Nee, ze zitten gewoon samen nu, ook als ik weg ben. Hij is helemaal niet bang meer nu. Hij helpt zelfs mee met ze te wassenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sammy is niet zo bang meer voor de kleintjes ?
Het zijn echt lieve droppies![]()
Ik heb vaker kittens gehad en altijd met 8 weken weggedaan. Ken iemand die regelmatig een nestje raskatten heeft (heilige Birmanen) en zij laat ze ook naar hun nieuwe baasje gaan met 8 weken. Jaren geleden gebeurde het zelfs al met 6 weken dus vind 8 weken een goed moment. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel de moeder nog met de kittens bezig is. Zoë heeft er niet veel aandacht meer voor, kittens drinken ook al helemaal niet meer bij haar, dat laat ze niet meer toe.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:31 schreef WinnieWana het volgende:
Schattige foto.
Wat verhuizen ze snel/ Zijn ze net 8 weken. Beter zou zijn minimaal tien weken bij de moeder. Nog beter 12/13 weken.
Ja ze doet heilige Birmanen met 8 weken weg, zijn trouwens geen kittens met stamboom e.d. Wel echte raskatten maar zonder stamboom. Ze verkoopt ze ook voor minder geld dan dat er met stamboom voor gevraagd wordt.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Gwywen het volgende:
Heilige Birmanen met 8 weken? Ik dacht dat raskatjes pas met 13 weken weg mochten. De raskatten die ik heb gehad iig wel.
In ieder geval zijn de kittens eerg schattig!
Hield je er nou eentje zelf?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:08 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart-witte katertje is gisteren opgehaald, heeft de naam Okki gekregen. Beide kittens die weg zijn gegaan voelden zich gelukkig meteen al op hun gemak in hun nieuwe huis.
Zoë was eerst een beetje jankerig en aan het zoeken toen de zwart-witte net weg was maar inmiddels is ze alweer helemaal rustig.
Kleine Shiva was erg rustig maar begint nu met door het huis te rennen en spelen, zit vooral veel achter Sammy aan, op zijn rug liggen, in zijn staart bijten. Sammy vind het allemaal wel goed en laat Shiva gewoon haar gang gaan.
heel lief filmpjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ff wat filmpjes van mijn youtube kanaal. Kunnen filmpjes zonder katten tussen zitten, maar de meeste zijn wel van de katten.
quote:
Wat een knappe katten zijn het geworden!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Na lange tijd weer een update. Heb het EINDELIJK voor elkaar gekregen om Shiva weer op de foto te krijgen, helaas nogal onduidelijk, ze wil niet stil blijven staan/zitten. Was een beetje ondeugend geweest. Ben bezig behang te verwijderen en ze vond het nogal leuk om de boel te versnipperen![]()
Laatst ook foto's gekregen van haar broertjes. Ongeveer 9 en halve maand zijn ze nu en gaat heel goed met ze.
Shiva
[ afbeelding ]
Nemo
[ afbeelding ]
Okki
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |