9-4quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax ooit met 5 goals verschil verloren?
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendquote:Op zondag 20 april 2014 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
De arrogantie van de ajacieden de kop ingedrukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke wedstrijd?quote:
Liever Zwolle dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Tijdje geleden dat ik zo een club in de eredivisie aardig zag voetballen.
Afscheidswedstrijd Cruijff vergeten?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sterven van blijdschap.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
Kampioen zijn van dit kutzooitje is sowieso geen feest waard hoorquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe kun je nu volgende week een kampioensfeest vieren na dit.
Die wedstrijd tegen Bayern ter ere van Cruijf?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach met Veltman en Cilessen achterin gebeurt dit niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
hahahahahahahahaquote:
Vermeer is 100% zijn profielschets. Daar gaat nooit een streep doorheen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef RubenSosa het volgende:
V.Gaal op de tribune op zijn aantekening boekje...
Vermeer
van Rhijn
quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1956-1957 Feijenoord-Ajax 7-3
1960-1961 Feijenoord-Ajax 9-5
1964-1965 Feijenoord-Ajax 9-4
1975-1976 Feyenoord-Ajax 4-1
1979-1980 Feyenoord-Ajax 4-0
1983-1984 Feyenoord-Ajax 4-1
Officiële wedstrijden bedoel ikquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Bayern ter ere van Cruijf?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Volgens mij zaten daar amateurscheidsrechters...quote:
Ook weer zo'n ajacied die uit de hemel neerdaalt om tegen de gewone stervelingen te zeggen wat mooi voetbal is en wie het verdient om kampioen te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook weer zo'n ajacied die uit de hemel neerdaalt om tegen de gewone stervelingen te zeggen wat mooi voetbal is en wie het verdient om kampioen te zijn
In '64 van Feyenoord 9-4quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |