Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef CaasS het volgende:
[..]
Volgens mij in de VI aangegeven dat hij van Serero geen doelpunten meer verwacht, hoogstens assists. Dat zegt wel genoeg imo.
Misschien poetst Serero zijn auto welquote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.
Ik denk als Edwin van de Sar en Ajax echt een verstandig signaal wil uitsturen gewoon een paar wedstrijden zonder supporters afreizen. Geen Amsterdammer die dit erg vind en houden we het feestje lekker in Amsterdam.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor. We spelen al tijden zo maar nu vlogen die ballen erin. Niet in de laatste plaats door fantastisch verdedigen met Van Rhijn en Denswil als absolute hoogtepunten.
Duarte en Andersen zullen het wel niet goed genoeg doen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.
Schattig dat Frank niks fout kan doen in jouw ogen. Hoeveel wedstrijden heeft Boerrigter op rechtsbuiten gespeeld, Janssen op VM en nu weer Siggy op linksbuiten?quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, seizoen al bijna voorbij dus dat zie ik niet gebeuren, en dat stellen ze vast niet uit tot volgend seizoen. Huldiging afzeggen lijkt me toch ook niet verstandig, maar wel terecht. Ik vrees dat ze niet heel veel kunnen doen, althans weinig waar zulke idioten echt van onder de indruk zullen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk als Edwin van de Sar en Ajax echt een verstandig signaal wil uitsturen gewoon een paar wedstrijden zonder supporters afreizen. Geen Amsterdammer die dit erg vind en houden we het feestje lekker in Amsterdam.
Wat?quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Schattig dat Frank niks fout kan doen in jouw ogen. Hoeveel wedstrijden heeft Boerrigter op rechtsbuiten gespeeld, Janssen op VM en nu weer Siggy op linksbuiten?
Als je er nu niks aan doet, dan had het kwaad worden van Edwin ook niet echt veel zin gehad en leert niemand hier iets van.quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, seizoen al bijna voorbij dus dat zie ik niet gebeuren, en dat stellen ze vast niet uit tot volgend seizoen. Huldiging afzeggen lijkt me toch ook niet verstandig, maar wel terecht. Ik vrees dat ze niet heel veel kunnen doen, althans weinig waar zulke idioten echt van onder de indruk zullen zijn.
Er is geen betere optie.quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent toch niet achterlijk of wel?
Frank doet in mijn ogen aardig wat dingen waar ik het niet mee eens ben hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent toch niet achterlijk of wel?
Waarom koop je dan Duarte? Die word echt vakkundig kapot gemaakt door hem op linksback te zetten en om hem in kansloze potjes in te laten vallen.quote:
Kan je ook zien als de trainer die niet met de juiste basiself begintquote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
volgens statistieken is frankie de beste wisselaar
ja riedewald meot altijd spelen!!!!11!quote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan je ook zien als de trainer die niet met de juiste basiself begint
quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja riedewald meot altijd spelen!!!!11!
Andersen is ook maar 45 kilo.quote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef CaasS het volgende:
[..]
Duarte en Andersen zullen het wel niet goed genoeg doen.
Gaat Jan Smit optreden op het kampioensfeest ?quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Jan Smit heeft morgen een gesprek met de supporters verengingen van Ajax.
http://www.sbs6.nl/channels/voetbal/videos/4ENh3nnlqQ2d/knvb-beker-finalequote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
Ik snap dat dit vervelend over kan komen, zo bedoel ik het oprecht niet. Heeft een van jullie misschien een opname van de hele wedstrijd van gisteren of weet waar ik die kan downloaden?
quote:Statement VAK410 naar aanleiding Bekerfinale
Bekerfinales en pyroshows zijn in onze ogen inherent aan elkaar; speelt Ajax de bekerfinale dan hoort daar vuurwerk bij. Op de tribune en op het veld. Gisteren was dit tot twee maal toe te bewonderen, direct na de aftrap en na de vroege goal. Chaotische taferelen volgden, waarbij tot onze spijt, vuurwerk bijna op onze keeper Kenneth Vermeer terecht kwam. Wij betreuren dit feit ten zeerste. Het kan absoluut niet de bedoeling geweest zijn om vuurwerk op welke speler dan ook te gooien, dus ook niet op Kenneth Vermeer. VAK410 staat 100% achter het gebruik van vuurwerk, maar altijd op een sfeer verhogende wijze en nimmer om onze, dan wel andere spelers in gevaar te brengen.
Vuurwerk en voetbal, al sinds jaar en dag met elkaar verbonden. Bijvoorbeeld als we terug gaan naar eerdere bekerfinales die Ajax in de Kuip speelde in 2011, 2007 en 2006. Ook toen werd er veel vuurwerk aan de Ajax-zijde afgestoken en ook toen lag er vuurwerk op het veld. Of als we terug gaan naar de tijd dat het Olympisch Stadion( bijvoorbeeld tegen Parma in 1994) en de Meer de thuishavens van Ajax waren, vuurwerk was toen meer regel dan uitzondering. Honderdduizendklappers en fakkels, nooit gewonden en nooit gezeik.
VAK410 staat al ruim 13 jaar achter Ajax. Waar je ook gaat, van Moskou tot Heerenveen, van Rotterdam tot Manchester. In goede en slechte tijden hebben wij achter de club gestaan en daar verandert niets aan. Die passie en beleving heeft bijgedragen aan het binnen halen van drie landskampioenschappen op rij. Dat zijn niet onze woorden, maar deze uitspraken werden gedaan door spelers, technische staf en velen van u die Ajax een warm hart toedragen. Wij zijn trots om komende zondag in Almelo de 33e landstitel te behalen, samen met de voltallige selectie en technische staf van Ajax.
Nogmaals: het kan nooit de bedoeling geweest zijn om eigen spelers te bekogelen met vuurwerk. Wij betreuren de gevolgen van deze pyroshow.
ULTRAS VAK410
Lekker elkaar beetje voelen enzoquote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Vak 410 staat alleen achter zichzelf
Lekker in elkaar reet knijpen en Oeh Ah roepenquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker elkaar beetje voelen enzo
Alsof wat vuurwerk gooien hooliganisme isquote:21 april 2014
De Amsterdamse Driehoek en Ajax nemen na spoedoverleg afstand van het wangedrag van een deel van de Ajax-aanhang tijdens de bekerfinale. Gezamenlijk is gesproken over maatregelen. Er is besloten dat een groep van ongeveer 400 Ajax-aanhangers die in Rotterdam aanwezig waren in het vak waaruit vuurwerk is gegooid, niet wordt toegelaten tot de wedstrijd Heracles – Ajax, aanstaande zondag in Almelo.
Deze groep wordt uitgesloten, omdat uit eerste politieonderzoek blijkt dat het vuurwerk dat op het veld terecht is gekomen te herleiden is tot de groep in dit vak. Afspraken over de te volgen werkwijze worden gemaakt.
Mochten op 27 april ongeregeldheden ontstaan in Almelo of in Amsterdam dan wordt deze groep de toegang tot de slotwedstrijd van de Eredivisie, Ajax – NEC op zaterdag 3 mei in de Amsterdam ArenA, eveneens ontzegd. De komende periode wordt gebruikt om door te kunnen pakken in het opleggen van adequate maatregelen tegen hooliganisme. Dit gebeurt onder meer in afstemming met de autoriteiten in Rotterdam en de KNVB.
De aangebrachte schade aan de Kuip is geraamd op ¤ 60.000,-. Conform reglementen wordt dit bedrag bij Ajax in rekening gebracht. De kosten zullen zo veel als mogelijk worden verhaald op de veroorzakers. Dit gebeurt in samenwerking met de gemeente Amsterdam en het Openbaar Ministerie.
Om niet alle Ajax-supporters onder de kleine groep hooligans te laten lijden, hebben de Driehoek en Ajax besloten om een mogelijke huldiging van Ajax op 27 april door te laten gaan.
Gast dit was wel iets erger dan wat vuurwerk op het veldquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof wat vuurwerk gooien hooliganisme isgvd we zijn ook niks gewend in NL he
beetje vuurwerk op het veld en alle media berichten erover en opeens is er chaos. Wat sneeuw op het treinspoor en heel NL loopt logistiek vast
Nee, het was niet erger. Niet overdrijven... Al zag ik wel net in de herhaling dat er een speler van PEC bijna geraakt werd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dit was wel iets erger dan wat vuurwerk op het veld
En vermeerquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, het was niet erger. Niet overdrijven... Al zag ik wel net in de herhaling dat er een speler van PEC bijna geraakt werd.
Dit is ook niet het eerste incident dit jaar. En naast het vuurwerk gooien hebben ze vernielingen aangebracht en waren ze bij de bussen ook niet al te aardig.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
beetje vuurwerk op het veld en alle media berichten erover en opeens is er chaos. Wat sneeuw op het treinspoor en heel NL loopt logistiek vast
Natuurlijk is wat vuurwerk gooien geen hooliganisme. Van mij part fik je die hele grasmat af en ik kan er nog steeds wel om lachen. Maar als je gericht gaat gooien op onze spelers en op je eigen keeper, dan ga je véél verder dan een beetje met bengaals vuur zwaaien.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is toch niet gebeurd? Overtrokken reactie van de media en Driehoek.quote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En vermeer![]()
Zouden ze vaak geoefend hebben met gooien zodat ze met dodelijke precisie alles kunnen ontwijken? Dit is gewoon gevaarlijk je zal zo'n ding maar in je nek krijgen dan heb je een speler met zware brandwonden. Het is werkelijk schandalig wat er is gebeurt en het heeft niks maar dan ook echt niks met sfeer maken te maken
Ze mikte zeker niet op Vermeer of spelers van PEC hoor. Zo debiel zijn die gasten ook weer niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is wat vuurwerk gooien geen hooliganisme. Van mij part fik je die hele grasmat af en ik kan er nog steeds wel om lachen. Maar als je gericht gaat gooien op onze spelers en op je eigen keeper, dan ga je véél verder dan een beetje met bengaals vuur zwaaien.
Dus als ik nu met een geweer in het wilde rond ga schieten en ik raak niks dan is het ook oke en moeten mensen zich niet druk maken?quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is toch niet gebeurd? Overtrokken reactie van de media en Driehoek.
Die apen verdedigenquote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is toch niet gebeurd? Overtrokken reactie van de media en Driehoek.
Nee, er zijn ook wat andere dingen kapot gegaan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Catch22- het volgende:
60.000 euro schade aan het veld. Idioten.
Wat vuurwerk en een geweer is niet gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als ik nu met een geweer in het wilde rond ga schieten en ik raak niks dan is het ook oke en moeten mensen zich niet druk maken?
Debiel genoeg om niet na te denken over mogelijke consequenties van hun acties.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze mikte zeker niet op Vermeer of spelers van PEC hoor. Zo debiel zijn die gasten ook weer niet.
Op Vermeer misschien niet, maar een speler van PEC moest daadwerkelijk ontwijken. Niet dat je trouwens kunt mikken met zo'n rookwolk, Vermeer voelde zich niet bepaald veilig.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze mikte zeker niet op Vermeer of spelers van PEC hoor. Zo debiel zijn die gasten ook weer niet.
Gaat om het feit dat als iets niet fout is gegaan niet meteen betekent dat er niets aan de hand is.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat vuurwerk en een geweer is niet gelijk aan elkaar.
Het gaat om jouw logica dat een debiele actie niet erg is als er niemand geraakt wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kom op zo dom ben je niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met wat je gewend bent, maar met normen en waarden. Je had die kneuzen moeten horen roepen als dat vuurwerk bij hun in het vak was gegooid.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die gasten die de club keer op keer in diskrediet brengen die slaan door. Het wordt gewoon eens tijd om ze even op hun plek te zetten en hopelijk gaat dat ook gebeuren binnen de club.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sommige lui hier slaan echt door hoor. De tering
Ja maar zij zijn er altijd en mede dankzij hun zijn jullie bijna 4 keer achter elkaar kampioen geworden. En dat zeggen ze zelf niet hoor, dat zeggen de spelers, technische staf etc.quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gasten die de club keer op keer in diskrediet brengen die slaan door. Het wordt gewoon eens tijd om ze even op hun plek te zetten en hopelijk gaat dat ook gebeuren binnen de club.
Het is de opeenstapeling van voorvallen. Persoonlijk vind ik fakkels op het veld gooien(zolang het de veld niet beschadigd of mensen in gevaar brengt) voor een wedstrijd ook geen probleem. Het gaat erom, dat de KNVB en sponsoren dat wel vinden en het enige wat je ermee bereikt is diskrediet en boetes. Daarnaast slaat het altijd maar slopen van dingen natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sommige lui hier slaan echt door hoor. De tering
Als de spelers het veld opkomen hoort het er enigzins bij. Dit was gewoon doelbewust een wedstrijd laten staken. Wel geinig dat ze die hele nuance volledig missen maar wel zeer treurige vergelijkingen makenquote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso met hun "het hoort erbij". Dit brengt alleen maar diskrediet en schade aan de club. Als ze zou erg supporter zijn, denk dan eens na. Met hun Aboutaleb de joden zijn er.
Dat ben ik dus wel helemaal met je eensquote:Op maandag 21 april 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is de opeenstapeling van voorvallen. Persoonlijk vind ik fakkels op het veld gooien(zolang het de veld niet beschadigd of mensen in gevaar brengt) voor een wedstrijd ook geen probleem. Het gaat erom, dat de KNVB en sponsoren dat wel vinden en het enige wat je ermee bereikt is diskrediet en boetes. Daarnaast slaat het altijd maar slopen van dingen natuurlijk nergens op.
Gewoon zelfpijperij. Niks anders.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ik niet snap, waarom zou je dit doen? Dachten ze dat de KNVB het grappig zou vinden? Wilden ze zoals Jan Mulder opperde de grasmat slopen nu ze weer eens in de Kuip mochten komen? Was het gewoon PEC pesten en intimideren? Of werd er gewoon überhaupt niet over nagedacht?
Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ik niet snap, waarom zou je dit doen? Dachten ze dat de KNVB het grappig zou vinden? Wilden ze zoals Jan Mulder opperde de grasmat slopen nu ze weer eens in de Kuip mochten komen? Was het gewoon PEC pesten en intimideren? Of werd er gewoon überhaupt niet over nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |