Wat vuurwerk en een geweer is niet gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als ik nu met een geweer in het wilde rond ga schieten en ik raak niks dan is het ook oke en moeten mensen zich niet druk maken?
Debiel genoeg om niet na te denken over mogelijke consequenties van hun acties.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze mikte zeker niet op Vermeer of spelers van PEC hoor. Zo debiel zijn die gasten ook weer niet.
Op Vermeer misschien niet, maar een speler van PEC moest daadwerkelijk ontwijken. Niet dat je trouwens kunt mikken met zo'n rookwolk, Vermeer voelde zich niet bepaald veilig.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze mikte zeker niet op Vermeer of spelers van PEC hoor. Zo debiel zijn die gasten ook weer niet.
Gaat om het feit dat als iets niet fout is gegaan niet meteen betekent dat er niets aan de hand is.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat vuurwerk en een geweer is niet gelijk aan elkaar.
Het gaat om jouw logica dat een debiele actie niet erg is als er niemand geraakt wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kom op zo dom ben je niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met wat je gewend bent, maar met normen en waarden. Je had die kneuzen moeten horen roepen als dat vuurwerk bij hun in het vak was gegooid.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof wat vuurwerk gooien hooliganisme isgvd we zijn ook niks gewend in NL he
beetje vuurwerk op het veld en alle media berichten erover en opeens is er chaos. Wat sneeuw op het treinspoor en heel NL loopt logistiek vast
Die gasten die de club keer op keer in diskrediet brengen die slaan door. Het wordt gewoon eens tijd om ze even op hun plek te zetten en hopelijk gaat dat ook gebeuren binnen de club.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sommige lui hier slaan echt door hoor. De tering
Ja maar zij zijn er altijd en mede dankzij hun zijn jullie bijna 4 keer achter elkaar kampioen geworden. En dat zeggen ze zelf niet hoor, dat zeggen de spelers, technische staf etc.quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gasten die de club keer op keer in diskrediet brengen die slaan door. Het wordt gewoon eens tijd om ze even op hun plek te zetten en hopelijk gaat dat ook gebeuren binnen de club.
Het is de opeenstapeling van voorvallen. Persoonlijk vind ik fakkels op het veld gooien(zolang het de veld niet beschadigd of mensen in gevaar brengt) voor een wedstrijd ook geen probleem. Het gaat erom, dat de KNVB en sponsoren dat wel vinden en het enige wat je ermee bereikt is diskrediet en boetes. Daarnaast slaat het altijd maar slopen van dingen natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sommige lui hier slaan echt door hoor. De tering
Als de spelers het veld opkomen hoort het er enigzins bij. Dit was gewoon doelbewust een wedstrijd laten staken. Wel geinig dat ze die hele nuance volledig missen maar wel zeer treurige vergelijkingen makenquote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso met hun "het hoort erbij". Dit brengt alleen maar diskrediet en schade aan de club. Als ze zou erg supporter zijn, denk dan eens na. Met hun Aboutaleb de joden zijn er.
Dat ben ik dus wel helemaal met je eensquote:Op maandag 21 april 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is de opeenstapeling van voorvallen. Persoonlijk vind ik fakkels op het veld gooien(zolang het de veld niet beschadigd of mensen in gevaar brengt) voor een wedstrijd ook geen probleem. Het gaat erom, dat de KNVB en sponsoren dat wel vinden en het enige wat je ermee bereikt is diskrediet en boetes. Daarnaast slaat het altijd maar slopen van dingen natuurlijk nergens op.
Gewoon zelfpijperij. Niks anders.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ik niet snap, waarom zou je dit doen? Dachten ze dat de KNVB het grappig zou vinden? Wilden ze zoals Jan Mulder opperde de grasmat slopen nu ze weer eens in de Kuip mochten komen? Was het gewoon PEC pesten en intimideren? Of werd er gewoon überhaupt niet over nagedacht?
Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ik niet snap, waarom zou je dit doen? Dachten ze dat de KNVB het grappig zou vinden? Wilden ze zoals Jan Mulder opperde de grasmat slopen nu ze weer eens in de Kuip mochten komen? Was het gewoon PEC pesten en intimideren? Of werd er gewoon überhaupt niet over nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |