Dit is gezelligerquote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Planning was eigenlijk om lekker serie te kijken
quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
Dit nummer connect ik altijd aan Grocer Jack, Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely en nog een paar anderen, omdat die op een cassette stonden die elke dag de hele dag door gedraaid werd in de supermarkt waar ik werkte!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht
Dit account is niet meer in gebruik.
Oh ik draai van alles… maar was al de hele dag in een Franse buiquote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Ja als je weer op Engels overstapt, zou je die 2 ook willen draaien?
Of blijf je bij deze taal, als thema van je show?
Ja maarquote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezien
Oh wacht
Ik ben 2x op vakantie geweest in Frankrijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik draai van alles… maar was al de hele dag in een Franse bui
Ik ging van mijn 6e tot 16e elk jaar naar Frankrijk met mijn ouders….quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 2x op vakantie geweest in Frankrijk.1x in Servillie (Piepklein dorpje in the middle of nowhere) en ehhh....ergens op een heuvel bij een ander klein dorpje!
quote:Op maandag 21 april 2014 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ging van mijn 6e tot 16e elk jaar naar Frankrijk met mijn ouders….
Dus veel liedjes die ik draaide waren mooie herinneringen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Volgende keer luister ik weer mee.
Thank you dj.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj.
gezelligquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj.
Gaan we dansen ToTquote:
| Forum Opties | |