ja als ik wave schijven wil zijn ze ook 180 p/s normale 80...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef Tunafish het volgende:
Volgens die kerel waren de schijven 190 per stuk, blokjes iets van 30 en de pakking ook nog wat. Wat nogal vreemd is, want ik heb de notities meegekregen, en nu ik die optel kom ik niet aan hun 600
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef Maegrim het volgende:
krijg je zo wat lappen leer toegestuurd
Don't blow a fuse; kijk effe op Ebay, geen chinese schijven nemen, en wave's zijn vaak net zo duur of ietsje duurder als OEM, voor de AT waren ze zelfs goedkoper, en dat kun je makkelijk zelf of met een maatje met wat gereedschap en inzicht. Klepdekselpakking ook, al moet daarvoor soms wel de tank eraf om de boel goed schoon te kunnen maken en netjes weer erop te leggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Tunafish het volgende:
Ghe, grapje. Dacht dat ik gewoon twee schijven nodig had, maar heb voor dubbele schijven. Met de bedragen die zij noemen komt het dan uit, 2x190 voor, 120 achter, blokjes en pakking. Ik ga wel even zoeken naar wat zoiets zou moeten kosten.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef Nero22 het volgende:
Twee remschijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef Nero22 het volgende:
Twee remschijven.1 remschijf lekker goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Dit is dus exact de reden, waarom ik gelijk voor een duurdere motor ben gegaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef Tunafish het volgende:
Bah. Vandaag de motor weer opgehaald, mooi nieuw rubber eronder, heel leuk en aardig. Kerel komt naar me toe lopen met de werkorder, staat van alles bijgekrabbeld. Blijkbaar heb ik nog 20% van mijn remblokjes, nieuwe schijven zijn binnenkort geen overbodige luxe en to top it all off, klepdekselpakking lekt. Ongeveer 600 euro aan onderdelen alleen alHeb dat ding vorig jaar gekocht voor dat bedrag
![]()
Dat wordt dus even nadenken of ik dat er nog voor over heb...
Al die dingen die hij opnoemt, ga jij ook zeer binnenkort al tegenkomen. Meeste slijtagedelen zijn toch na zo'n 20k echt wel klaar. Of dat nou de eerste keer bij 20.000 of de 5e keer bij 100.000 is. Motoren zijn nou eenmaal schofterig duur in onderhoud.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is dus exact de reden, waarom ik gelijk voor een duurdere motor ben gegaan.
(uiteraard met meer risico)
Motor heeft nog maar 6800 gelopen, inmiddels 9200 trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al die dingen die hij opnoemt, ga jij ook zeer binnenkort al tegenkomen. Meeste slijtagedelen zijn toch na zo'n 20k echt wel klaar. Of dat nou de eerste keer bij 20.000 of de 5e keer bij 100.000 is. Motoren zijn nou eenmaal schofterig duur in onderhoud.
Het meeste gaat in de manuren zitten dus als je het zelf doet is het wel te te overzien.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al die dingen die hij opnoemt, ga jij ook zeer binnenkort al tegenkomen. Meeste slijtagedelen zijn toch na zo'n 20k echt wel klaar. Of dat nou de eerste keer bij 20.000 of de 5e keer bij 100.000 is. Motoren zijn nou eenmaal schofterig duur in onderhoud.
Absoluut maar slijtagedelen slijten nou eenmaalquote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het meeste gaat in de manuren zitten dus als je het zelf doet is het wel te te overzien.
Volgende week een vacuumtester knutselen voor de carbs
bij utrecht was het hagel vanmiddagquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Absoluut maar slijtagedelen slijten nou eenmaal
Zo eerste stuk door de regen ook weer gereden. Teh fucks wat een kutweer.
Geef twee tientjes uit aan een werkplaatshandboek, daar staat stap voor stap met plaatjes van alles in.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef Tunafish het volgende:
Is dat te doen door iemand die doorgaans met enige trots terugkijkt op het in elkaar knutselen van een ikeakastje?Kan overigens wel bij de buurman aanbellen, die had laatst een heel verhaal hoe hij zelf zijn remschijven had vervangen. Maar eens even op de koffie gaan.
Is leuk rijden daar jaquote:
Volgens mij heb ik die nog eens gedownload toen ik de motor net kocht. Zometeen eens kijken, anders inderdaad de literatuur in duiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Geef twee tientjes uit aan een werkplaatshandboek, daar staat stap voor stap met plaatjes van alles in.
Dan ga ik het erop wagenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Remschijven vervangen is niet zo heel moeilijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |