Moooohhhhhh, Gertjeeeee!quote:Op donderdag 24 april 2014 08:50 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Kwam weer wat tegen deze week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom paddockstand kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef mennes2000 het volgende:
Of zelf iets klussen: http://www.motor-forum.nl(...)ttingsmeersyste.html
Ik heb inmiddels bijna alle componenten thuis. Binnenkort even afmaken en op de motor monteren. Smeren zonder middenbok is best vervelend.
Die staat er nu ook al twee weken of zo, of niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:00 schreef Freezer het volgende:
Daar staat de mijne nog steeds..Grapje van de rem schijven en blokken en leidingen gaat waarschijnlijk net zoveel kosten als de schade van MTA..
Sinds vorige week. Waarschijnlijk moeten ze wachten op de remleidingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef Tunafish het volgende:
Gewoon op de stoep zetten, op de jiffy en dan het achterwiel boven de weg laten hangen. Paar keer gedaan, gaat prima. Gelukkig heeft mijn eigen gewoon een bok
[..]
Die staat er nu ook al twee weken of zo, of niet?
Nopequote:Op donderdag 24 april 2014 09:27 schreef Salatrel het volgende:
zou teun zijn houthakkersbaard afgeschoren hebben voordat ie naar finland ging?
hmm, dat is wel een leuke fiets. helaas geen noppenbanden.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:36 schreef stinkie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Oe, deze voor erbij
Ooit, als pekelfiets
dat is waarquote:Op donderdag 24 april 2014 11:31 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Nope.
Maar in all fairness, als je ergens een baard mag laten staan dan is het in Finland.
kunnen er op hequote:Op donderdag 24 april 2014 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel een leuke fiets. helaas geen noppenbanden.
ja, wel een groot voordeel.quote:
Zette tot nu toe de autokrik onder de achterbrug. Dan kun je 'm in je eentje makkelijk smeren.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef Drinky het volgende:
Of motor op zijspanwagentje zetten, achterwiel optillen en iemand aan het wiel latn draaien en de ketting laten inspuiten.
Ongeveer alle motoren zonder clip-ons.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef whY... het volgende:
Welke fiets is makkelijk en leuk als je veel last van je polsen hebt?
en goede handschoenen. Ik had eerst lidl en altijd last van muis en pols. Nu dainese en negens last vanquote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef whY... het volgende:
Wat is een clip-on![]()
Vooral koppelen lijkt hem tegen te vallen.
quote:
allroad / tour en nakeds... eigelijk alles met een rechte zithouding want dan leunbje niet op je polsen..quote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef whY... het volgende:
Welke fiets is makkelijk en leuk als je veel last van je polsen hebt? Mijn pa reed vroeger altijd motor en sinds ik nu een paar jaar rijd heeft hij ook wel eens een bochtje gestuurd op mijn motoren. Hij heeft alleen een operatie gehad een paar jaar terug aan zijn polsen en sindsdien zijn ze nooit meer helemaal de oude geworden.
Wat zou voor hem nou een leuke fiets zijn? Hij reed vroeger CBtjes volgens mij en deze fiets is wel eens gevallen in gesprekken: Honda Police Special Motorcycle CB750.
Is een tikje te duur, verder super idee. Waarom zou dit lichter zijn dan de rest van de motoren?quote:
Hmm, maar koppelen heeft minder met belasting van je polsen te maken en meer met de spieren in je hand/vingers zelf toch? Ik zou denken dat dat wel beter zal worden als hij weer een poosje rijdt.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:40 schreef whY... het volgende:
Wat is een clip-on![]()
Vooral koppelen lijkt hem tegen te vallen.
Zou zomaar kunnen hoor, het gaat om zijn pezen. Maar als een makkelijk 'opstap'motor hem helpt in het vertrouwen dan is dat natuurlijk ook fijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Hmm, maar koppelen heeft minder met belasting van je polsen te maken en meer met de spieren in je hand/vingers zelf toch? Ik zou denken dat dat wel beter zal worden als hij weer een poosje rijdt.
Is gewoon het type stuur.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:00 schreef whY... het volgende:
Thanks mstx, niet dat het nu snap maar het lijkt op die buisjes op de SS motoren die helpen met high speed sturen toch?
Ik denk dat ik ongeveer 586x op m'n bek zou gaanquote:Op donderdag 24 april 2014 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_obstakels.html
Hoe is jullie motorbeheersing?
Supervetquote:Op donderdag 24 april 2014 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_obstakels.html
Hoe is jullie motorbeheersing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |