SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen om Ajax... Ik huil eerder omdat er hectaren en hectaren van de Hoge Veluwe verwoest zijn door die enorme brand![]()
![]()
Een brand op zijn tijd is goed voor de natuur. Vooral de heide heeft er baat bij.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Nirak het volgende:
Huilen om Ajax... Ik huil eerder omdat er hectaren en hectaren van de Hoge Veluwe verwoest zijn door die enorme brand
Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.![]()
Morgen lopen! Maar omdat het Pasen is, is er geen training op de club. In principe staat er een duurloopje van 45 minuten op D3 op de planning. Ik denk dat ik D2 ook wel goed vind.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn vaste hardlooproute (ook Heide) heeft ook stukken die afgefikt lijken te zijn, volgens mij is hetzelfde gebeurd op de route van 't Is voor Niks in Geldrop, al had daar een wat grotere band gewoed. Het is ongetwijfeld nuttig, maar het kost de natuur toch altijd weer een tijdje om erbovenop te komen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Een brand op zijn tijd is goed voor de natuur. Vooral de heide heeft er baat bij.
Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Een brand op zijn tijd is goed voor de natuur. Vooral de heide heeft er baat bij.
Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.bijna 10% van het hele nationale park is alleen wel veel in eens. Droevig om te zien.. Hier is een paar jaar geleden de Strabrechtse Heide brand geweest. De heide is alweer aardig hersteld, de bossen hebben meer tijd nodig.
![]()
Soms branden ze natuur ook gecontroleerd af om die reden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
zo maar even ontbijten en dan lekker even een rondje lopen nu het nog droog is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
succes indirectequote:Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo maar even ontbijten en dan lekker even een rondje lopen nu het nog droog isDare to be different.![]()
Precies ja. Of om juist bosbranden te voorkomen, maar dat is in de landen waar het klimaat ietsje anders is dan hier. Iets wat er niet (meer) is, kan immers ook geen vlam vattenquote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Soms branden ze natuur ook gecontroleerd af om die reden.
Back burning. Toch, RD?![]()
Nog even een rondje tempo lopen na je rondje slow running van gisteren.quote:Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo maar even ontbijten en dan lekker even een rondje lopen nu het nog droog is
Enjoy, ik hoop dat je het droog houdt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
inderdaad.... niet al te snel hoor maar wel iet sneller dan gister....maar dat kan gauw....asfalt en zoquote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nog even een rondje tempo lopen na je rondje slow running van gisteren.
Enjoy, ik hoop dat je het droog houdt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Watskebeurt met je sprint-tempo?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef PassThatShit het volgende:
Zo na 1 weekje trainen 6,5km gelopen.
[ afbeelding ]![]()
quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
5 Oktoberquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.
Als het goed is het hoogtepunt van mijn hardloopjaar.![]()
voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathonquote:Dare to be different.![]()
quote:
al zijn wij als urban brigade hier niet veel bij betrokken.... onder de New Zealand Fire Service Act 1975 hoeven wij maar een uur aanwezig te zijn bij een "vegetation fire", daarna nemen "The Bush Bunnies" het van ons over met hun kerosine taxis en mansoon buckets'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Cool. Heb je al een Marathon op het oog?quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathon![]()
dus als ik het allemaal nog kan volgen ben je eigenlijk aan het taperen binnen je marathontrainingquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga even google aanzwengelen hoor voor zoveel vaktaal.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al zijn wij als urban brigade hier niet veel bij betrokken.... onder de New Zealand Fire Service Act 1975 hoeven wij maar een uur aanwezig te zijn bij een "vegetation fire", daarna nemen "The Bush Bunnies" het van ons over met hun kerosine taxis en mansoon buckets
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Waarom schrijf je je niet alvast in voor een najaarsmarathon? Dan heb je meteen een stok achter de deur. Eindhoven is een leuke, die is lekker vlak. Als je al die klappen op asfalt wil vermijden zou je ook de hier boven genoemde Hoge Veluwe marathon kunnen nemen. Dat is wat zachtere ondergrond.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope. Ik weet niet of er bij iedere marathon wedstrijd een leeftijd restrictie aan vast hangt maar anders mag ik hem nog niet lopen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Cool. Heb je al een Marathon op het oog?Dare to be different.![]()
Ik zie het, ja (in de Wie-loopt-waar).quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
5 Oktober
Als het goed is het hoogtepunt van mijn hardloopjaar.
Het parcours van de halve liep hier en daar parallel met die van de trail, dus af en toe zagen we er eentje lopen. Alle respect hoor, voor waar die lopers mee bezig waren.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je niet alvast in voor een najaarsmarathon? Dan heb je meteen een stok achter de deur. Eindhoven is een leuke, die is lekker vlak. Als je al die klappen op asfalt wil vermijden zou je ook de hier boven genoemde Hoge Veluwe marathon kunnen nemen. Dat is wat zachtere ondergrond.vanwaar dis spoiler, ben je niet serieus? Ik ben het eigenlijk wel van plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to be different.![]()
die snelheid is dus je maximumsnelheid aangezien de gemiddelde snelheid over die afstand met die tijd lager ligt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef PassThatShit het volgende:
Zo na 1 weekje trainen 6,5km gelopen.
[ afbeelding ]![]()
Nou ga dat eens uitzoeken dan! Voor je het weet zijn de startbewijzen op. Dat gaat snel tegenwoordig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
nope. Ik weet niet of er bij iedere marathon wedstrijd een leeftijd restrictie aan vast hangt maar anders mag ik hem nog niet lopen.![]()
ja daarna wil ik 10km kunnen lopen in 30mins.quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus als ik het allemaal nog kan volgen ben je eigenlijk aan het taperen binnen je marathontrainingDare to be different.![]()
Nou schrijf je dan in, en je kan je in de WLWW laten zetten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
vanwaar dis spoiler, ben je niet serieus? Ik ben het eigenlijk wel van plan.![]()
72 KM gelopen deze week en mn benen voelen top!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
die snelheid die daar staat was de snelheid die ik liep toen ik op stop klikte ,niet de gemiddeldequote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
die snelheid is dus je maximumsnelheid aangezien de gemiddelde snelheid over die afstand met die tijd lager ligt.Dare to be different.![]()
*boks*quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef _MvN_ het volgende:
72 KM gelopen deze week en mn benen voelen top!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
moegen op de pc ga ik is kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou schrijf je dan in, en je kan je in de WLWW laten zetten.
Dare to be different.![]()
Dat klinkt veelbelovend! Lekker joh!quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef _MvN_ het volgende:
72 KM gelopen deze week en mn benen voelen top!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ach weet je wat dan lopen we er toch gewoon eentje voor de lol, ik loop wel mee. ik heb nog wel een leuke route in mijn hoofd, is eigenlijk wel iets korte maar goed maken we wel ergens een lusje.quote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
vanwaar dis spoiler, ben je niet serieus? Ik ben het eigenlijk wel van plan.![]()
kinderbedtijd......quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef PassThatShit het volgende:
Nubslapen doei sgatjes xxx hvj wjnnk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dan is het nog wel vakantie.quote:
Als je dat nu nog niet kan dan moet ik je verwijzen naar het wandeltopic.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ja daarna wil ik 10km kunnen lopen in 30mins.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
*gaat wandeltopic zoeken*quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je dat nu nog niet kan dan moet ik je verwijzen naar het wandeltopic.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Overigens wil ik graag na mijn drama van gisteren mijzelf verplaatsen naar het snelle team van de Ekiden.
Mijn vriend heeft namelijk vanmiddag de pan pruttelende tomatensaus over de hele keukenvloer uitgestrooid en ik had echt in 2 seconden de twintig meter overbrugd naar de keuken.
Ik wist niet dat ik het in me had maar kennelijk wel.
Dus. ik doe elke dag 50 meter erbij, dan ren ik de vijf kilometer in
2x50 = 100 sec/min = 1:40 x 5km = 8:33.
moet lukken.![]()
De chameur winkt naar je....swag and all thatquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen idee! Maar ik wjnnkquote:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ja daarna wil ik 10km kunnen lopen in 30mins.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
De chameur winkt naar je....swag and all that
Ik ga slapen, morgen op eieren lopen of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op welk tempo ga je weg in Leiden, Cowboy?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Wil je nooit niet kwijt?quote:
Dubbele ontkenninghij wil van ons af!
Ik zie een doodsverwensing!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jij bent goedquote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil je nooit niet kwijt?
Dubbele ontkenninghij wil van ons af!
Ik zie een doodsverwensing!
quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga slapen, morgen op eieren lopen of zoiets.Pas je op, die dingen zijn breekbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanmiddag vroeg hij ook al om killing tipsquote:
Wil je nagenoeg nooit kwijtJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Over goed gesproken...Wauw!quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef _MvN_ het volgende:
72 KM gelopen deze week en mn benen voelen top!![]()
Ik vind dit toch best vallen onder de noemer marathonvoorbereiding
Tevens een beetje jaloers
Help!quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
De chameur winkt naar je....swag and all thatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nu komt het gevoel wel een beetje ja.quote:Op zondag 20 april 2014 22:52 schreef Yuki het volgende:
Over goed gesproken...
[..]
Wauw!![]()
Ik vind dit toch best vallen onder de noemer marathonvoorbereiding
Tevens een beetje jaloers
Waarvoor jaloers?
Net gelopen in het donker, gewoon in t-shirt.
Wat een gigantisch lekkere temperatuur.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Warme zomeravonden zijn heerlijk om in te lopen, zelfs in een heel gewoon T-shirt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef LompeWorst het volgende:
Net gelopen in het donker, gewoon in t-shirt.
Wat een gigantisch lekkere temperatuur.![]()
*zingt*
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk cliche
Je keek naar mij en vroeg me: ga je met me mee?
Ik had toen beter moeten weten
Je keek al zo verliefd naar mij
Je zag in mij de ware liefde
Maar jij jij jij jij jijjjjj
Je was alleen maar een verlangen
Je was niet meer dan dat....
-lalalalalala- *weet tekst niet meer*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je was een vlucht, en een achterdeur, en toen ik je hadquote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef Murmeli het volgende:
*zingt*
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk cliche
Je keek naar mij en vroeg me: ga je met me mee?
Ik had toen beter moeten weten
Je keek al zo verliefd naar mij
Je zag in mij de ware liefde
Maar jij jij jij jij jijjjjj
Je was alleen maar een verlangen
Je was niet meer dan dat....
-lalalalalala- *weet tekst niet meer*
was je alleen maar een verlangen
je was niet meer dan dat
van liefde was geen sprake
jij was alleen iets dat ik nodig had.
Clouseau
Wil je met me trouwen nanook?quote:Op zondag 20 april 2014 23:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je was een vlucht, en een achterdeur, en toen ik je had
was je alleen maar een verlangen
je was niet meer dan dat
van liefde was geen sprake
jij was alleen iets dat ik nodig had.
Clouseau
Je mag mee naar het Sportpaleis in december. Moet je wel achterin zitten tussen mijn kids.quote:
Alvast van harte stipjestreepje!
En slaap zacht allen! Ik sluit af met een week totaal van "slechts" 15 km. Dat vind ik al veel, 72 km is echt heeeeeeeel veel MvN, goed bezig![]()
![]()
Welterusten Nirak
Jeej gezellig.
Kindjes erbij ook.
* Murmeli vindt kindjes van anderen heel gezellig meestal.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wow MvN, wat een afstanden joh! Bikkel!
[ Bericht 7% gewijzigd door mosselmossel op 20-04-2014 23:47:30 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Truste nirak!
En alvast feli voor stipstreep.
Mijn weektotaal van afgelopen week is 21 kmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi zo! Kan alleen maar vertrouwen geven voor Leiden, denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nu komt het gevoel wel een beetje ja.
Waarvoor jaloers?
Jaloers (groot woord!) omdat ik lang niet zoveel km's gelopen heb en mijn benen niet zo top voelen, helaas
quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathon!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vrijwilligen bij een hardloopwedstrijd is ook al niet meer zonder gevaar
Vrijwilliger van marathon mishandeldZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Licht ontvlambaar, die zeeuwenquote:Op maandag 21 april 2014 00:18 schreef mosselmossel het volgende:
Vrijwilligen bij een hardloopwedstrijd is ook al niet meer zonder gevaar
Vrijwilliger van marathon mishandeld![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 21 april 2014 00:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Wat! Heb je het tegen mij?! Met je asobakkes?!
![]()
Had je wat?
![]()
Ah nee, ik zal wat milder zijn. Je had al zo'n rotavond natuurlijk![]()
![]()
Ok, zojuist beklonken: ik heb voor t eerst in mijn leven een heus loopgroepje! Er zijn er een paar sneller, maar vast niet lang meer.... Hoe dan ook; interval en kracht in het bos elke woensdag. Verrekte zin in.
Mijn vader is de trainert.. (toen hij 25 jaar geleden mijn leeftijd had liep hij zijn beste marathon in 3uur en 2 seconden, wat tegelijkertijd een geweldige tijd alsook wat triest is)![]()
Zo, kopje koffie, parkeerplaatsen gegooglemapt, kleren uitgezocht en zo nog even ontbijten. En ik ben retezenuwachtig voor m'n 5k. Gelukkig is het 10 over 11 allemaal weer voorbij![]()
![]()
dat zou ik ook zijn met jouw parkeerkunstenquote:Op maandag 21 april 2014 07:36 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, kopje koffie, parkeerplaatsen gegooglemapt. En ik ben retezenuwachtig
Veel plezier Hatsie en go hard!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, ergens moeten parkeren waar ik nog nooit geparkeerd heb maakt me wel altijd zenuwachtig. Moeten presteren (en dan ook nog over gras moeten lopen!) maakt me nog wat zenuwachtiger. Ik denk dat ik echt een trauma aan de Vooroeverloop heb overgehoudenquote:Op maandag 21 april 2014 07:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zou ik ook zijn met jouw parkeerkunsten
Veel plezier Hatsie en go hard!![]()
![]()
hier ging het loopje na de 5 uur expeditie van gister niet helemaal vlekkeloos, het lichaam had simpelweg geen zin dus er maar een kort rondje van gemaakt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's ook raarquote:Op maandag 21 april 2014 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier ging het loopje na de 5 uur expeditie van gister niet helemaal vlekkeloos, het lichaam had simpelweg geen zin dus er maar een kort rondje van gemaakt
F means you're fucked![]()
Veel succes en plezier, Hats!quote:Op maandag 21 april 2014 07:36 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, kopje koffie, parkeerplaatsen gegooglemapt, kleren uitgezocht en zo nog even ontbijten. En ik ben retezenuwachtig voor m'n 5k. Gelukkig is het 10 over 11 allemaal weer voorbij
dat vond ik eigenlijk ook!! het lichaam moet gewoon luisteren.....quote:
hoe wss de uitspraak ook al weer "wat ik wil gebeurt"? Vandaag even niet dus, maar de 3.5km die ik gedaan heb waren evengoed lekker om even de benen te strekken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes! 5km's zijn leuk!quote:Op maandag 21 april 2014 07:36 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, kopje koffie, parkeerplaatsen gegooglemapt, kleren uitgezocht en zo nog even ontbijten. En ik ben retezenuwachtig voor m'n 5k. Gelukkig is het 10 over 11 allemaal weer voorbij[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
5km, dé afstand om na 3km kapot te gaanquote:Op maandag 21 april 2014 07:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, ergens moeten parkeren waar ik nog nooit geparkeerd heb maakt me wel altijd zenuwachtig. Moeten presteren (en dan ook nog over gras moeten lopen!) maakt me nog wat zenuwachtiger. Ik denk dat ik echt een trauma aan de Vooroeverloop heb overgehoudenAan de andere kant: op gras lopen is wel leuk. Veel plezier en zet 'm op
![]()
![]()
Volgens de Facebook van de Runners World kunnen we vanmiddag live naar de Boston Marathon kijken:quote:Boston is vandaag de hardloophoofdstad van de wereld. Verschillende wereldtoppers en duizenden amateurs staan vandaag aan de start van één van de meest prestigieuze marathons ter wereld. Volg The Boston Marathon live vanaf 15:30 via http://watchlive.baa.org.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
5km, dé afstand om na 3km kapot te gaanAan de andere kant: op gras lopen is wel leuk. Veel plezier en zet 'm op
En ik ben een mietje, dus als ik kapot ben ga ik langzamer omdat ik mezelf o zo zielig vind
![]()
Tijdens inlopen even kijken hoe 4:10 - 4:20 aanvoelt, en tijdens het loopje gewoon niet op m'n horloge kijken en als een blind paard achter de nr. 2 aan.![]()
Zaterdag met de groep gelopen. Was een nieuwe bij die terug kwam van een blessure. Lopen op t zelfde tempo, voor die zaterdag ok, maar begin meteen te claimen dat ze mn loopmaatje ging worden etc... Maar eens bekijken hoe dat verder gaat. Nu eerst naar t werk slepen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
BFF's FTW!!quote:Op maandag 21 april 2014 08:20 schreef Ynske het volgende:
Zaterdag met de groep gelopen. Was een nieuwe bij die terug kwam van een blessure. Lopen op t zelfde tempo, voor die zaterdag ok, maar begin meteen te claimen dat ze mn loopmaatje ging worden etc... Maar eens bekijken hoe dat verder gaat. Nu eerst naar t werk slepen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kun je niet beter voor de nr2 blijven lopen?quote:Op maandag 21 april 2014 08:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JaEn ik ben een mietje, dus als ik kapot ben ga ik langzamer omdat ik mezelf o zo zielig vind
![]()
Tijdens inlopen even kijken hoe 4:10 - 4:20 aanvoelt, en tijdens het loopje gewoon niet op m'n horloge kijken en als een blind paard achter de nr. 2 aan.F means you're fucked![]()
Ligt er natuurlijk aan hoe hard de nr 2 loopt.quote:Op maandag 21 april 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor de nr2 blijven lopen?![]()
Nee joh, gewoon doen. Jij kan dat!quote:Op maandag 21 april 2014 08:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe hard de nr 2 loopt.
Succes Hatsloop ze eruit!
@ynske: oh bah, claimertsyaiks!
wil je mijn BFF worden?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hatsaflats onder de 20 minuten. Makkie!quote:
Ik ga trouwens ook langzamer lopen als ik moe ben hoor. Ben altijd bang dat ik anders over mijn eigen voeten struikel
De afgelopen jaren liep de nr 2 zo rond mijn beoogde tempo, soms iets langzamer. Maar of ik mijn beoogde tempo aan kan houden is nog maar de vraag. Zeker met al dat gras.quote:![]()
Oooh Hats, spannend!
Ga ervoor hé? Alles geven!
Mijn ouders komen kijkenEn dat terwijl ik zoveel vaker beter in vorm was. Nou ja, support zal ik iig nodig gaan hebben.
![]()
![]()
Geniet er vanquote:Op maandag 21 april 2014 08:44 schreef Quoi het volgende:
Oooh Hats, spannend!
Mijn ouders komen kijkenEn dat terwijl ik zoveel vaker beter in vorm was. Nou ja, support zal ik iig nodig gaan hebben.
Veel plezier Quoi en Hats! En inderdaad. Eens met Yur. Je moet geen beoogd tempo gaan lopen, maar op een beoogde plek. De eerste!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oooh succesquote:Op maandag 21 april 2014 08:44 schreef Quoi het volgende:
Oooh Hats, spannend!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
maar kijk ik bedenk me nu hoe ik dst moet gaan doe . Ik doe per training 500m meer, maar rond de 23km gaat het twee uur duren, ej meer tijd heb ik niet alleen in het weekend.. hoe kan ik mezelf dsn doordeweeks trainen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou schrijf je dan in, en je kan je in de WLWW laten zetten.
En gefeliciteerdDare to be different.![]()
Veel plezier! Spannend, kijkende ouders!quote:Op maandag 21 april 2014 08:44 schreef Quoi het volgende:
Oooh Hats, spannend!
![]()
Dan loop je een keer in de week 6 uur ipv 3x 2 uurquote:Op maandag 21 april 2014 08:55 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
maar kijk ik bedenk me nu hoe ik dst moet gaan doe . Ik doe per training 500m meer, maar rond de 23km gaat het twee uur duren, ej meer tijd heb ik niet alleen in het weekend.. hoe kan ik mezelf dsn doordeweeks trainen?
En gefeliciteerdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dat betekent dan dat ik op dat moment de marathon al kan. En dan eindigt dst trouwens op 12 uur lopenquote:Op maandag 21 april 2014 08:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan loop je een keer in de week 6 uur ipv 3x 2 uurDare to be different.![]()
Was ook niet serieusquote:Op maandag 21 april 2014 09:01 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
dat betekent dan dat ik op dat moment de marathon al kan. En dan eindigt dst trouwens op 12 uur lopen
Een parkeerplaats gegoogled![]()
Dat soort uitspraken kunnen alleen door vrouwen gedaan worden.
Succes he paaslopers. Voor het middaguur hebben we hier weer een nummer 1 in ons midden, want Hats gaat gewoon knallen op het gras.![]()
Dat doe ik ook wel eensquote:Op maandag 21 april 2014 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Een parkeerplaats gegoogled![]()
Dat soort uitspraken kunnen alleen door vrouwen gedaan worden.
Succes he paaslopers. Voor het middaguur hebben we hier weer een nummer 1 in ons midden, want Hats gaat gewoon knallen op het gras.Maar ik doe dat ook met treinstations en andersoortige bestemmingen. Voorbereiding dit dat alles!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik google ook rijbanen/afslagen, maar idd ook stations, looproutes van station/parkeerplaats naar startpunt, alles![]()
En zo ook de looproute van het rondje straks. Op Google maps zitten op het Schapendijkje ook echt schapenAls lopen dan straks kut gaat kan ik misschien zelfs nog lammetjes kijken
![]()
![]()
Welke theorie?quote:Op maandag 21 april 2014 09:08 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ow. Die theorie is ook niet waar toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je van al dat uitgepluis niet zenuwachtig wordt, was er iets goed mis met je.quote:Op maandag 21 april 2014 09:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik pluis ook altijd alles uit. Anders word ik zenuwachtigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
als je 3x over een week verspreid 2 uur loopt dat je dan 1x in de week 6 uur kan lopenquote:Dare to be different.![]()
Tuurlijk is er van alles mis met mij. Anders kwam ik niet op fokquote:Op maandag 21 april 2014 09:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je van al dat uitgepluis niet zenuwachtig wordt, was er iets goed mis met je.
Nee dat was een grapjequote:Op maandag 21 april 2014 09:11 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
als je 3x over een week verspreid 2 uur loopt dat je dan 1x in de week 6 uur kan lopen
Ik zou in het weekend een langer loopje doen wel, maar geen 6 uur
Door de week niet echt afstand uitbouwen maar alleen in t weekend. Vindt je lijf ook fijner
Dan weet je weer waarom je alles Googletquote:
Ik vertrek over een kwartiertje, is voor mij maar een half uurtje fietsen.Children of the night. What music they make.![]()
geen tijd betekent geen prioriteit....quote:Op maandag 21 april 2014 08:55 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
maar kijk ik bedenk me nu hoe ik dst moet gaan doe . Ik doe per training 500m meer, maar rond de 23km gaat het twee uur duren, ej meer tijd heb ik niet alleen in het weekend.. hoe kan ik mezelf dsn doordeweeks trainen?
En gefeliciteerd
ik dacht een talent te zien maar hoe fout kon ik zijn..... het doorzettingsvermogen van een jogger....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je nou je afstand van je LangeDuurLoop in het weekend telkens met 10% uitbreid, en dan door de weeks mikt op snelheid, maar minder lange stukken. Kom je een heel eind.quote:Op maandag 21 april 2014 09:11 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
als je 3x over een week verspreid 2 uur loopt dat je dan 1x in de week 6 uur kan lopen
Stelregel: Lange Duurloop net zoveel kilometers als je door de week ongeveer gelopen hebt. Dus dinsdag 5, woensdag 10, vrijdag 8, maakt samen max 23km voor zondag. Zoiets als dit:
En voor een marathon hoef je maar te trainen tot 35km he, die laatste 7 die rommel je er gewoon bij (toch, YUR en Swets?).Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja.... ze doen alleen verschrikkelijk veel pijn. Maar goed, de persoon die je aanspreekt gaat voorlopig niet verder komen dan een kilometer of 10, als hij dat al haalt.quote:Op maandag 21 april 2014 09:37 schreef Frsh het volgende:
En voor een marathon hoef je maar te trainen tot 35km he, die laatste 7 die rommel je er gewoon bij (toch, YUR en Swets?).![]()
Ik ga maar eens kijken of hoogspringen iets is. Iedere dag 2 centimeter erbij, beginnen bij 0 en over een half jaar kan ik dat 3 meter hoge muurtje achter m'n huis pakken.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 08:39 schreef Murmeli het volgende:
Succes Hatsloop ze eruit!
@ynske: oh bah, claimertsyaiks!
wil je mijn BFF worden?![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oehquote:Op maandag 21 april 2014 09:47 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar eens kijken of hoogspringen iets is. Iedere dag 2 centimeter erbij, beginnen bij 0 en over een half jaar kan ik dat 3 meter hoge muurtje achter m'n huis pakken.
Wel filmen heSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 09:47 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar eens kijken of hoogspringen iets is. Iedere dag 2 centimeter erbij, beginnen bij 0 en over een half jaar kan ik dat 3 meter hoge muurtje achter m'n huis pakken.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Jullie maken mn ochtend op t werk weer een stuk vrolijker
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gestofzuigd. Nu koffie. Dan dweilen. En dan nog lekker een rondje lopen. Lekker bezig nu met de House Top 1000 aller tijden op Fresh FM op standje vrij hard
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
is je achternaam Bubka?quote:Op maandag 21 april 2014 09:47 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar eens kijken of hoogspringen iets is. Iedere dag 2 centimeter erbij, beginnen bij 0 en over een half jaar kan ik dat 3 meter hoge muurtje achter m'n huis pakken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De neerslagradar al bekeken, mosselweer is coming!!quote:Op maandag 21 april 2014 09:58 schreef mosselmossel het volgende:
Gestofzuigd. Nu koffie. Dan dweilen. En dan nog lekker een rondje lopen. Lekker bezig nu met de House Top 1000 aller tijden op Fresh FM op standje vrij hard
Aan alle (paas)lopers vandaag: vermaak jezelf! Als Hats niet op het podium eindigt na zo'n uitgebreide voorbereiding zou dat enorm teleurstellend zijn.
Zelf gisteren 32e van de 60 deelnemers geworden. Mijn slechtste uitslag ooit bij de Delftse Houtloop.![]()
Tot een uur of twaalf blijft het wel droog, ,maar misschien moet ik inderdaad nu maar vast gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De neerslagradar al bekeken, mosselweer is coming!!
Aan alle (paas)lopers vandaag: vermaak jezelf! Als Hats niet op het podium eindigt na zo'n uitgebreide voorbereiding zou dat enorm teleurstellend zijn.
Zelf gisteren 32e van de 60 deelnemers geworden. Mijn slechtste uitslag ooit bij de Delftse Houtloop.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, je moet iemand anders het kopwerk laten doen en daar een stukje achter plakken. Net ver genoeg om in de laatste km ineens voorbij te blazenquote:Op maandag 21 april 2014 08:51 schreef mosselmossel het volgende:
Veel plezier Quoi en Hats! En inderdaad. Eens met Yur. Je moet geen beoogd tempo gaan lopen, maar op een beoogde plek. De eerste!![]()
Zet hem op Hats!![]()
Dat kan inderdaad een tactiek zijn als je op een beoogde plaats wil eindigen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, je moet iemand anders het kopwerk laten doen en daar een stukje achter plakken. Net ver genoeg om in de laatste km ineens voorbij te blazen![]()
Zet hem op Hats!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dat terwijl je een goede tijd liep!quote:Op maandag 21 april 2014 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Zelf gisteren 32e van de 60 deelnemers geworden. Mijn slechtste uitslag ooit bij de Delftse Houtloop.
Wat liepen de langzaamste deelnemers dan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je liep dan ook erg houterig.quote:Op maandag 21 april 2014 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zelf gisteren 32e van de 60 deelnemers geworden. Mijn slechtste uitslag ooit bij de Delftse Houtloop.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt gelijk. Ik ga nu eerst lopen. Dweilen kan erna ook prima! Tot later!quote:Op maandag 21 april 2014 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De neerslagradar al bekeken, mosselweer is coming!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
1:14 geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2014 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat terwijl je een goede tijd liep!
Wat liepen de langzaamste deelnemers dan?![]()
En ik ben daar 40e geworden. Mijn beste uitslag ooit bij de Delftse Houtloop.quote:Op maandag 21 april 2014 10:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag weer goed![]()
![]()
Ja duh.quote:Op maandag 21 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga nu eerst lopen. Dweilen kan erna ook prima! Tot later!![]()
oh maar dat is een makkelijke. Dan loop je door de weeks gewoon korte afstanden op 20 km/h en in het weekend je LDL en die verhoog je gewoon per week wat je anders ook per week zou verhogen.quote:Op maandag 21 april 2014 08:55 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
En gefeliciteerd![]()
En dat zegt de wandelaar. 25 km in 5 uur.quote:Op maandag 21 april 2014 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen tijd betekent geen prioriteit....
ik dacht een talent te zien maar hoe fout kon ik zijn..... het doorzettingsvermogen van een jogger....![]()
Als ik naar onbekend terrein ga met de auto, zoek ik vantevoren ook altijd even op waar ik het beste kan parkeren. Hoewel dit vaak op basis van kosten is, en niet op basis van de grootte van de parkeervakken, is het nog steeds "parkeerplaats googlen". Ben ik nu een vrouw?quote:Op maandag 21 april 2014 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Een parkeerplaats gegoogled Dat soort uitspraken kunnen alleen door vrouwen gedaan worden.Ja, maar als je nu dweilt en dan gaat lopen, is de vloer door als je terug komt van het lopen....quote:Op maandag 21 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ga nu eerst lopen. Dweilen kan erna ook prima! Tot later!
Shit, ik begin echt teveel vrouwentrekjes te krijgen![]()
![]()
Oh, dan zat er nogal wat spreiding in 't deelnemersveld.quote:
Niet miepen over je zogenaamd slechte uitslag
Ik mik de auto gewoon ergens neer waar ik niet teveel moeite moet doen en waar ik ook makkelijk weer weg kan.
* Daywalk3r kan ook niet parkeren, echter ben ik geen vrouw.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
You're doomedquote:Op maandag 21 april 2014 10:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik naar onbekend terrein ga met de auto, zoek ik vantevoren ook altijd even op waar ik het beste kan parkeren. Hoewel dit vaak op basis van kosten is, en niet op basis van de grootte van de parkeervakken, is het nog steeds "parkeerplaats googlen". Ben ik nu een vrouw?
[..]
Ja, maar als je nu dweilt en dan gaat lopen, is de vloer door als je terug komt van het lopen....
Shit, ik begin echt teveel vrouwentrekjes te krijgen
Snel! Plof op de bank in je boxershort, drink bier, krab aan je buik en boer!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat zijn serieus veel kilometers! Goed bezigquote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef _MvN_ het volgende:
72 KM gelopen deze week en mn benen voelen top!![]()
![]()
Done. Done. Done. Done. En *pprrrrrtt*. Zo, dat was een bonus scheet!quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef Yuki het volgende:
Snel! Plof op de bank in je boxershort, drink bier, krab aan je buik en boer!
Ben weer extra man nu![]()
Oehh, extra manquote:Op maandag 21 april 2014 11:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Done. Done. Done. Done. En *pprrrrrtt*. Zo, dat was een bonus scheet!
Ben weer extra man nu
probeer het maar eens zo langzaam hardlopen, de meesten zouden gaan wandelenquote:Op maandag 21 april 2014 10:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En dat zegt de wandelaar. 25 km in 5 uur.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
echte mannen krabben niet aan hun buik.....quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're doomed
Snel! Plof op de bank in je boxershort, drink bier, krab aan je buik en boer!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 21 april 2014 10:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik naar onbekend terrein ga met de auto, zoek ik vantevoren ook altijd even op waar ik het beste kan parkeren. Hoewel dit vaak op basis van kosten is, en niet op basis van de grootte van de parkeervakken, is het nog steeds "parkeerplaats googlen". Ben ik nu een vrouw?
[..]
Ja, maar als je nu dweilt en dan gaat lopen, is de vloer door als je terug komt van het lopen....
Shit, ik begin echt teveel vrouwentrekjes te krijgen
Oh en is Hats al gefinisht? *benieuwd!!*[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn buik hangt over dat plekje waar jij wel krabtquote:Op maandag 21 april 2014 11:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte mannen krabben niet aan hun buik.....![]()
![]()
... Maar aan hun kont?quote:Op maandag 21 april 2014 11:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte mannen krabben niet aan hun buik.....
Zit die niet standaard in je computer
Laptop, nee...quote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit die niet standaard in je computerF means you're fucked![]()
Oh horror… Wat nu?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
PANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKquote:F means you're fucked![]()
Nou. Dat was lekker rap. Moest 45 minuten D3 volgens schema, maar het rondje was niet langer. Dus uiteindelijk is het 40 minuten geworden. Maar da's niet erg. Was lang geleden dat ik zo'n stuk op dat tempo heb gelopen. Grappig. Beste 5km was nu 26.30. Mijn pr stond een paar weken terug nog op 26.25. Maar nu liep ik dat dus bijna inclusief stoplichten en een spoorweg die dicht was.
Wel een heel klein beetje last van mijn enkel, dus even ijs erop nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sowiesoquote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef YUR het volgende:
[..]
PANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKsterkte aan de nabestaanden…
En? Eerste plek? 18 minuten?quote:"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 11:24 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Dat was lekker rap. Moest 45 minuten D3 volgens schema, maar het rondje was niet langer. Dus uiteindelijk is het 40 minuten geworden. Maar da's niet erg. Was lang geleden dat ik zo'n stuk op dat tempo heb gelopen. Grappig. Beste 5km was nu 26.30. Mijn pr stond een paar weken terug nog op 26.25. Maar nu liep ik dat dus bijna inclusief stoplichten en een spoorweg die dicht was.
Wel een heel klein beetje last van mijn enkel, dus even ijs erop nu.Das een beste training. Dat tempo loop je normaal gesproken tijdens intervallen, waarom nu 40 minuten aan een stuk? Wat is de reden/ doel van die training?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reden is dat op het schema stond 45 minuten D3. Het doel is dat je langer een hoog tempo leert volhouden. En het had misschien wat langzamer gemogen, maar ach.quote:Op maandag 21 april 2014 11:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Das een beste training. Dat tempo loop je normaal gesproken tijdens intervallen, waarom nu 40 minuten aan een stuk? Wat is de reden/ doel van die training?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iets té, naar mijn zin. Maar als het goed voelt voor jou, prima! Je hebt iig een lekker tempo gelopen, 40 minuten lang.quote:Op maandag 21 april 2014 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Reden is dat op het schema stond 45 minuten D3. Het doel is dat je langer een hoog tempo leert volhouden. En het had misschien wat langzamer gemogen, maar ach.![]()
Je vorige post leest alsof het redelijk makkelijk wegliep zoquote:Op maandag 21 april 2014 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Reden is dat op het schema stond 45 minuten D3. Het doel is dat je langer een hoog tempo leert volhouden. En het had misschien wat langzamer gemogen, maar ach.dus langzamer lijkt dan niet nodig.
Tijd voor een 620 met wifi.quote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef YUR het volgende:
[..]
PANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEK![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over parkeren?
Mijn naam is Haas!quote:
Of, misschien ook niet, de ronde van vandaag ging niet zo heel rap. Maar beter dan gisteren, heb de 10km volgemaakt met een pijnlijke ribbenkast en heb maar 1x vlekken gezien en dat was toen ik even stilstond voor het stoplicht. Het is nog eens benauwd ook. Is het verstandig? Nee. Ga ik de rest van de dag geen sodemieter uitvoeren? Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het parkeren ging wel, al moet ik wel nazoeken of ik eigenlijk wel mocht staan waar ik stond, want volgens mij had oom agent me mogen bekeuren .quote:Op maandag 21 april 2014 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over parkeren?
Maargoed, vanmorgen lekker alles op m'n dooie gemakje, en opeens "poef" was het 10 uur en de start was om kwart voor 11. In plaats van het kwartiertje rijden dat ik dacht dat het was, kwam het op 25 minuten. Dus m'n auto op de eerste de beste plek in het gras neergeplempt (wel met genoeg andere auto's in de buurt) en naar de kroeg gerend om m'n startnummer op te halen. Omgekleed, opgespeld, ondertussen nog even een praatje gemaakt, en ik stond keurig 3 minuten van tevoren in het startvak. Rijkelijk laat, dus tussen de minder snelle lopers en jongetjes in voetbaltenues. Zigzaggend naar voren, so far so good.
En toen kwam weiland. Met lang gras dat net even heel glibberig was gemaakt door de regen. En kuilen en hobbels en boe en bah. Na 2.5km voelde ik de bui al hangen, en na 2.8km de hoop opgegeven om een snelle tijd te kunnen lopen, en toen bleef er mentaal echt helemaal niks meer over om nog een beetje een knappe tijd te lopen. Volgende keer beter.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 21-04-2014 12:17:56 ]![]()
He bah, jammer Hats! Waarom ligt er dan ook geen asfalt in het weiland.. Schaapjes kunnen prima hooi eten![]()
![]()
En dat was nog het ergste! Ik heb geen schaap gezienquote:Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Nirak het volgende:
He bah, jammer Hats! Waarom ligt er dan ook geen asfalt in het weiland.. Schaapjes kunnen prima hooi eten![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn naam is Haas!
Of, misschien ook niet, de ronde van vandaag ging niet zo heel rap. Maar beter dan gisteren, heb de 10km volgemaakt met een pijnlijke ribbenkast en heb maar 1x vlekken gezien en dat was toen ik even stilstond voor het stoplicht. Het is nog eens benauwd ook. Is het verstandig? Nee. Ga ik de rest van de dag geen sodemieter uitvoeren? Ja.Maar 1 keer vlekken zien is al teveel he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dus jij hebt én geen discipline én geen doorzettingsvermogen én je bent desondanks beter dan de meesten hier. Sympathiek.quote:![]()
Gelukkig kan ik niet autorijden, anders was ik helemaal een kutwijf geweest.quote:Op maandag 21 april 2014 12:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus jij hebt én geen discipline én geen doorzettingsvermogen én je bent desondanks beter dan de meesten hier. Sympathiek.![]()
Hats, geen enkele vrouw kan autorijden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik niet autorijden, anders was ik helemaal een kutwijf geweest.![]()
Nou, ja, sorry dan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hats, geen enkele vrouw kan autorijden.![]()
Toch ben ik wel benieuwd wat voor tijden jij zou lopen als je met meer regelmaat zou gaan trainen. Stel dat je uiteindelijk sub20 zou kunnen lopen op de 5, dan kun je sommige regionale wedstrijden winnen.quote:![]()
Zo, lekker een rondje van 12km achter de rug. Ik was eigenlijk nog weer een beetje gaar dus ik zat lag nog te twijfelen of ik zou gaan. Ik moet alleen nu echt eens schoenen met goede zolen gaan kopen, want ik heb elke keer pijn onder mijn voorvoet...en niet zo zuinig ook
.
![]()
Jammer van de tegenvallende 5km, hats! Wie legt er nou ook gras in een weiland. En een weiland over het parcours. Amateurs.![]()
![]()
Het staat ook wel in de planning om wat serieuzer te gaan trainen, maar pas als ik klaar ben met stage. Meer dan onderhoud zit er nu even niet in, en daar baal ik best wel van.quote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd wat voor tijden jij zou lopen als je met meer regelmaat zou gaan trainen. Stel dat je uiteindelijk sub20 zou kunnen lopen op de 5, dan kun je sommige regionale wedstrijden winnen.![]()
Die vorm en snelheid komt dan vanzelf weer.quote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het staat ook wel in de planning om wat serieuzer te gaan trainen, maar pas als ik klaar ben met stage. Meer dan onderhoud zit er nu even niet in, en daar baal ik best wel van.First things first
Hoe lang duurt die stage nog en denk je dan al snel werk te vinden (kost ook weer een tijdje, om te wennen aan werk)?quote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het staat ook wel in de planning om wat serieuzer te gaan trainen, maar pas als ik klaar ben met stage. Meer dan onderhoud zit er nu even niet in, en daar baal ik best wel van.![]()
Stage duurt tot 1 augustus. Het is vooral de reistijd (2 uur enkele reis) die het zo zwaar maakt, verder krijg ik juist eigenlijk energie van stage. En werk, tsjahquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die stage nog en denk je dan al snel werk te vinden (kost ook weer een tijdje, om te wennen aan werk)?Ik hoop in september ergens te kunnen beginnen, en op zich is er wel vraag naar text/data miners. Maar ik weet gewoon niet hoe alles gaat lopen en hoe snel ik een woning in de buurt van werk kan vinden. Ik hoop vanaf september weer rustig op te kunnen bouwen naar structureel 3x per week (liever 4x), en vanaf 2015 knallen.
![]()
Hats![]()
Ik heb met vleugeltjes gelopenOngelofelijk wat er toch nog in zat. Fijn
Straks stats and story.
![]()
Je stond geparkeerd...quote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het parkeren ging wel, al moet ik wel nazoeken of ik eigenlijk wel mocht staan waar ik stond, want volgens mij had oom agent me mogen bekeuren .
Maargoed, vanmorgen lekker alles op m'n dooie gemakje, en opeens "poef" was het 10 uur en de start was om kwart voor 11. In plaats van het kwartiertje rijden dat ik dacht dat het was, kwam het op 25 minuten. Dus m'n auto op de eerste de beste plek in het gras neergeplempt (wel met genoeg andere auto's in de buurt) en naar de kroeg gerend om m'n startnummer op te halen. Omgekleed, opgespeld, ondertussen nog even een praatje gemaakt, en ik stond keurig 3 minuten van tevoren in het startvak. Rijkelijk laat, dus tussen de minder snelle lopers en jongetjes in voetbaltenues. Zigzaggend naar voren, so far so good.
En toen kwam weiland. Met lang gras dat net even heel glibberig was gemaakt door de regen. En kuilen en hobbels en boe en bah. Na 2.5km voelde ik de bui al hangen, en na 2.8km de hoop opgegeven om een snelle tijd te kunnen lopen, en toen bleef er mentaal echt helemaal niks meer over om nog een beetje een knappe tijd te lopen. Volgende keer beter.F means you're fucked![]()
Nou weten we allemaal al wat voor een schat ze is (dat je vorig jaar pas getrouwd bentquote:Op maandag 21 april 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Oeh, als ik nog niet met GotC getrouwd was, had ik dat nu gedaan), maar do tell??
![]()
We zijn zelfs dit jaar pas getrouwdquote:Op maandag 21 april 2014 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou weten we allemaal al wat voor een schat ze is (dat je vorig jaar pas getrouwd bent), maar do tell??
![]()
Ze heeft mn Garmin stickie gevonden
Echte liefdequote:Op maandag 21 april 2014 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
We zijn zelfs dit jaar pas getrouwd
Ze heeft mn Garmin stickie gevonden
quote:Op maandag 21 april 2014 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze heeft mn Garmin stickie gevonden![]()
![]()
Nee. Ga nou eens fatsoenlijk herstellen eerst.quote:Op maandag 21 april 2014 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo. Even een andere auto gekocht. NU ff paasmeuk eten. Vanmiddag nog ff rennen misschien?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had ze 't verkeerde stickie opgestoken?quote:Op maandag 21 april 2014 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze heeft mn Garmin stickie gevondenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmz...quote:Op maandag 21 april 2014 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee. Ga nou eens fatsoenlijk herstellen eerst.![]()
Ik ging vanmorgen voor de 3 EM. Waarschijnlijk te voorzichtig, maar na 2 weken vakantie/niet lopen en een week met 2 trainingen waarbinnen ik het niet langer volhield dan 10 minuten... Ik liep 2 dagen geleden echt heel belabberd en het idee dat ik km's aaneengesloten moest gaan lopen, ik was er niet zeker van![]()
Maar nu weet ik: vertrouwen hebben. Die conditie zit er wél gewoon. Ik liep zeer comfortabel een 27:24.
Traag gestart. De 3 EM bevatten slechts 3 mannen geloof ik. Verder roze en oranje gehobbel. Ik ben maar op 5:50 min/km gestart en bleef telkens achter iemand anders 'hangen'. En dan toch maar naar de volgende, want te traag. Weer naar de volgende loper, blijven plakken... Op een gegeven moment had ik een fijne haas. En wat is 3 EM een fijne afstand, want ik was er ineens al bijna! En het ging goed! Na 3 km dus versnellen en de laatste km FLINK versnellen. Mijn haas haakte af en ik probeerde haar nog mee te krijgen, maar helaas voor haarZo kwam ik lekker fit en snel over de finish, waar mijn paps en mams stonden
![]()
We zijn er weer/nog
en nu hebben we 6 paprika's, leve de sponsors uit het Westland![]()
![]()
Balen hats![]()
erop
helpt dat?
Ik heb net een rondje puinhoop gedaan. Ik wilde heel rustig lopen maar dat lukte niet zo goed. Toen maar een iets minder rustig rondje en 2 keer een nog iets minder rustige kilometer ertussen. Wel mijn langste afstand ooit gelopen, 14 km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/14560648Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Goed gedaan!quote:Op maandag 21 april 2014 13:26 schreef Murmeli het volgende:
Balen hats![]()
erop
helpt dat?
Ik heb net een rondje puinhoop gedaan. Ik wilde heel rustig lopen maar dat lukte niet zo goed. Toen maar een iets minder rustig rondje en 2 keer een nog iets minder rustige kilometer ertussen. Wel mijn langste afstand ooit gelopen, 14 km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/14560648
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker bezig Quoi!
Ik zat even door uitslagen.nl te klikken en kom daar de vandaag gelopen Lint-Wurmpie Run 2014 tegen. Lolwut?!
En dit! Needs love!quote:Op maandag 21 april 2014 13:23 schreef Quoi het volgende:
Ik ging vanmorgen voor de 3 EM. Waarschijnlijk te voorzichtig, maar na 2 weken vakantie/niet lopen en een week met 2 trainingen waarbinnen ik het niet langer volhield dan 10 minuten... Ik liep 2 dagen geleden echt heel belabberd en het idee dat ik km's aaneengesloten moest gaan lopen, ik was er niet zeker van![]()
Maar nu weet ik: vertrouwen hebben. Die conditie zit er wél gewoon. Ik liep zeer comfortabel een 27:24.
Traag gestart. De 3 EM bevatten slechts 3 mannen geloof ik. Verder roze en oranje gehobbel. Ik ben maar op 5:50 min/km gestart en bleef telkens achter iemand anders 'hangen'. En dan toch maar naar de volgende, want te traag. Weer naar de volgende loper, blijven plakken... Op een gegeven moment had ik een fijne haas. En wat is 3 EM een fijne afstand, want ik was er ineens al bijna! En het ging goed! Na 3 km dus versnellen en de laatste km FLINK versnellen. Mijn haas haakte af en ik probeerde haar nog mee te krijgen, maar helaas voor haarZo kwam ik lekker fit en snel over de finish, waar mijn paps en mams stonden
![]()
We zijn er weer/nog
Je kan nog veel harder!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben net terug, heb de 5 EM gelopen in een tijd van 45:44. Volgens mijn telefoon dan, heb niet naar de klok gekeken omdat ik die zou gauw niet kon vinden.
Dit was de eerste keer dat ik mee heb gedaan aan een plaatselijke loop, en ik vind het zeer voor herhaling vatbaar. Het is lekker kleinschalig, je komt wat bekenden tegen en het is dicht bij huis dus ik kon met de fiets
Ik heb de hele loop met mijn telefoon in mijn hand gelopen want ik kon dat ding nergens kwijt
Als het goed is staan de foto's en uitslagen vanavond online. Ik vond het wel gek hoe de tijdregistratie werd gedaan, voor de loop kreeg je een papiertje met een bepaalde kleur (hangt af van de afstand die je gaat lopen) met daarop een nummer die je op je shirt moest spelden, en na afloop kreeg je een ander papiertje waar je je gegevens op moest schrijven (naam, adres, m/v, postcode, emailadres + of je bij een club zat), en die moest je inleveren bij een stand. Er was wel een fotograaf bij de finish.
Jammer dat ik niks heb gewonnen bij de loterij, maar ik heb wel 3 paprika's gekregen
Children of the night. What music they make.![]()
Jij ook goed gelopen, Hovenier. De Paasloop daar is inderdaad erg de moeite waard, maar die methode met briefjes werkt eigenlijk best goed. Op die briefjes staat een volgnummer dat simpelweg correspondeert met de hoeveelste laptime van de stopwatch die ze gebruiken.![]()
Leuk rondjequote:Op maandag 21 april 2014 13:23 schreef Quoi het volgende:
![]()
We zijn er weer/nog
Conditie is ook niet zomaar weg, gelukkig.![]()
Goed gedaan!!quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben net terug, heb de 5 EM gelopen in een tijd van 45:44. Volgens mijn telefoon dan, heb niet naar de klok gekeken omdat ik die zou gauw niet kon vinden.
Dit was de eerste keer dat ik mee heb gedaan aan een plaatselijke loop, en ik vind het zeer voor herhaling vatbaar. Het is lekker kleinschalig, je komt wat bekenden tegen en het is dicht bij huis dus ik kon met de fiets
Ik heb de hele loop met mijn telefoon in mijn hand gelopen want ik kon dat ding nergens kwijt
Als het goed is staan de foto's en uitslagen vanavond online. Ik vond het wel gek hoe de tijdregistratie werd gedaan, voor de loop kreeg je een papiertje met een bepaalde kleur (hangt af van de afstand die je gaat lopen) met daarop een nummer die je op je shirt moest spelden, en na afloop kreeg je een ander papiertje waar je je gegevens op moest schrijven (naam, adres, m/v, postcode, emailadres + of je bij een club zat), en die moest je inleveren bij een stand. Er was wel een fotograaf bij de finish.
Jammer dat ik niks heb gewonnen bij de loterij, maar ik heb wel 3 paprika's gekregen![]()
Ik vond het ook echt een heel leuk loopje.
En de briefjesmethode is idd best ok.
@Mossel (+rest): thanks. Ik denk het ook en dat moment komt zodra ik weer regelmatig ga trainen.![]()
Dus dan maken ze daar een foto van en dan weten ze de latptime ook? Zetten ze dan die klok op de fotoquote:Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Jij ook goed gelopen, Hovenier. De Paasloop daar is inderdaad erg de moeite waard, maar die methode met briefjes werkt eigenlijk best goed. Op die briefjes staat een volgnummer dat simpelweg correspondeert met de hoeveelste laptime van de stopwatch die ze gebruiken.Ja, ik herkende sommige stukken wel want soms train ik daar met de clubquote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed gedaan!!![]()
@Mossel (+rest): thanks. Ik denk het ook en dat moment komt zodra ik weer regelmatig ga trainen.
Die briefjesmethode is voor mij nieuw, vandaar dat ik het nog niet snap.Children of the night. What music they make.![]()
Gauw regelmatig trainen weer dan! Da's leuker!quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed gedaan!!![]()
@Mossel (+rest): thanks. Ik denk het ook en dat moment komt zodra ik weer regelmatig ga trainen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ze hebben een stopwatch met een geheugen. Iedere keer als er iemand door de finish komt drukken ze op "lap". Die tijd wordt onthouden door het apparaat. Na afloop koppelen ze de volgnummers van de briefjes met de laps die op volgorde zijn opgeslagen in het apparaat.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dan maken ze daar een foto van en dan weten ze de latptime ook? Zetten ze dan die klok op de foto![]()
Ik heb gisteren 20 mins gedaan (les 3) en voor morgen staat les 4 op de planning.
Maar ik kan dan toch wel voor een keertje nu ook gaan lopen? Ik ben mega-rusteloos en moet echt even iets gaan doen ofzo.
***![]()
Dat moet ik ook weer gaan doen ja. Gewoon netjes 3 maal per week. De laatste tijd schiet het er nog wel eens bij in. Na de HM weer
Ja hoor. Niet te gek doen en naar je lichaam luisteren. Maar 3 dagen achter elkaar lopen met de ervaring die jij al hebt is echt geen probleem.quote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren 20 mins gedaan (les 3) en voor morgen staat les 4 op de planning.
Maar ik kan dan toch wel voor één keertje nu ook gaan lopen? Ik ben mega-rusteloos en moet echt even iets gaan dien ofzo.![]()
![]()
![]()
* Murmeli staat nr 1 op het leaderboard![]()
Eens kijken hoe lang die eer gaat duren
Het briefje dat je bij inschrijving kreeg heeft niks te maken met de tijdwaarneming. Was er gewoon voor de herkenning qua afstand voor de vrijwilligers.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dan maken ze daar een foto van en dan weten ze de latptime ook? Zetten ze dan die klok op de foto
[..]
Ja, ik herkende sommige stukken wel want soms train ik daar met de club
Die briefjesmethode is voor mij nieuw, vandaar dat ik het nog niet snap.
Bij finishen drukken ze achter elkaar de eindtijden in op de stopwatch. Finishen er dus hypothetisch 10 mensen, dan staan er 10 tijdens achtereenvolgens in de stopwatch. Die nrs 1-10 krijgen ook een finishbriefje die bij die tijd hoort. Die lever je met je gegevens in bij het secretariaat en dan weten ze dus welke stopwatchtijd bij welke persoon hoort.![]()
Bwehehe apartquote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat ik niks heb gewonnen bij de loterij, maar ik heb wel 3 paprika's gekregenWas het de Paprikaloop?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kort verslagje uit Bloemendaal.
Om half 10 met 4 mannen in een auto, en vriendje nummer 5 zou zelf heen gaan. Een soort van reünie dus. 2 van de 5 heb ik alleen bij de start gezien, die waren ook 4 minuten eerder binnen dan ik (Het is niet eerlijk, nooit trainen en wel 4:00 gemiddeld lopen. Stelletje homo's.)
De Lions Heuvelloop start bij t Kopje van Bloemendaal. De start is vrij bijzonder, want de 5k route start bergop, en de 10k en 15k starten bergaf, maar wel op hetzelfde tijdstip en op dezelfde startlijn. Snapt u me nog? De start is dus tegen elkaar in, maar gelukkig wel allebei aan de eigen kant van de weg. Anders wordt het helemaal zo'n rommeltje.
Gegokte eindtijd: 48 minuten. Eerste kilometer (bergje af) in 4:29. Ik had gisteren ook al een rondje warmlopen gedaan (warming-up van zondag) dus dit was misschien iets te snel. Ik zeg nog tegen mijn loopmaatje dat we kilometer 2 wat rustiger aan doen. En die ging in 4:23.
Kilometer 3 ging in ongeveer hetzelfde tempo door, maar ondertussen liepen we wel over een bospaadje in plaats van asfalt. Bij km 4 begonnen de heuveltjes. Niks bijzonders qua hoogtemeters, maar door mulle zand toch wat lastig om het tempo hoog te houden. Ik was wel ergens mijn loopvriendje verloren, waarschijnlijk op het eerste heuveltje met dennenappels.
In kilometer 5, 6 en 7 nog wat lopers kunnen inhalen en op het eind van km 7 liep ik in een groepje van 5 man met een mooi tempo.
Bij de splitsing van de 10km route en de 15km route, zo rond km8, gingen er van dit groepje 4 rechtsaf en ik linksaf. Achter me niemand, voor me pas op 300 meter t volgende groepje. Sjas patat heet dat in wielrennen, geloof ik.
Anyhow, gas gegeven voor de laatste 2 kilometer. Alleen, de 1e 2 kilometers waren bergje af, en dat betekent op de terugweg vals plat bergje op.
Eindtijd: 44:12. PR en een bekertje op Endo! Hoera. Moet ik vaker doen, zo'n LDL vlak voor een wedstrijd. http://www.endomondo.com/workouts/326884699/4684399Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Oh. Dan hebben ze goede brillen want die briefjes waren wel klein, en die nummers die erop stonden nog kleinerquote:Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een stopwatch met een geheugen. Iedere keer als er iemand door de finish komt drukken ze op "lap". Die tijd wordt onthouden door het apparaat. Na afloop koppelen ze de volgnummers van de briefjes met de laps die op volgorde zijn opgeslagen in het apparaat.
Die methode valt dan alleen maar te gebruiken bij kleinschalige loopjes, want ander is het niet te doen
Oh.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het briefje dat je bij inschrijving kreeg heeft niks te maken met de tijdwaarneming. Was er gewoon voor de herkenning qua afstand voor de vrijwilligers.
Bij finishen drukken ze achter elkaar de eindtijden in op de stopwatch. Finishen er dus hypothetisch 10 mensen, dan staan er 10 tijdens achtereenvolgens in de stopwatch. Die nrs 1-10 krijgen ook een finishbriefje die bij die tijd hoort. Die lever je met je gegevens in bij het secretariaat en dan weten ze dus welke stopwatchtijd bij welke persoon hoort.
Ik had bijna die vrouw overgeslagen van wie ik dat briefje kreeg. Als je haar mist, dan heb je dus geen eindtijd
Zoooooo! Goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Frsh het volgende:
Om half 10 met 4 mannen in een auto, en vriendje nummer 5 zou zelf heen gaan. Een soort van reünie dus. 2 van de 5 heb ik alleen bij de start gezien, die waren ook 4 minuten eerder binnen dan ik (Het is niet eerlijk, nooit trainen en wel 4:00 gemiddeld lopen. Stelletje homo's.)
De Lions Heuvelloop start bij t Kopje van Bloemendaal. De start is vrij bijzonder, want de 5k route start bergop, en de 10k en 15k starten bergaf, maar wel op hetzelfde tijdstip en op dezelfde startlijn. Snapt u me nog? De start is dus tegen elkaar in, maar gelukkig wel allebei aan de eigen kant van de weg. Anders wordt het helemaal zo'n rommeltje.
Gegokte eindtijd: 48 minuten. Eerste kilometer (bergje af) in 4:29. Ik had gisteren ook al een rondje warmlopen gedaan (warming-up van zondag) dus dit was misschien iets te snel. Ik zeg nog tegen mijn loopmaatje dat we kilometer 2 wat rustiger aan doen. En die ging in 4:23.
Kilometer 3 ging in ongeveer hetzelfde tempo door, maar ondertussen liepen we wel over een bospaadje in plaats van asfalt. Bij km 4 begonnen de heuveltjes. Niks bijzonders qua hoogtemeters, maar door mulle zand toch wat lastig om het tempo hoog te houden. Ik was wel ergens mijn loopvriendje verloren, waarschijnlijk op het eerste heuveltje met dennenappels.
In kilometer 5, 6 en 7 nog wat lopers kunnen inhalen en op het eind van km 7 liep ik in een groepje van 5 man met een mooi tempo.
Bij de splitsing van de 10km route en de 15km route, zo rond km8, gingen er van dit groepje 4 rechtsaf en ik linksaf. Achter me niemand, voor me pas op 300 meter t volgende groepje. Sjas patat heet dat in wielrennen, geloof ik.
Anyhow, gas gegeven voor de laatste 2 kilometer. Alleen, de 1e 2 kilometers waren bergje af, en dat betekent op de terugweg vals plat bergje op.
Eindtijd: 44:12. PR en een bekertje op Endo! Hoera. Moet ik vaker doen, zo'n LDL vlak voor een wedstrijd. http://www.endomondo.com/workouts/326884699/4684399Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lees even mijn uitleg, ze corresponderen dit NIET met het briefje die je had opgespeld, maar met het briefje dat je erna inlevert.quote:Op maandag 21 april 2014 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan hebben ze goede brillen want die briefjes waren wel klein, en die nummers die erop stonden nog kleiner
Die methode valt dan alleen maar te gebruiken bij kleinschalige loopjes, want ander is het niet te doen(kostte mij ook even voordat ik het snapte
)
![]()
Het was dezelfde loop als Quoi liep, de Paasloop in Pijnacker.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehe apartWas het de Paprikaloop?
Je uitleg had ik na m'n post idd gelezen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lees even mijn uitleg, ze corresponderen dit NIET met het briefje die je had opgespeld, maar met het briefje dat je erna inlevert.Children of the night. What music they make.![]()
Netjes!quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Frsh het volgende:
Eindtijd: 44:12. PR en een bekertje op Endo! Hoera. Moet ik vaker doen, zo'n LDL vlak voor een wedstrijd. http://www.endomondo.com/workouts/326884699/4684399Children of the night. What music they make.![]()
Tx, needed to hear that!quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet te gek doen en naar je lichaam luisteren. Maar 3 dagen achter elkaar lopen met de ervaring die jij al hebt is echt geen probleem.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Eens kijken hoe lang die eer gaat duren![]()
Mooie tijd Frsh!
***![]()
Welk leaderboard?quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef Murmeli het volgende:
![]()
Eens kijken hoe lang die eer gaat durenChildren of the night. What music they make.![]()
Mja, maar die vrouw had een hele stapel briefjes in haar handen en die zagen er allemaal hetzelfde uit. Ik liep trouwens niet in de achterhoede maar ook niet in de middenhoede (voor zover ik dat kan inschattenquote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lees even mijn uitleg, ze corresponderen dit NIET met het briefje die je had opgespeld, maar met het briefje dat je erna inlevert.(kostte mij ook even voordat ik het snapte
)
).
Dan zou je in de voorhoede moeten lopenquote:Op maandag 21 april 2014 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar die vrouw had een hele stapel briefjes in haar handen en die zagen er allemaal hetzelfde uit. Ik liep trouwens niet in de achterhoede maar ook niet in de middenhoede (voor zover ik dat kan inschatten).
En straks krijg je een tijd die nauwkeurig is tot op de honderdste.quote:Op maandag 21 april 2014 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lees even mijn uitleg, ze corresponderen dit NIET met het briefje die je had opgespeld, maar met het briefje dat je erna inlevert.(kostte mij ook even voordat ik het snapte
)
![]()
Wrsch met opeenvolgende nummers erop dus.quote:Op maandag 21 april 2014 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar die vrouw had een hele stapel briefjes in haar handen en die zagen er allemaal hetzelfde uit. Ik liep trouwens niet in de achterhoede maar ook niet in de middenhoede (voor zover ik dat kan inschatten).
Zo ingewikkeld is het toch niet?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh mensen, bij de Perry hebben ze een behoorlijke sale op de websiteik heb een Nike broekje gekocht, en een INQ tanktop (in twee maten, omdat ik twijfelde over de maat). Totaal: ¤ 26,50
http://www.endomondo.com/teams/2135352/leaderboardquote:Ja ik heb er gisteren nog een heel aantal beschilderd en verstoptquote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef YUR het volgende:
Paprika's horen nu eenmaal bij Pasen
Well done all
Voor mij nog welquote:Op maandag 21 april 2014 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wrsch met opeenvolgende nummers erop dus.
Zo ingewikkeld is het toch niet?
Oehquote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh mensen, bij de Perry hebben ze een behoorlijke sale op de websiteik heb een Nike broekje gekocht, en een INQ tanktop (in twee maten, omdat ik twijfelde over de maat). Totaal: ¤ 26,50
Ojaquote:
Nee, ik bedoelde dat ik tussen de middenhoede en de achterhoede liep.Children of the night. What music they make.![]()
Je kan toch lezen? Ik heb het ook nog nooit gezien maar de uitleg lijkt me duidelijk.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De 3/4 hoedequote:Op maandag 21 april 2014 13:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oja
Nee, ik bedoelde dat ik tussen de middenhoede en de achterhoede liep.![]()
Mooi toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Interessant. En dat geldt voor trainingen en wedstrijden?quote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/teams/2135352/leaderboard
[..]
Ja ik heb er gisteren nog een heel aantal beschilderd en verstoptChildren of the night. What music they make.![]()
Als je maar logt met endomondoquote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Interessant. En dat geldt voor trainingen en wedstrijden?En in de Fok groep zit. Zie OP voor uitleg.
Ja. Het houdt je gelopen km's per week bij en dan krijg je een rangorde ofzoquote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Interessant. En dat geldt voor trainingen en wedstrijden?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik snap het systeem nu wel maar ik blijf het vaag vindenquote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Ik heb het ook nog nooit gezien maar de uitleg lijkt me duidelijk.quote:
Ah, ok. Ja, ik vind het ook best apart.quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap het systeem nu wel maar ik blijf het vaag vinden
[..]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank voor de tipquote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Helaas is deze al weg
![]()
![]()
Ik doe ook mee met de Golden Ten (29 mei in Delft). Kan ik in de OP?
• DeHovenier- 10 KMChildren of the night. What music they make.![]()
Ik zie mooie verslagjes en mooie tijden. Top allemaal![]()
En nog eenvoor de 14km van Murmeli. Dat is al erg dicht bij je beoogde 15.
![]()
Ik had de wedstrijd van FRSH hier ook op het prikbord hangen maar het werd een luie start op deze 2e paasdag en dus geen wedstrijd voor mij in Bloemendaal. Straks lekker zelf een rondje hobbelen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik vroeg me al af wanneer je nou eens ging lopen![]()
Hihihi
Beoogde afstand is 21
Edit: 21 en een beetje. Anders is t ook zo zondeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh, die is wel leuk ja!quote:maar XL is ècht te groot voor jou!
Ik heb nu deze besteld en een 2-in-1 short voor meneer. Goeie aanbiedingen!!quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, die is wel leuk ja!maar XL is ècht te groot voor jou!
![]()
Echt he! Iquote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nu deze besteld en een 2-in-1 short voor meneer. Goeie aanbiedingen!!shoppen!
Hoewel ik het toch het liefste in de winkel doe, want nu moet ik dus wachten tot ik het kan afhalen bij de Perry
Is dat nou echt fijn, rennen in zo'n rokje?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik heb ook nog een korte broek nodig. 'ns kiekn.
Het lijkt me ook leuk om mee te doen met de Royal Ten in Den Haag (10 km). Dat is op 25 mei. Maar 4 dagen later doe ik al mee met de Golden Ten in Delft. Dat kan best toch?Children of the night. What music they make.![]()
Natuurlijk kan dat! Gewoon 4 rustdagen tussendoorquote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook nog een korte broek nodig. 'ns kiekn.
Het lijkt me ook leuk om mee te doen met de Royal Ten in Den Haag (10 km). Dat is op 25 mei. Maar 4 dagen later doe ik al mee met de Golden Ten in Delft. Dat kan best toch?
Ik zit nog steeds in mijn luie zondag maandag kloffie op de bank.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer je nou eens ging lopen![]()
Hihihi
Beoogde afstand is 21
Edit: 21 en een beetje. Anders is t ook zo zonde![]()
En ik ga nu echt Perry even niet openen. Afgelopen week heeft Wiggle hier nog een pakketje bezorgd en wat ik nu in de kast heb liggen moet echt maar even genoeg zijn."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ben benieuwd of wij als Nederlanders straks de marathon van Boston live kunnen kijken. Op dit moment staat er op de website waar de live stream komt een mededeling "The video you are trying to watch cannot be viewed from this website".
Ergens zegt me dat die Amerikanen weer een geo-lock erop hebben gegooid![]()
Mooi, dan doe ik ook mee met de Royal Tenquote:Op maandag 21 april 2014 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Gewoon 4 rustdagen tussendoorhttp://www.perrysport.nl/quote:Op maandag 21 april 2014 14:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in mijn luie zondag maandag kloffie op de bank.![]()
En ik ga nu echt Perry even niet openen. Afgelopen week heeft Wiggle hier nog een pakketje bezorgd en wat ik nu in de kast heb liggen moet echt maar even genoeg zijn.
https://chrome.google.com(...)hikafcpjkiklfbnlmeioquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef Levitas het volgende:
Ik ben benieuwd of wij als Nederlanders straks de marathon van Boston live kunnen kijken. Op dit moment staat er op de website waar de live stream komt een mededeling "The video you are trying to watch cannot be viewed from this website".
Ergens zegt me dat die Amerikanen weer een geo-lock erop hebben gegooid![]()
Het is nog niet begonnen he. De uitzending begint pas om 15:30 uurquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef Levitas het volgende:
Ergens zegt me dat die Amerikanen weer een geo-lock erop hebben gegooid[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Ik doe het echt niet.
I know. Maar het zou me alsnog niks verbazen als het een US only live stream zou zijnquote:Op maandag 21 april 2014 14:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen he. De uitzending begint pas om 15:30 uur![]()
![]()
quote:
Ik moet nodig eens aan m'n verleidingskills werken dan
Runners World postte vanmorgen heel blij dat 'we' ook konden kijken. Ik hoop dat t dan ook voor ons niet-Muricans isquote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
I know. Maar het zou me alsnog niks verbazen als het een US only live stream zou zijnmaar het zou mij inderdaad ook niet verbazen hoor
Nah, ik zit hier gewoon even heel verstandig te wezen. Er is de afgelopen maanden echt te veel geld naar mijn hardloop hobby gegaan dus zijn er nu even andere prioriteiten.quote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens aan m'n verleidingskills werken dan"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Daar zijn IP-blockers voor uitgevonden hè.quote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
I know. Maar het zou me alsnog niks verbazen als het een US only live stream zou zijn
Lekker gelopen, Quoi, Frsh, DeHovenier en Murmeli![]()
Jammer Hats, maar toch een mooie tijd neergezet.
Ik ga straks ook nog lopen, ben er nog niet helemaal uit of ik 7,5 of 10 ga lopen. Oh ja, ik ben het niet helemaal eens met de TT.![]()
Disciplinequote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nah, ik zit hier gewoon even heel verstandig te wezen. Er is de afgelopen maanden echt te veel geld naar mijn hardloop hobby gegaan dus zijn er nu even andere prioriteiten.
Groot gelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nah, ik zit hier gewoon even heel verstandig te wezen. Er is de afgelopen maanden echt te veel geld naar mijn hardloop hobby gegaan dus zijn er nu even andere prioriteiten.Bedanktquote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Voccar het volgende:
Lekker gelopen, Quoi, Frsh, DeHovenier en Murmeli![]()
Jammer Hats, maar toch een mooie tijd neergezet.
Ik ga straks ook nog lopen, ben er nog niet helemaal uit of ik 7,5 of 10 ga lopen. Oh ja, ik ben het niet helemaal eens met de TT.
Welke (niet grootschalige) HM zouden jullie mij aanraden in september/oktober in omgeving rotterdam?
Ik hou wel van een beetje gras en plantjes en water om onderweg naar te kijken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oostland of Rottemerenloop.quote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
Welke (niet grootschalige) HM zouden jullie mij aanraden in september/oktober in omgeving rotterdam?
Ik hou wel van een beetje gras en plantjes en water om onderweg naar te kijken.![]()
Hehehe die 2 had ik inderdaad naar zitten kijken ja.quote:
Zijn die leuk/mooi? Rottemeren ken ik wel (ligt in mijn achtertuin) maar hoe is oostland qua omgeving?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
I know. Maar het zou me alsnog niks verbazen als het een US only live stream zou zijnquote:VIEWING REQUIREMENTS
Be sure to have the latest version of Flash installed
Be sure to have the latest version of your favorite browser installed
There will be advertising running before and during the live event stream; please remove any toolbar blockers from this URL in order to ensure a smooth viewing experience
The race will be on live in Canada on Rogers SportsNet
You can only watch this live event stream from the following countries: United States, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, India, Japan, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Russia, Spain, Sweden and SwitzerlandF means you're fucked![]()
Als jij vooral natuur wilt dan is de Rottemerenloop een betere optie. Oostland gaat van dorp naar dorp, dwars door nieuwbouwwijken en stukken weiland.quote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe die 2 had ik inderdaad naar zitten kijken ja.
Zijn die leuk/mooi? Rottemeren ken ik wel (ligt in mijn achtertuin) maar hoe is oostland qua omgeving?![]()
Keej tnx!quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als jij vooral natuur wilt dan is de Rottemerenloop een betere optie. Oostland gaat van dorp naar dorp, dwars door nieuwbouwwijken en stukken weiland.
Ik ga ff de routes goed bekijken. Ben bang dat de de rottemeren te suf vind voor 21 km omdat ik heel veel gefietst heb daar.
Komt goed. Tnx 4 meedenken iig!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik stelde die vraag ergens in het vorige topic, gerelateerd aan de Oostland HM. Heb me daarvoor ingeschrevenquote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehehe die 2 had ik inderdaad naar zitten kijken ja.
Zijn die leuk/mooi? Rottemeren ken ik wel (ligt in mijn achtertuin) maar hoe is oostland qua omgeving?Wat ik begreep: polder, dorp, vinexwijken. Prima voor mij
![]()
![]()
Ik denk dat het die inderdaad gaat worden. Heb ff op het kaartje gekeken, best te doen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik stelde die vraag ergens in het vorige topic, gerelateerd aan de Oostland HM. Heb me daarvoor ingeschrevenWat ik begreep: polder, dorp, vinexwijken. Prima voor mij
Misschien doe ik van de zomer nog wel 15 km bij de rotte.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: