En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnenquote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dieptriest dat die Serero bij Ajax op zo'n belangrijke plek staat
Hopelijk verlengen ze zijn contract niet dat zou ik ontzettend treurig vindenquote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnen
Ja, op basis van zijn goals en assists kunnen we dat wel stellen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had gedacht dat hij toch wel een assistje of 5/6 bij elkaar had geharkt dit seizoen maar die kan er dus werkelijk geen klote van.
Je bent toch niet achterlijk of wel?quote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnen
En kom niet met dat gezever van hij geeft de pass op de pass waar een assist uit komt. Maar hij draait zo lekker weg he dat Sererotjequote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, op basis van zijn goals en assists kunnen we dat wel stellen.
Oh en wie zou er dan op de plek van Serero moeten staan? Onze grote vriend Duarte?quote:Op maandag 21 april 2014 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kom niet met dat gezever van hij geeft de pass op de pass waar een assist uit komt. Maar hij draait zo lekker weg he dat Sererotje
Die indruk krijg ik ook inmiddelsquote:
Die mag daar van mij wel een reeks wedstrijden staan dan weten we precies of die het aan kan of niet. We weten nu wel dat Serero er niks van kan en nog mag hij keer op keer blijven aan kloten.quote:Op maandag 21 april 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh en wie zou er dan op de plek van Serero moeten staan? Onze grote vriend Duarte?
[..]
Die indruk krijg ik ook inmiddels
Serero is inderdaad precies datgene wat er mis is met dit elftal. Ik had toch niet verwacht dat jij zoveel onzin zou verkondigen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die mag daar van mij wel een reeks wedstrijden staan dan weten we precies of die het aan kan of niet. We weten nu wel dat Serero er niks van kan en nog mag hij keer op keer blijven aan kloten.
Nee dat zeg ik niet. Je moet lezen. Ik zeg dat het treurig is dat een speler van zijn niveau op een hele belangrijke plek staat bij Ajax. Je kan dat ventje er best bij hebben want hij laat zo nu en dan wel leuke dingen zien maar dat is toch treurig dat hij basis staat....quote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Serero is inderdaad precies datgene wat er mis is met dit elftal. Ik had toch niet verwacht dat jij zoveel onzin zou verkondigen.
Een speler met een niveau waar Frank blijkbaar toch van onder de indruk is, en waarmee het middenveld erg goed heeft gedraaid. Die drie vullen elkaar werkelijk perfect aan op dat middenveld. Ik had laatst een goeie analyse over Serero gezien, aangezien je zo van de cijfers bent wil ik die best voor je opzoekenquote:Op maandag 21 april 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Je moet lezen. Ik zeg dat het treurig is dat een speler van zijn niveau op een hele belangrijke plek staat bij Ajax. Je kan dat ventje er best bij hebben want hij laat zo nu en dan wel leuke dingen zien maar dat is toch treurig dat hij basis staat....
Ik hou van je Frank.quote:Frank de Boer had erg uitgekeken naar de bekerfinale tegen PEC Zwolle, maar beleefde zondag een dag om snel te vergeten. Dat kwam niet alleen door de 5-1 nederlaag en het slechte spel van zijn ploeg, maar ook door het wangedrag van enkele supporters, die de bekerfinale verstoorden door vuurwerk op het veld te gooien. Scheidsrechter Bas Nijhuis legde de wedstrijd tijdelijk stil.
De Boer vertelt aan Voetbal International dat het bekergevoel na het oponthoud wel even verdwenen was bij hem. "Ik ging weer op de bank zitten en dacht bij mezelf: 'waar doen we het eigenlijk allemaal voor?'", bromde de oefenmeester, die de knop echter snel weer omzette en zich richtte op het restant van de wedstrijd. Daarin stelde Ajax echter hopeloos teleur.
Er wordt gespeculeerd dat De Boer wel eens op zoek zou kunnen gaan naar een nieuwe uitdaging, maar de ongeregeldheden van zondag zullen zijn beslissing niet negatief benvloeden. "Een paar idioten gaan mijn toekomst niet benvloeden", maakt de coach duidelijk. "Ik baal ontzettend van wat er is gebeurd, maar ik laat mijn plezier in het werken bij Ajax niet verpesten. Daar is dit een veel te mooie club voor."
Kennelijk is Frank ook onder de indruk van het niveau van Siggy aangezien die ook moet spelen. Maar lees het met plezierquote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een speler met een niveau waar Frank blijkbaar toch van onder de indruk is, en waarmee het middenveld erg goed heeft gedraaid. Die drie vullen elkaar werkelijk perfect aan op dat middenveld. Ik had laatst een goeie analyse over Serero gezien, aangezien je zo van de cijfers bent wil ik die best voor je opzoeken
Dat is dan ook n van de weinige fouten van Frankquote:Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk is Frank ook onder de indruk van het niveau van Siggy aangezien die ook moet spelen. Maar lees het met plezier
Dat hebben we gisteren gezien jaquote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef MakkieR het volgende:
Kan Ajax bij de eerst volgende uitwedstrijd de zogenaamde "harde kern" niet gewoon thuis laten. Of misschien nog beter zonder supporter afreizen naar de uit club. Ajax is immers toch wel kwalitatief zo sterk dat een 12e man niet nodig is.
Die krijgt het sowieso nog wel moeilijk onder de Boer, die houdt niet zo van dat soort spelers.quote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet me ook wel goed dat die Kishna zo top karakter heeft als ik die verhalen moet geloven
Nee hoor. We spelen al tijden zo maar nu vlogen die ballen erin. Niet in de laatste plaats door fantastisch verdedigen met Van Rhijn en Denswil als absolute hoogtepunten.quote:
Volgens mij in de VI aangegeven dat hij van Serero geen doelpunten meer verwacht, hoogstens assists. Dat zegt wel genoeg imo.quote:Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een speler met een niveau waar Frank blijkbaar toch van onder de indruk is, en waarmee het middenveld erg goed heeft gedraaid. Die drie vullen elkaar werkelijk perfect aan op dat middenveld. Ik had laatst een goeie analyse over Serero gezien, aangezien je zo van de cijfers bent wil ik die best voor je opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |