Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooienquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooien
Heldinquote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze is nu boos zijn spullen aan het inpakken en die gaat ze bij zijn moeder voor de deur eruit gooien
Ja gelukkig vind ik ook niet heel veel leukquote:
niks te danken. ik ga toch even goed kijken/zoeken of ik dit niet in SAM werkend kan krijgen.quote:
Okee dan!quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks te danken. ik ga toch even goed kijken/zoeken of ik dit niet in SAM werkend kan krijgen.
Ja ik zei al moet ik ook even komen, maar ik mocht nietquote:
niks te dankenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik zei al moet ik ook even komen, maar ik mocht niet
Slaap lekker Broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
slaap lekker broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Truste Broertjequote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Sleep wellquote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik mijn bed in![]()
dank ruler
Best wel goeie beslissing van haar hoorquote:
Haha, ja misschien ook welquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Best wel goeie beslissing van haar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |