Die hebben julie dan wel idd. Echter heb ik van velen gehoord dat "ze" dit ook wel even gingen doen..quote:
40-45 xDquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wie wint de bekerfinale?
Je hebt gestemd op: PEC Zwolle na 90 minuten
Je IP is: 40.45.196.124
IP ff verbergen?quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je IP is: 40.45.196.124
dit gaat nog gebeuren ookquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Zou wel mooi zijn als deze wedstrijd een klap geeft voor volgende week Heracles.
Thomas erinquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
V.Gaal op de tribune op zijn aantekening boekje...
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
ddos incomingquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je IP is:
handig om het dan te quotenquote:
9-4quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax ooit met 5 goals verschil verloren?
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendquote:Op zondag 20 april 2014 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
De arrogantie van de ajacieden de kop ingedrukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke wedstrijd?quote:
Liever Zwolle dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Tijdje geleden dat ik zo een club in de eredivisie aardig zag voetballen.
Afscheidswedstrijd Cruijff vergeten?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sterven van blijdschap.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
Kampioen zijn van dit kutzooitje is sowieso geen feest waard hoorquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe kun je nu volgende week een kampioensfeest vieren na dit.
Die wedstrijd tegen Bayern ter ere van Cruijf?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach met Veltman en Cilessen achterin gebeurt dit niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
hahahahahahahahaquote:
Vermeer is 100% zijn profielschets. Daar gaat nooit een streep doorheen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1956-1957 Feijenoord-Ajax 7-3
1960-1961 Feijenoord-Ajax 9-5
1964-1965 Feijenoord-Ajax 9-4
1975-1976 Feyenoord-Ajax 4-1
1979-1980 Feyenoord-Ajax 4-0
1983-1984 Feyenoord-Ajax 4-1
Officiële wedstrijden bedoel ikquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Bayern ter ere van Cruijf?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Volgens mij zaten daar amateurscheidsrechters...quote:
Ook weer zo'n ajacied die uit de hemel neerdaalt om tegen de gewone stervelingen te zeggen wat mooi voetbal is en wie het verdient om kampioen te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook weer zo'n ajacied die uit de hemel neerdaalt om tegen de gewone stervelingen te zeggen wat mooi voetbal is en wie het verdient om kampioen te zijn
In '64 van Feyenoord 9-4quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Business as usual.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
Vind het zwollepubliek vrij rustig voor het feit dat ze met 5-1 voorstaan in de bekerfinale tegen Ajax...
Hoe zouden ze bij Feyenoord tekeer gaanquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
Vind het zwollepubliek vrij rustig voor het feit dat ze met 5-1 voorstaan in de bekerfinale tegen Ajax...
Mokotjo?quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Nober het volgende:
Van Hintum, Mokotjo, Fernandez en die keeper in oranje.
Haha, leuk geprobeerd!quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het ajaxpubliek is ook niet heel aanwezig ofzoquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
Vind het zwollepubliek vriij rustig voor het feit dat ze met 5-1 voorstaan in de bekerfinale tegen Ajax...
Dat heet nuchterheid en het ontbreken van een arrogante houdingquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mensen zijn in shock manquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
wat een enorme scheve vergelijkingquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als elke tegenstander dit jaar zo fel zou spelen tegen ajax als Salzburg en Zwolle, zou Ajax zijn gedegradeerd
Hun vlam is gedoofd inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ajaxpubliek is ook niet heel aanwezig ofzo
Voor jou idd wel. Goed van je dat je het merkt.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Precies, die schijnheilig is inderdaad weer echt typisch.
Die is Zuid-Afrikaan en daar ook internationalquote:
Dat is toch juist karakteristiek te noemen, denk ik zo.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het ajaxpubliek is ook niet heel aanwezig ofzo
quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee juist ajax waardig nuquote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef HighVolume het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit trieste zooitje op het veld..... Ajax onwaardig dit.
Schaam je liever voor die supporters op de tribune die er een teringbende van maken.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef HighVolume het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit trieste zooitje op het veld..... Ajax onwaardig dit.
oooh bra bra pow powquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef sneakydesert het volgende:
In de kleedkamer van Ajax schijnen geen handdoeken te hangen. Ze worden door PEC namelijk al volledig afgedroogd.
Dat rijtje ging over spelers die in Oranje zouden moeten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee bijna niemand in de Nederlandse competitie
Dat heeft niets met nuchterheid te maken, let maar op bij de huldiging morgen in Zwolle. Denk dat het shock is idd...quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heet nuchterheid en het ontbreken van een arrogante houding![]()
Van jou voor mij inderdaad. Dank je welquote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor jou idd wel. Goed van je dat je het merkt.
Net een hele stroom naar huisquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef gelezwembroek het volgende:
Wel kut, zit je daar als successupporter in de Kuip.
Back at ya, Jij ook bedanktquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Van jou voor mij inderdaad. Dank je wel
Ze kunnen niet naar huis want ze moeten met bussen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Net een hele stroom naar huis
ja ookquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Schaam je liever voor die supporters op de tribune die er een teringbende van maken.
Als die Fernandez die bal goed had gegeven was het geen probleem geweest.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Zaktabak het volgende:
Hoe doe je dat man?die kans niet benutten
Arme Jack vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan niet wachten op de Ajax bash bij VI.
wut?quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef n00b13 het volgende:
Hoe je het ook went of keert:
Van Rotterdam naar Amsterdam is minder ver dan van Rotterdam naar Zwolle: Fijn voor de supporters dat Zwolle wint.
Bijna Mor. Bijna had je deze emoticon met de hand kunnen typen en het smiley paneel niet meer hoeven te gebruikenquote:
Ja want AFC kampioenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal Sjek er vanavond een leuke Studio Voetbal van weten te maken, of laat hij dit buitenkansje liggen?
twitter:vdsar1970 twitterde op zondag 20-04-2014 om 07:40:57Jongens gooien die shit! Help #PEC naar de klote!!! Kom op reageer retweet
Die gaat gewoon een avondje vollullen over AFC.quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal Sjek er vanavond een leuke Studio Voetbal van weten te maken, of laat hij dit buitenkansje liggen?
hij zingt liever bij de passion denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zin in Studio Sport vanavond. Nog meer zin in VI maandag.
ze gaan juist allemaal janken dat ajax verloren heeft weeniequote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zin in Studio Sport vanavond. Nog meer zin in VI maandag.
Als de ajaxfans wegblijven is dit forum prima te pruimen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
VBL topics zijn nog nooit zo leuk geweest als nu.
Ze zitten alleen in Y.....quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef exile79 het volgende:
Kan je bij de Toto ook inzetten hoe laat vak x leeg is?
Uhuh alsof ze dat doen, er stroomt Ajax door hun aderen dus de lade met smoesjes en excuses komen tevoorschijn dat ze zich richten op volgende week enzoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan niet wachten op de Ajax bash bij VI.
Ja, die wil ik graag nog is een keer zien... wie regelt dat effe!!quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zorro het volgende:
Straks die toespraak van vd Sar een paar keer herhalen.
We willen die prijs en zo alles
quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Studio Voetbal vanavond zal toch alleen maar behandelen wat er mis ging bij Ajax en niet wat er heel goed ging bij PEC.
Valt te verwachten tenminste.
studio neusquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Studio Voetbal vanavond zal toch alleen maar behandelen wat er mis ging bij Ajax en niet wat er heel goed ging bij PEC.
Valt te verwachten tenminste.
Kijk je wel eens VI?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uhuh alsof ze dat doen, er stroomt Ajax door hun aderen dus de lade met smoesjes en excuses komen tevoorschijn dat ze zich richten op volgende week enzo
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hij zingt liever bij de passion denk ik
waardeloosquote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Nystiq het volgende:
Van Rhijn is een voorbeeld van gehyped talent. Hij zou zogenaamd beter worden dan v.d. Wiel.
Die onderbroek van Ajaxquote:
Niemand.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Maar serieus? Wie denk dat Heracles nu maatregelen gaat treffen tegen die Ajacieden volgende week?
Ik hoop het niet, laat ze de tent maar lekker afbreken daar. Kutclub.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Maar serieus? Wie denk dat Heracles nu maatregelen gaat treffen tegen die Ajacieden volgende week?
Ajacieden gewoon weghouden uit stadions, altijd gezeik mee.. Net als met Feyenoorders. Altijd onrust.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Furdjel.
Mooi verhaal trouwens. Mijnheer Narsingh was door moeders de vrouw naar het gemeentehuis gestuurd om aangifte te doen van de geboorte van hun zoon Virgil. De rest laat zich raden.
Rot trouwens een op met die slechte FB-posts van slechte FB-pagina's met van die lelijke zwarte balken omdat hele slechte screencapture van andere hele slecht FB-paginaquote:
Zitten allemaal in het ajax topic.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ajaxers zijn ook wel stil trouwens
typisch ajaxsupporters.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
@mediatvnl: #Rotterdam #Bekerfinale #pecaja #Kuip Veel voetbalfans uit Amsterdam verlaten inmiddels het stadion met een achterstand van 5-1.
Ik wel.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij staat heel Nederland achter PEC nu
Ja eigenschuld met dat kut vuurwerk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
@mediatvnl: #Rotterdam #Bekerfinale #pecaja #Kuip Veel voetbalfans uit Amsterdam verlaten inmiddels het stadion met een achterstand van 5-1.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ajaxers zijn ook wel stil trouwens
dat krijg je met Ajax supporters...quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft j0rdiii wel eens gelijk gehad?quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
jordi denkt nog steeds dat Ajax de Europa League gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |