quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
De buren zullen wel denken dat ze een nieuwe buurman hebben
Ikkequote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
King Carole…..
Oh wacht King Creole
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!
Nu maar te hopen dat er voor jou betere teksten geschreven gaan worden als, en ik citeer uit een nummer dat voor de kroning van koning der Nederlanden Willem-Alexander van Oranje-Nassau is geschreven en is uitgebracht: "Polo polo polo polo polonaise! Mayo mayo mayo mayo mayonaise!".
Deze was een stuk beter!quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Heb je ook La balade de gens heureux, Spezz?
De Ballade van Gonorroequote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Heb je ook La balade de gens heureux, Spezz?
Dit is gezelligerquote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Planning was eigenlijk om lekker serie te kijken
quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
Dit nummer connect ik altijd aan Grocer Jack, Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely en nog een paar anderen, omdat die op een cassette stonden die elke dag de hele dag door gedraaid werd in de supermarkt waar ik werkte!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht
Dit account is niet meer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |