Weer een post dichterbij babypoezelsquote:Op zondag 27 april 2014 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic moet gewoon eerst vol. Eerder begint ze niet, Cat22 heeft ervaring
Mijn man heeft medelijden met de katerquote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef -moppie- het volgende:
Knuffel voor zielige Sammy. Erg zo'n hormonster bij je
Die weet hoe het is of watquote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man heeft medelijden met de kater
Super foto!quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een pic voor het wachten op de poezels... Zucht, ze laat ons wel wachten. Maar toch weer een post dichter bij de kittens
Haha, pics van jou behang??quote:
En als je daarom lacht wordt ze nog bozer waarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nee, nog niks. Van mij mag het ook vandaag gebeuren. Dierenarts zei hooguit nog een dag of vier dus dan zou het uiterlijk woensdag moeten gebeuren. Maar mag van mij wel eerder![]()
Of de kittens zijn net als het baasje en willen lekker lang in mama's buik blijven. Mijn moeder is ruim 44 weken zwanger geweest totdat ze mij met een keizersnee gehaald hebben haha. Gelukkig wachten ze daar tegenwoordig niet meer zo lang mee.
Merk nu wel dat Zoë zich aan haar buik irriteert, ze kan zich niet goed meer wassen en wordt boos als ze omvalt.
Maak je ook een topic ?quote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat spannend! Mijn kat gaat ook binnenkort bevallen.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat spannend! Mijn kat gaat ook binnenkort bevallen.
Dat is wel heel bijzonder enquote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef maily het volgende:
Kwam op Facebook dit schattige filmpje tegen: https://www.facebook.com/photo.php?v=556790431096299
Geen youtubelinkje bij helaas ....
Ik had dit gezien toen de eendjes klein waren , het vervolg is nieuw voor mequote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef maily het volgende:
Kwam op Facebook dit schattige filmpje tegen: https://www.facebook.com/photo.php?v=556790431096299
Geen youtubelinkje bij helaas ....
quote:Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |