Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Heeft nu ook door dat hij een staart heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart/witte klaar wakker, zusje aan het drinken broertje is lekker aan het slapen. Zwart/witte probeert af en toe zijn pootjes al een beetje te wassen.
en maar zwaaienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart/witte klaar wakker, zusje aan het drinken broertje is lekker aan het slapen. Zwart/witte probeert af en toe zijn pootjes al een beetje te wassen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat gaan we doen? Wel of niet aan de wandel? Toch maar niet. We hebben honger.
zo lief en wat zijn ze al grootquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat gaan we doen? Wel of niet aan de wandel? Toch maar niet. We hebben honger.
die rooie heeft energie voor 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Vandaag zijn ze precies 3 wekenGaat snel.
Er zijn inderdaad momenten dat hij heel druk is. Maar vaak is hij daarna helemaal uitgeteld en valt dan als een blok in slaap en wordt zelfs niet wakker van broertje en zusje die over hem heen kruipen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
die rooie heeft energie voor 3het is zo'n schatje.
hihi ik zie het al voor mequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef Wildervankstertje het volgende:
Rode kitten nam net een slokje water uit een bakje, zijn snuitje er iets te ver in en toen hatsjoe haha. Hij schrok er zelf van maar nam daarna toch weer een slokje.
Hij probeert het telkens weerquote:
lief filmpjequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wij kunnen onszelf al een beetje wassen hoorSammy is trouwens bang voor de kittens nu ze los in de keuken beginnen te lopen. 1 van de kleintjes legde heel lief zijn pootje op Sammy zijn poot toen Sammy op de grond lag, Sammy rende met een noodgang de keuken uit, meteen de trap op naar boven en daar zit die nu al een half uur. Gekke kat. Probeer hem er wel telkens bij te houden, tegelijk hem aaien terwijl ik tegen hem praat en dan laten zien dat ik de kittens ook aai, maar hij blijft bang.
en maar graven... zo lief!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
De kattenbak aan het onderzoeken
[ afbeelding ]
Shiva is een echt hongerlapjequote:
Aluminiumfolie achter de wasmachine en koelkast?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
Shiva heeft besloten dat ze de kattenbak geen goede plek meer vindt om in te poepenZe plast er nog wel in maar poepen doet ze achter de koelkast en achter de wasmachine. Heb al 2x poep moeten opruimen vandaag. Koelkast verder naar achteren zetten wil niet want dan wil het deksel van mijn gasstel niet meer open blijven staan, als die te rechtop open staat valt die weer dicht. Wasmachine verder naar achteren wil ook niet. Net zat ze er weer achter en begon wat aan de vloer te krabben, heb haar opgepakt en meteen in de kattenbak gezet.
stout kittenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
Shiva heeft besloten dat ze de kattenbak geen goede plek meer vindt om in te poepenZe plast er nog wel in maar poepen doet ze achter de koelkast en achter de wasmachine. Heb al 2x poep moeten opruimen vandaag. Koelkast verder naar achteren zetten wil niet want dan wil het deksel van mijn gasstel niet meer open blijven staan, als die te rechtop open staat valt die weer dicht. Wasmachine verder naar achteren wil ook niet. Net zat ze er weer achter en begon wat aan de vloer te krabben, heb haar opgepakt en meteen in de kattenbak gezet.
Zat ik ook al aan te denken maar dat heb ik niet in huis en er is vandaag geen supermarkt openquote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Aluminiumfolie achter de wasmachine en koelkast?
Of ze eten het op. Is over het algemeen een fabeltje. Werd ook eens tegen mijn oma verteld dus die de tuin maar vol strooien met koffiedik, maar vele katten bleven de tuin vol poepen en aten de koffiedik gewoon op.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:04 schreef derLudolf het volgende:
Koffiedik dan maar? In de tuin werkt dat prima tegen krabben de katten :p
Gaat heel erg goed met zequote:
Hoeveel kattenbakken zijn er? Ze zeggen: één bak meer dan het aantal katten wat je hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wij hebben een hele grote bananendoos als kattenbak voor de kittens. Onder wat plasticfolie gelijmd en klaar. Ze waren de eerste dag al zindelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoeveel kattenbakken zijn er? Ze zeggen: één bak meer dan het aantal katten wat je hebt.
Ik heb 2 normale kattenbakken en een kittenkattenbak. Inmiddels doen alle 3 kittens alles netjes in de bakquote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Wij hebben een hele grote bananendoos als kattenbak voor de kittens. Onder wat plasticfolie gelijmd en klaar. Ze waren de eerste dag al zindelijk.
het is nog steeds een mooierd en wat een lieve naamquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Nemo (die naam heeft het dochtertje van mijn achternichtje hem gegeven)![]()
Gaat supergoed met ze, morgen zijn ze alweer 6 weken.
Vind het ook een hele mooie naam voor hemquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog steeds een mooierd en wat een lieve naam![]()
Nee, ze zitten gewoon samen nu, ook als ik weg ben. Hij is helemaal niet bang meer nu. Hij helpt zelfs mee met ze te wassenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sammy is niet zo bang meer voor de kleintjes ?
Het zijn echt lieve droppies![]()
Ik heb vaker kittens gehad en altijd met 8 weken weggedaan. Ken iemand die regelmatig een nestje raskatten heeft (heilige Birmanen) en zij laat ze ook naar hun nieuwe baasje gaan met 8 weken. Jaren geleden gebeurde het zelfs al met 6 weken dus vind 8 weken een goed moment. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel de moeder nog met de kittens bezig is. Zoë heeft er niet veel aandacht meer voor, kittens drinken ook al helemaal niet meer bij haar, dat laat ze niet meer toe.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:31 schreef WinnieWana het volgende:
Schattige foto.
Wat verhuizen ze snel/ Zijn ze net 8 weken. Beter zou zijn minimaal tien weken bij de moeder. Nog beter 12/13 weken.
Ja ze doet heilige Birmanen met 8 weken weg, zijn trouwens geen kittens met stamboom e.d. Wel echte raskatten maar zonder stamboom. Ze verkoopt ze ook voor minder geld dan dat er met stamboom voor gevraagd wordt.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Gwywen het volgende:
Heilige Birmanen met 8 weken? Ik dacht dat raskatjes pas met 13 weken weg mochten. De raskatten die ik heb gehad iig wel.
In ieder geval zijn de kittens eerg schattig!
Hield je er nou eentje zelf?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:08 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zwart-witte katertje is gisteren opgehaald, heeft de naam Okki gekregen. Beide kittens die weg zijn gegaan voelden zich gelukkig meteen al op hun gemak in hun nieuwe huis.
Zoë was eerst een beetje jankerig en aan het zoeken toen de zwart-witte net weg was maar inmiddels is ze alweer helemaal rustig.
Kleine Shiva was erg rustig maar begint nu met door het huis te rennen en spelen, zit vooral veel achter Sammy aan, op zijn rug liggen, in zijn staart bijten. Sammy vind het allemaal wel goed en laat Shiva gewoon haar gang gaan.
heel lief filmpjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ff wat filmpjes van mijn youtube kanaal. Kunnen filmpjes zonder katten tussen zitten, maar de meeste zijn wel van de katten.
quote:
Wat een knappe katten zijn het geworden!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Na lange tijd weer een update. Heb het EINDELIJK voor elkaar gekregen om Shiva weer op de foto te krijgen, helaas nogal onduidelijk, ze wil niet stil blijven staan/zitten. Was een beetje ondeugend geweest. Ben bezig behang te verwijderen en ze vond het nogal leuk om de boel te versnipperen![]()
Laatst ook foto's gekregen van haar broertjes. Ongeveer 9 en halve maand zijn ze nu en gaat heel goed met ze.
Shiva
[ afbeelding ]
Nemo
[ afbeelding ]
Okki
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |