Zou wat zijn als het merendeel het normaal zou vindenquote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Verder vond ik het trouwens goed om te zien dat verreweg de meeste Ajacieden dit ook afkeuren. Waarvoor complimenten.
niet meer dan terechtquote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Verder vond ik het trouwens goed om te zien dat verreweg de meeste Ajacieden dit ook afkeuren. Waarvoor complimenten.
Denk dat ongeacht welke club je bent en bij welke club dit ook zou gebeuren, de meeste supporters dit af zouden keuren.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Dat hoop ik ook, maar je weet het niet hè.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat ongeacht welke club je bent en bij welke club dit ook zou gebeuren, de meeste supporters dit af zouden keuren.
Zolang spelers/supporters die er niks mee te maken willen hebben, er geen last van hebben mogen ze van mij met vuurwerk spelen wat ze willen en elkaar lekker de hersens in slaan. Hoe ze dit nu gedaan hebben en de reacties daarop maakt het bijzonder achterlijk en ik kan me heel goed voorstellen dat supporters van andere clubs nu zo reageren.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Serieus? Wat zingen ze danquote:Op maandag 21 april 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kereltjes geven niks om de club die vieren alleen hun eigen feestje. Ze zingen ook liedjes over zichzelf dat is toch wel dieptriest
quote:Ik heb ook fakkels aan de kant van PEC gezien, maar daar hoor je niemand over. Nee ze hebben die niet op het veld gegooid, maar ze namen het wel mee..
quote:Wat heeft dit in godsnaam met "niveau" te maken haha
Is weer een standaard opmerking van personen die de discussie niet naar hun hand kunnen zetten, niks beters weten te zeggen en dan maar met onwijs domme dooddoeners de hoek om komen. P-lease zeg. ieder zn ding, maar het merendeel is nog nooit in een stadion geweest en geloofd alleen de ppropaganda die de media de wereld in gooit. Stel je niet zo aan en als men zich om dit soort dingen al druk maakt... Maak je druk om de echte problemen in deze ZEIK en jankmaatschappij ofzo... Je demente oma die in een strontluier zit de hele dat bijv. Omdat er zoveel bezuinigd wordt. Man man. Teletekstsupporters
quote:Hebben deze moraalridders wel eens een wedstrijd in het echt voetbalminnend land gezien zoals Griekenland, Turkey, Brazilië, Argentinië ?
Daar staan week in week uit de stadions vol met pyro-acties !
Ga volgende lekker naar een schaakwedstrijd kijken, stelletje jankers !
Dit is wel heel ergquote:Op maandag 21 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/content/songs
dat dusquote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat ongeacht welke club je bent en bij welke club dit ook zou gebeuren, de meeste supporters dit af zouden keuren.
Eriksen heeft in de paar wedstrijden die hij heeft gespeeld nog meer assists dan Serero en 1 goal minderquote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme Sererotje 3 goals en 2!!!!!!!! assists dit seizoenEn dan beweren sommige ook nog dat hij het goed heeft gedaan dit seizoen
Schandalig.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme Sererotje 3 goals en 2!!!!!!!! assists dit seizoenEn dan beweren sommige ook nog dat hij het goed heeft gedaan dit seizoen
en moisander heeft nog minder gescoord, dat is pas echt een kutspelerquote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had gedacht dat hij toch wel een assistje of 5/6 bij elkaar had geharkt dit seizoen maar die kan er dus werkelijk geen klote van.quote:
En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnenquote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dieptriest dat die Serero bij Ajax op zo'n belangrijke plek staat
Hopelijk verlengen ze zijn contract niet dat zou ik ontzettend treurig vindenquote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnen
Ja, op basis van zijn goals en assists kunnen we dat wel stellen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had gedacht dat hij toch wel een assistje of 5/6 bij elkaar had geharkt dit seizoen maar die kan er dus werkelijk geen klote van.
Je bent toch niet achterlijk of wel?quote:Op maandag 21 april 2014 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dat hij heilig is bij Frank omdat er een keer van Barcelona is gewonnen
En kom niet met dat gezever van hij geeft de pass op de pass waar een assist uit komt. Maar hij draait zo lekker weg he dat Sererotjequote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, op basis van zijn goals en assists kunnen we dat wel stellen.
Oh en wie zou er dan op de plek van Serero moeten staan? Onze grote vriend Duarte?quote:Op maandag 21 april 2014 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kom niet met dat gezever van hij geeft de pass op de pass waar een assist uit komt. Maar hij draait zo lekker weg he dat Sererotje
Die indruk krijg ik ook inmiddelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |