Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef CaasS het volgende:
[..]
Volgens mij in de VI aangegeven dat hij van Serero geen doelpunten meer verwacht, hoogstens assists. Dat zegt wel genoeg imo.
Misschien poetst Serero zijn auto welquote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.
Ik denk als Edwin van de Sar en Ajax echt een verstandig signaal wil uitsturen gewoon een paar wedstrijden zonder supporters afreizen. Geen Amsterdammer die dit erg vind en houden we het feestje lekker in Amsterdam.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor. We spelen al tijden zo maar nu vlogen die ballen erin. Niet in de laatste plaats door fantastisch verdedigen met Van Rhijn en Denswil als absolute hoogtepunten.
Duarte en Andersen zullen het wel niet goed genoeg doen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij weet dat Serero nooit veel gaat scoren en toch speelt hij. Je zou bijna denken dat Frank iets in hem ziet.
Schattig dat Frank niks fout kan doen in jouw ogen. Hoeveel wedstrijden heeft Boerrigter op rechtsbuiten gespeeld, Janssen op VM en nu weer Siggy op linksbuiten?quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, seizoen al bijna voorbij dus dat zie ik niet gebeuren, en dat stellen ze vast niet uit tot volgend seizoen. Huldiging afzeggen lijkt me toch ook niet verstandig, maar wel terecht. Ik vrees dat ze niet heel veel kunnen doen, althans weinig waar zulke idioten echt van onder de indruk zullen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk als Edwin van de Sar en Ajax echt een verstandig signaal wil uitsturen gewoon een paar wedstrijden zonder supporters afreizen. Geen Amsterdammer die dit erg vind en houden we het feestje lekker in Amsterdam.
Wat?quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Schattig dat Frank niks fout kan doen in jouw ogen. Hoeveel wedstrijden heeft Boerrigter op rechtsbuiten gespeeld, Janssen op VM en nu weer Siggy op linksbuiten?
Als je er nu niks aan doet, dan had het kwaad worden van Edwin ook niet echt veel zin gehad en leert niemand hier iets van.quote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, seizoen al bijna voorbij dus dat zie ik niet gebeuren, en dat stellen ze vast niet uit tot volgend seizoen. Huldiging afzeggen lijkt me toch ook niet verstandig, maar wel terecht. Ik vrees dat ze niet heel veel kunnen doen, althans weinig waar zulke idioten echt van onder de indruk zullen zijn.
Er is geen betere optie.quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent toch niet achterlijk of wel?
Frank doet in mijn ogen aardig wat dingen waar ik het niet mee eens ben hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je bent toch niet achterlijk of wel?
Waarom koop je dan Duarte? Die word echt vakkundig kapot gemaakt door hem op linksback te zetten en om hem in kansloze potjes in te laten vallen.quote:
Kan je ook zien als de trainer die niet met de juiste basiself begintquote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
volgens statistieken is frankie de beste wisselaar
ja riedewald meot altijd spelen!!!!11!quote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan je ook zien als de trainer die niet met de juiste basiself begint
quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja riedewald meot altijd spelen!!!!11!
Andersen is ook maar 45 kilo.quote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef CaasS het volgende:
[..]
Duarte en Andersen zullen het wel niet goed genoeg doen.
Gaat Jan Smit optreden op het kampioensfeest ?quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Jan Smit heeft morgen een gesprek met de supporters verengingen van Ajax.
http://www.sbs6.nl/channels/voetbal/videos/4ENh3nnlqQ2d/knvb-beker-finalequote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
Ik snap dat dit vervelend over kan komen, zo bedoel ik het oprecht niet. Heeft een van jullie misschien een opname van de hele wedstrijd van gisteren of weet waar ik die kan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |