quote:
Een ex-vriendin kon me er altijd zo moeilijk over doen als iemand met een accent sprak!quote:
Inspiratie opdoen?quote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga 'ik heb het nog nooit gedaan' kijken. Tot straks of zo
tjah, dan heb je een klein beetje pech bij mij. ik wil wel m'n best doen om het zo min mogelijk te maken, maar helemaal weg kon nog wel eens heel lastig wordenquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin kon me er altijd zo moeilijk over doen als iemand met een accent sprak!Nu ik er over nadenk......er was bizar weinig waar ze NIET moeilijk over deed!
![]()
veel plezierquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Heh gewoon jezelf blijven man!quote:Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan heb je een klein beetje pech bij mij. ik wil wel m'n best doen om het zo min mogelijk te maken, maar helemaal weg kon nog wel eens heel lastig worden
Leerzequote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het vooral irritant als mensen met trots zeggen dat ze een bepaald dialect spreken en er vervolgens niks van hoorbaar isquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin kon me er altijd zo moeilijk over doen als iemand met een accent sprak!Nu ik er over nadenk......er was bizar weinig waar ze NIET moeilijk over deed!
![]()
Nee mij kapot lachenquote:
Dank je.quote:
Haha, jij hierquote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk even terug aan de persoon die ik gemeet heb.
Kan het maar moeilijk met elkaar rijmen.
Carooltjequote:
Liniaaltjequote:
Haiquote:
Ey jijquote:
Absoluut!quote:
Was echt superquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |