat je hier niet aanwezig was tijdens de Kroningsshow!![]()
![]()
Echt, als de AIVD had meegelezen, was er meteen een inval bij Danny geweest omdat ze zouden denken dat we een zelfmoordsekte waren!quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, als de AIVD had meegelezen, was er meteen een inval bij Danny geweest omdat ze zouden denken dat we een zelfmoordsekte waren!![]()
Wie wordt er dit jaar gekroond dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Komt er dit jaar ook weer eentje?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
De buren zullen wel denken dat ze een nieuwe buurman hebben
Ikkequote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
King Carole…..
Oh wacht King Creole
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!
Nu maar te hopen dat er voor jou betere teksten geschreven gaan worden als, en ik citeer uit een nummer dat voor de kroning van koning der Nederlanden Willem-Alexander van Oranje-Nassau is geschreven en is uitgebracht: "Polo polo polo polo polonaise! Mayo mayo mayo mayo mayonaise!".
Deze was een stuk beter!quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Heb je ook La balade de gens heureux, Spezz?
De Ballade van Gonorroequote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Heb je ook La balade de gens heureux, Spezz?
Dit is gezelligerquote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Planning was eigenlijk om lekker serie te kijken
quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
Dit nummer connect ik altijd aan Grocer Jack, Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely en nog een paar anderen, omdat die op een cassette stonden die elke dag de hele dag door gedraaid werd in de supermarkt waar ik werkte!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht
Dit account is niet meer in gebruik.
Oh ik draai van alles… maar was al de hele dag in een Franse buiquote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Ja als je weer op Engels overstapt, zou je die 2 ook willen draaien?
Of blijf je bij deze taal, als thema van je show?
Ja maarquote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezien
Oh wacht
Ik ben 2x op vakantie geweest in Frankrijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik draai van alles… maar was al de hele dag in een Franse bui
Ik ging van mijn 6e tot 16e elk jaar naar Frankrijk met mijn ouders….quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 2x op vakantie geweest in Frankrijk.1x in Servillie (Piepklein dorpje in the middle of nowhere) en ehhh....ergens op een heuvel bij een ander klein dorpje!
quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ging van mijn 6e tot 16e elk jaar naar Frankrijk met mijn ouders….
Dus veel liedjes die ik draaide waren mooie herinneringen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Volgende keer luister ik weer mee.
Thank you dj.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj.
gezelligquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj.
Gaan we dansen ToTquote:
quote:
Wat dat betreft moet ik nog aan een ander Franstalig nummer denken, maar ik kan ff niet op de titel komen, en dit nummer is te mooi om bij afgeleid te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, als pedofiel had je het toen lastig
Die is ookquote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die staat op mijn celebrity fuck list![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ze was vergeten haar broek aan te trekken
Miley Cyrus… you're late to the party…..quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Miley Cyrus… you're late to the party…..
quote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tegenwoordig trademark van veel grote artiestenquote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
Deze dame staat bekend om haar "zure stemgeluid": volkomen emotieloos, wat toentertijd werkelijk bizar was.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers, maar iemand heeft al mijn koekjes opgegeten
quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegenwoordig trademark van veel grote artiesten
Dan staat Vanessa Paradis hoger bij mij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |